Kretut ovat viime päivinä puhuneet "kokeellisen luonnontieteen" tuloksista ja sikäli kuin olen ymmärtänyt, se on heidän mielestään eri asia kuin "evokkien historiajutut" tms.
Oletteko nyt siis valmiita hyväksymään myös esimerkiksi DNA-tutkimukset ja fysiikkaan perustuvat ajoitusmenetelmät? Vai onko "kokeellinen luonnontiede" vain uusi salanimi raamatunluennalle?
Kokeellinen luonnontiede
27
166
Vastaukset
- mikä ettei
"Oletteko nyt siis valmiita hyväksymään myös esimerkiksi DNA-tutkimukset ja fysiikkaan perustuvat ajoitusmenetelmät?"
Kyllä se olet sinä, joka liisit tästä. Kokeillaanko? Onko liisimisellä joku kreationistinen kaksoismerkitys?
- mikä ettei
No, liisiminen tarkoittaa tässä sitä, että häippäset taka-allalle kun muita evoja tulee mukaan.
mikä ettei kirjoitti:
No, liisiminen tarkoittaa tässä sitä, että häippäset taka-allalle kun muita evoja tulee mukaan.
Odotatko että teen niin vai pelkäätkö että teen niin?
Entä olisiko sinulla halua vastata esittämiini kysymyksiin? Oletteko kretut nyt siis valmiita hyväksymään myös esimerkiksi DNA-tutkimukset ja fysiikkaan perustuvat ajoitusmenetelmät? Vai onko "kokeellinen luonnontiede" vain uusi salanimi raamatunluennalle?- mikä ettei
reynard.the.fox kirjoitti:
Odotatko että teen niin vai pelkäätkö että teen niin?
Entä olisiko sinulla halua vastata esittämiini kysymyksiin? Oletteko kretut nyt siis valmiita hyväksymään myös esimerkiksi DNA-tutkimukset ja fysiikkaan perustuvat ajoitusmenetelmät? Vai onko "kokeellinen luonnontiede" vain uusi salanimi raamatunluennalle?Hyväksytkö sinä C14 ajoituksen antamat tulokset, esim. timantin iälle ja kivihiilikerrostumille?
Minä hyväksyn, että timatissa on mitattu määrä C14, (kokeellinen luonnontiede) mutta en käyttäisi sitä ajan määrityksen pohjana. mikä ettei kirjoitti:
Hyväksytkö sinä C14 ajoituksen antamat tulokset, esim. timantin iälle ja kivihiilikerrostumille?
Minä hyväksyn, että timatissa on mitattu määrä C14, (kokeellinen luonnontiede) mutta en käyttäisi sitä ajan määrityksen pohjana.Jos vastaan että hyväksyn, oletatko minun tarkoittavan että hyväksyn kyselemättä ja sokeasti?
Oma osuuteni on muuten hoidettu jo aloituksessa. Ei minulla ole mitään syytä lähteä vastailemaan kysymysteni vastakysymyksiin.- mikä ettei
reynard.the.fox kirjoitti:
Jos vastaan että hyväksyn, oletatko minun tarkoittavan että hyväksyn kyselemättä ja sokeasti?
Oma osuuteni on muuten hoidettu jo aloituksessa. Ei minulla ole mitään syytä lähteä vastailemaan kysymysteni vastakysymyksiin."Jos vastaan että hyväksyn, oletatko minun tarkoittavan että hyväksyn kyselemättä ja sokeasti?"
Pääasia kai tuli selväksi, on osattava erottaa, mikä saadaan selville (C14 määrä timatissa) ja siitä tehtävät johtopäätökset. Huomaatko, ei ole helppoa myöntää, että timantti sisältää C14.
"Oma osuuteni on muuten hoidettu jo aloituksessa. Ei minulla ole mitään syytä lähteä vastailemaan kysymysteni vastakysymyksiin."
