eikä millään pallogrillillä ;D Kyllä se tästä lämpenee. Upea keli tänään iltapäivästä. 12kpl renkaita vaihdettu, joten saunan paikka ja rentoutumista. Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille.
Kevään ensimmäiset grillimakkarat nautittu
16
84
Vastaukset
Minä kun juuri ajattelin hankkia uuden pallogrillin kun taas tarjoutuu tilaisuus grillata. Kokemukseni mukaan sillä tulee ihan hyvät emmeet kun on vaan raaka-aineet kohillaan ja taito grillata.
Ihan hyvä peli se on. Toi nyt oli vain kuitti muutamalle tyypille. :-D
Taitoa on ja lisää karttuu....- annikoo..
Puhuttaisiinko vaihteeksi parveketupakoinnista....ei vaiskaan....nimittäin aion ostaa pienen sähkögrillin ja käyttää sitä parvekkeella...
- piste tälle.
annikoo.. kirjoitti:
Puhuttaisiinko vaihteeksi parveketupakoinnista....ei vaiskaan....nimittäin aion ostaa pienen sähkögrillin ja käyttää sitä parvekkeella...
älä suotta, koska siitä tulee vain naapureilta sanomista. Eikä sähkögrilli ole edes oikea grilli. Mutta kyllä sekin käryää. Jos asut ylimmässä kerroksessa, niin sitten voi onnistua, kun käryt menee taivaalle, eikä yläpuolen naapurin ovesta sisään olohuoneeseen. Tykkäisitkö itse sellaisesta käryttämisestä????
korven.ukko kirjoitti:
Ihan hyvä peli se on. Toi nyt oli vain kuitti muutamalle tyypille. :-D
Taitoa on ja lisää karttuu....Kuitiksi minä sitä uumoilinkin. Vaan vielä täytyy uurastaa jotta pääsee sitten grillillä savustamaan naapureita.
- ;)
piste tälle. kirjoitti:
älä suotta, koska siitä tulee vain naapureilta sanomista. Eikä sähkögrilli ole edes oikea grilli. Mutta kyllä sekin käryää. Jos asut ylimmässä kerroksessa, niin sitten voi onnistua, kun käryt menee taivaalle, eikä yläpuolen naapurin ovesta sisään olohuoneeseen. Tykkäisitkö itse sellaisesta käryttämisestä????
Itte otin alas kaapin unohdusosastolta (keittiökaapin yläkomero jota tulee avattua harvoin) voileipägrillin, sellaisen kahden leivän sähkökäyttöisen version, joka on ollut käytössä ostohetkestä tähän (muutama vuosi) ehkä viisi kertaa. Piti antaa se tytön mukaan jo aiemmin. Mutta eipä ole tyttöäkään näkynyt noutamaan. Tuossa se on eteisen pakastimen päällä. Toivottavasti ei seuraavaa kolmea vuotta:)
Itte asun huippuylimmässä kerroksessa, että parvekkeellakin voisi groumeilla jotakin. Mutta eipä siellä tule vietetyksi niin pitkiä aikoja, että alkaisin kokkailemaan. Saman asian ajaa kun valmistaa pöpperöt keittiössä ja menee syömään parvekkeelle jos siltä tuntuu. Uunissakin saa tehtyä mitä vaan. - vm nnb
;) kirjoitti:
Itte otin alas kaapin unohdusosastolta (keittiökaapin yläkomero jota tulee avattua harvoin) voileipägrillin, sellaisen kahden leivän sähkökäyttöisen version, joka on ollut käytössä ostohetkestä tähän (muutama vuosi) ehkä viisi kertaa. Piti antaa se tytön mukaan jo aiemmin. Mutta eipä ole tyttöäkään näkynyt noutamaan. Tuossa se on eteisen pakastimen päällä. Toivottavasti ei seuraavaa kolmea vuotta:)
Itte asun huippuylimmässä kerroksessa, että parvekkeellakin voisi groumeilla jotakin. Mutta eipä siellä tule vietetyksi niin pitkiä aikoja, että alkaisin kokkailemaan. Saman asian ajaa kun valmistaa pöpperöt keittiössä ja menee syömään parvekkeelle jos siltä tuntuu. Uunissakin saa tehtyä mitä vaan.asun vesitornissa. joten ei väliä.
- annikoo..
piste tälle. kirjoitti:
Minulla aika iso lasitettu parveke...olen kyllä makkaraa ja jotain vähemmän käryävää ennenkin grillannut...alapuolellani viime kesänä grillailtiin....tupangia poltetaan joka suunnasta... ei minulta tule sitä tuoksua...Se taitaa kuulemma olla tosiaan niin että jos kauempana tupruttelee....siis parvekkeen peränurkassa...eikä nojaten kaiteella...niin savu ei niin haittaa naapuria paljoakaan..
