Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen teki tänään ensivisiittinsä Kotkaan 1970-luvun jälkeen. Pub Haka-Pirtissä illan isäntänä toiminutta kohuedustajaa oli tullut tapaamaan kymmeniä uteliaita kotkalaisia.
Kapakan asiakkaat odottivat Hakkaraiselta hyvää läppää sekä vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Kansanedustaja itse ei uskaltanut antaa arvioita illan kulusta. Sen verran hän lupasi, ettei aio laulaa tai juoda viinaa.
Lue lisää Hakkaraisen Kotkan–vierailusta lauantain Kymen Sanomist
HAKKARAINEN VIERAILI KOTKASSA
5
72
Vastaukset
- pois persut
ketä kiinnostaa... kaikki tietää herra h.n pelkäksi pelleksi.... sensijaan tämä toinen mikä mokasi itsensä on hyvää vauhtia myös pelleksi tulossa... nimittäin tämä joka eduskunnassa matkii ja kailottaa toisten puhetyylille ja murteille....on kuin alakoululainen, hehän hölmöyttään lällättelevät toisilleen erilaisista asioista...EIvoi olla kuin persu .... kyllä juttuja piisaa toivottavasti joku alkaa kerätä teosta PERSUJEN KOOTUT TEOT.
- Pössiss
Herra Hakkarainen nähty humalassa alle kuukausi sitten! Ihan ympärikännissä!
Kehtaa vielä väittää itseään raittiiksi. Ja osallistui johonkin "vieroitukseen" kun puolue sen maksoi. Kovin lyhyt oli vieroitus!!
Hyvä Teuvo! Pöllöile enemmän, niin saat menolipun pois Eduskunnasta!!
Ei tuollainen viinaan menevä maalaistollo voi Suomen kansaa edustaa! Hakkarainen on kova jätkä ja peittoaa aina kokoomuksen vanhat hapot kuten juuri tuomitun kanervan joka ei ole ilmeisesti selvinnyt viimeisestä kanuunastaan edes sen verran että tietäisi saaneensa ehdonalaista.kokoomushan tunnetaaan työpaikkaryypäilystään ja vaalitappiojuhlistaan niin että 6paikan menetystä pitää jatkaa maanataina työpaikalla.Meille tavaiksille tehdään työpaikoilla pistokokeita
- Onneksi.
meitä maalaistolloja on vielä aika paljon suomesa ,pitäähän meilläkin edustaja olla.
- samaa sakkia
ei se h. mikään 'maalaisten' edustaja ole... vaan kaupunkien kaljakuppiloiden elämäntapatyöttömien äänet uunottanut hyvää ketkuttelutaitoa käyttäen.... nämä kun ovat oivaa riistaa uhoajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057