Niin oli, ja siitä sai sen käsityksen, että sinulle ajoitusmenetelmät ovat sama kuin kokeellinen luonnontiede. mikä ettei kirjoitti:
Hyväksytkö sinä C14 ajoituksen antamat tulokset, esim. timantin iälle ja kivihiilikerrostumille?
Minä hyväksyn, että timatissa on mitattu määrä C14, (kokeellinen luonnontiede) mutta en käyttäisi sitä ajan määrityksen pohjana."Minä hyväksyn, että timatissa on mitattu määrä C14, (kokeellinen luonnontiede) mutta en käyttäisi sitä ajan määrityksen pohjana."
Eipä sitä käyttäisi kukaan muukaan, koska tuota C-14:a voi käyttää ajoitukseen vain orgaanisesta aineksesta ja siinäkin on omat rajoituksensa-- mikä ettei
moloch_horridus kirjoitti:
"Minä hyväksyn, että timatissa on mitattu määrä C14, (kokeellinen luonnontiede) mutta en käyttäisi sitä ajan määrityksen pohjana."
Eipä sitä käyttäisi kukaan muukaan, koska tuota C-14:a voi käyttää ajoitukseen vain orgaanisesta aineksesta ja siinäkin on omat rajoituksensa-Hyväksytkö luun sisältämän C14 käyttämisen, sehän sisältää orgaanista ainetta, ajoitukseen?
mikä ettei kirjoitti:
"Jos vastaan että hyväksyn, oletatko minun tarkoittavan että hyväksyn kyselemättä ja sokeasti?"
Pääasia kai tuli selväksi, on osattava erottaa, mikä saadaan selville (C14 määrä timatissa) ja siitä tehtävät johtopäätökset. Huomaatko, ei ole helppoa myöntää, että timantti sisältää C14.
"Oma osuuteni on muuten hoidettu jo aloituksessa. Ei minulla ole mitään syytä lähteä vastailemaan kysymysteni vastakysymyksiin."
Niin oli, ja siitä sai sen käsityksen, että sinulle ajoitusmenetelmät ovat sama kuin kokeellinen luonnontiede."Niin oli, ja siitä sai sen käsityksen, että sinulle ajoitusmenetelmät ovat sama kuin kokeellinen luonnontiede."
Vai sellaisen käsityksen sinä sait. Entä onko sinulla sanottavaa DNA-analyyseistä?- 34
mikä ettei kirjoitti:
"Jos vastaan että hyväksyn, oletatko minun tarkoittavan että hyväksyn kyselemättä ja sokeasti?"
Niin oli, ja siitä sai sen käsityksen, että sinulle ajoitusmenetelmät ovat sama kuin kokeellinen luonnontiede.Entä mikä sinulle on sama kuin kokeellinen luonnontiede? Joko kreationismi tuntee mikroskoopin vai onko kärpäsen jalkojen laskeminen parasta mihin kretut pystyvät?
mikä ettei kirjoitti:
Hyväksytkö luun sisältämän C14 käyttämisen, sehän sisältää orgaanista ainetta, ajoitukseen?
Piruako SINÄ tässä ketjussa kyselet? Tee aiheesta oma aloitus.
?
Kyllä, minusta aloittajalla on jonkinlainen oikeus huomauttaa jos vastauksissa aletaan aidanseipäiden sijasta puhua sähköpylväistä.
"Hyväksytkö luun sisältämän C14 käyttämisen, sehän sisältää orgaanista ainetta, ajoitukseen?"
Toki periaatteessa, riippuen siitä, mistä luusta on kyse. Esim. hylkeiden luuta ei niiden ruokavalion takia voi käyttää ajoitukseen.- mikä ettei
"Toki periaatteessa, riippuen siitä, mistä luusta on kyse. Esim. hylkeiden luuta ei niiden ruokavalion takia voi käyttää ajoitukseen."
Hyväksytkö kaikki muut luut, joilla ei ole samanlainen ruokavalio kuin hylkeillä?
"Hyväksytkö kaikki muut luut, joilla ei ole samanlainen ruokavalio kuin hylkeillä?"
Hylje oli yksi esimerkki luusta, joka ei kelpaa ajoitukseen. Vastaavia eläimiä on tuhansia. Ajoituksiin voidaan käyttää sellaisia eläinten luita, joista tiedetään, että niiden hiilikoostumus vastaa sen aikaista ilmakehän hiilipitoisuutta.- mikä ettei
"Ajoituksiin voidaan käyttää sellaisia eläinten luita, joista tiedetään, että niiden hiilikoostumus vastaa sen aikaista ilmakehän hiilipitoisuutta."
Tuotahan ei voida tietää, arvoida kylläkin. mikä ettei kirjoitti:
"Ajoituksiin voidaan käyttää sellaisia eläinten luita, joista tiedetään, että niiden hiilikoostumus vastaa sen aikaista ilmakehän hiilipitoisuutta."
Tuotahan ei voida tietää, arvoida kylläkin."Tuotahan ei voida tietää, arvoida kylläkin."
Kyllä se voidaan tietääkin. Eivät eläinten ruokavaliot niin kovasti menneisyydessä ole olleet erilaisia kuin nykyisin. Voisitko nyt vastata aloittajan kysymykseen?- mikä ettei
"Tuotahan ei voida tietää, arvoida kylläkin."
Kyllä se voidaan tietääkin. Eivät eläinten ruokavaliot niin kovasti menneisyydessä ole olleet erilaisia kuin nykyisin. Voisitko nyt vastata aloittajan kysymykseen?Olen vastanut tuohon toiseen kysymykseen ja tarkoitus oli vastata myös jäljelle jääneeseen, mutta empä taida enää vastata. Vastaus oli kyllä jo valmiina, mutta kyselijän kärsimättömyys ei antanut siihen mahdollisuutta.
Älä hyvä moloch_horridus sorru nimimerkin mikä ettei väittelyansaan. Nimimerkki mikä ettei on jo osoittanut ettei halua tai osaa vastata aloituksen kysymyksiin, ja pommittaa sen sijaan evokkeja kysymyksillä, joihin toivoo saavansa vastauksen, josta voi "päätellä" evojen joko hyväksyvän virheellisetkin menetelmät sokeasti ja kyselemättä tai myöntävän etteivät tiedä aiheesta mitään. Nimimerkki mikä ettei tehköön oman aloituksen jos haluaa kysellä.
Sanoin jo kerran aikaisemmin että kiitti, mulle riitti, ja tekee mieli sanoa toistamiseen."Älä hyvä moloch_horridus sorru nimimerkin mikä ettei väittelyansaan. Nimimerkki mikä ettei on jo osoittanut ettei halua tai osaa vastata aloituksen kysymyksiin, ja pommittaa sen sijaan evokkeja kysymyksillä, joihin toivoo saavansa vastauksen, josta voi "päätellä" evojen joko hyväksyvän virheellisetkin menetelmät sokeasti ja kyselemättä tai myöntävän etteivät tiedä aiheesta mitään. Nimimerkki mikä ettei tehköön oman aloituksen jos haluaa kysellä.
Sanoin jo kerran aikaisemmin että kiitti, mulle riitti, ja tekee mieli sanoa toistamiseen."
Tämä on tuttu tapaus. Hän vetoaa aina noihin timanteista löytyviin C-14 pitoisuuksiin ja väittää että meidän pitäisi hyväksyä niiden perusteella tehtyjä ajoituksia, vaikka timanttien C-14:lle tiedetään ulkopuolisia lähteitä. Mutta en vastaa enää hänelle ennen kuin hän vastaa sinulle.- mikä ettei
"Älä hyvä moloch_horridus sorru nimimerkin mikä ettei väittelyansaan. Nimimerkki mikä ettei on jo osoittanut ettei halua tai osaa vastata aloituksen kysymyksiin, ja pommittaa sen sijaan evokkeja kysymyksillä, joihin toivoo saavansa vastauksen, josta voi "päätellä" evojen joko hyväksyvän virheellisetkin menetelmät sokeasti ja kyselemättä tai myöntävän etteivät tiedä aiheesta mitään. Nimimerkki mikä ettei tehköön oman aloituksen jos haluaa kysellä.
Sanoin jo kerran aikaisemmin että kiitti, mulle riitti, ja tekee mieli sanoa toistamiseen."
Tämä on tuttu tapaus. Hän vetoaa aina noihin timanteista löytyviin C-14 pitoisuuksiin ja väittää että meidän pitäisi hyväksyä niiden perusteella tehtyjä ajoituksia, vaikka timanttien C-14:lle tiedetään ulkopuolisia lähteitä. Mutta en vastaa enää hänelle ennen kuin hän vastaa sinulle."Tämä on tuttu tapaus. Hän vetoaa aina noihin timanteista löytyviin C-14 pitoisuuksiin ja väittää että meidän pitäisi hyväksyä niiden perusteella tehtyjä ajoituksia, vaikka timanttien C-14:lle tiedetään ulkopuolisia lähteitä. Mutta en vastaa enää hänelle ennen kuin hän vastaa sinulle. "
Katsotaanpas kykenetkö olemaan vastaamatta!
Ehei, kyse on dinosauruksen luusta löydetystä C14. - harvinainen lintu
mikä ettei kirjoitti:
"Tämä on tuttu tapaus. Hän vetoaa aina noihin timanteista löytyviin C-14 pitoisuuksiin ja väittää että meidän pitäisi hyväksyä niiden perusteella tehtyjä ajoituksia, vaikka timanttien C-14:lle tiedetään ulkopuolisia lähteitä. Mutta en vastaa enää hänelle ennen kuin hän vastaa sinulle. "
Katsotaanpas kykenetkö olemaan vastaamatta!
Ehei, kyse on dinosauruksen luusta löydetystä C14.Ja aiot vastata siihen, että koska radiohiilen puoliintumisaika on 5600 vuotta, sitä ei voi olla 100 miljoonaa vuotta vanhassa luussa enää ollenkaan. Tai sitten aiot ilkkua että typerä evokki luulee että dinojen luita voitaisiin ajoittaa radiohiilimenetelmällä. Tai sitten keksit jonkin kertakäyttötyperyyden.
Oletko koskaan harkinnut aikuistumista? Kokeilepa joskus; aikuisuus on yllättävän mukavaa.
"Tämä on tuttu tapaus."
Itse en tuota muistanut. En silti ihmettelisi jos "kokeellinen luonnontiede" olisi kretukielessä jotain muuta kuin yleiskielessä.""Tämä on tuttu tapaus."
Itse en tuota muistanut. En silti ihmettelisi jos "kokeellinen luonnontiede" olisi kretukielessä jotain muuta kuin yleiskielessä."
Tietenkin se on. Kreationistein mukaan kokeellisesta luonnontieteestä ei voi vetää johtopäätöksiä, jos ne olisivat Raamatun tulkintansa vastaisia.No, läskiksi meni joka tapauksessa enkä oikeastaan ole yhtään yllättynyt.
Nyt meikäkettu sulkee netin ja lähtee katsomaan äärioikeiston ja äärivasemmiston (Yle-verokeskustelussa mainittiin kumpikin) äänitorven eli Ylen uutisia. Jokin kiinteä ajankohta on oltava vapaapäivinäkin.
- asdfasdfasdfe
Koitin pissata ja se toimii, tämä tarkoittaa että ihminen on fysiikaltaan loppujen lopuksi hyvin mekaaninen olento.
Kun harrastat urheilua, saat nähdä miten lihasskuntosi roimasti kasvaa ja lihasTIETOISUUTESI kasvaa. Tuo on ihan miellyttävä tunne, ja samalla siinä seksuaaliset himotkin herää ihan eri tavalla, kuin ennen.- tyhmä
Hei tässä olisi teille jjotakin mitä tarkoittaa kokeellinen luonnontiede ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780