- Mikä ettei.
vm nnb kirjoitti:
asun vesitornissa. joten ei väliä.
Olen kuullut, että (taisi olla ohjelmakin ellei lehtijuttu), että ainakin yksi perhe on rakentanut kotinsa vanhaan vesitorniin. Tästä on jo vuosia aikaa.
- ;)
annikoo.. kirjoitti:
Minulla aika iso lasitettu parveke...olen kyllä makkaraa ja jotain vähemmän käryävää ennenkin grillannut...alapuolellani viime kesänä grillailtiin....tupangia poltetaan joka suunnasta... ei minulta tule sitä tuoksua...Se taitaa kuulemma olla tosiaan niin että jos kauempana tupruttelee....siis parvekkeen peränurkassa...eikä nojaten kaiteella...niin savu ei niin haittaa naapuria paljoakaan..
Kyllä se riippuu paljolti tuulen (ja ilman) viirahduksista ja parvekkeelta sitä myöten lähtevästä pyörteestä, kuinka se savu leviää. Tyynellä nousee tietysti ensin parvekkeen kattoon, lipuu ulospäin ja nousee ylös. Mutta muuten pyörähtelee ja lähtee minne vaan. Ainakin täällä "huipulla tuulee" ja käy ilmanvirtauksia koko ajan. No en usko, että täältä mitkään savut lähtevät laskeutumaan kuin tikapuita pitkin alas. Vasta siinä vaiheessa kun savu kauentuu parvekkeelta, se voi sukeltaakin alespäin.
- annikoo..
;) kirjoitti:
Itte asun huippuylimmässä kerroksessa, että parvekkeellakin voisi groumeilla jotakin. Mutta eipä siellä tule vietetyksi niin pitkiä aikoja, että alkaisin kokkailemaan. Saman asian ajaa kun valmistaa pöpperöt keittiössä ja menee syömään parvekkeelle jos siltä tuntuu. Uunissakin saa tehtyä mitä vaan.Se voileipä grilli oli meillä vähänaikaa kovassa käytössä.....tytär teki mitä ihmeellisempiä makuelämyksiä ...itselleen...lopahti äkkiä....itsekkin tykkäsin kinkku-ananas-juustoleivästä.....nam
- ;)
Mikä ettei. kirjoitti:
Olen kuullut, että (taisi olla ohjelmakin ellei lehtijuttu), että ainakin yksi perhe on rakentanut kotinsa vanhaan vesitorniin. Tästä on jo vuosia aikaa.
Niin se tahtoo olla, hyvätkin asiat ja harrastukset lopahtaa ensi.innostuksien jälkeen. Makkarasta puheenollen, menee se kylmänäkin. Nautin juuri irtolenkkiä, laadukkaan makuista, ruisleivän päällä, ei ollenkaan paha.
- ;)
annikoo.. kirjoitti:
Se voileipä grilli oli meillä vähänaikaa kovassa käytössä.....tytär teki mitä ihmeellisempiä makuelämyksiä ...itselleen...lopahti äkkiä....itsekkin tykkäsin kinkku-ananas-juustoleivästä.....nam
Miten tämä vastaus lipsahti aivan ylös???
"Niin se tahtoo olla, hyvätkin asiat ja harrastukset lopahtaa ensi.innostuksien jälkeen. Makkarasta puheenollen, menee se kylmänäkin. Nautin juuri irtolenkkiä, laadukkaan makuista, ruisleivän päällä, ei ollenkaan paha."
Sunnuntai-illan sokeutta. - annikoo..
;) kirjoitti:
Miten tämä vastaus lipsahti aivan ylös???
"Niin se tahtoo olla, hyvätkin asiat ja harrastukset lopahtaa ensi.innostuksien jälkeen. Makkarasta puheenollen, menee se kylmänäkin. Nautin juuri irtolenkkiä, laadukkaan makuista, ruisleivän päällä, ei ollenkaan paha."
Sunnuntai-illan sokeutta.Laitatko sinappia...itse laitan vähäsen.... Jotkut laitteet tahtoo unohtua..tai muuten lopahtaa innostus...
Aina keksitään ja kehitetään jotain uutta....kaksi tyttöä pelasi sellasta pallopeliä.....tänään etten ollut aiemmin nähnyt....verkko mailan päässä .. ja pallot....näppärän näköistä.... Jospa tämä näppärä menisi näkemään miltä unimaailma näyttää..... - ;)
annikoo.. kirjoitti:
Laitatko sinappia...itse laitan vähäsen.... Jotkut laitteet tahtoo unohtua..tai muuten lopahtaa innostus...
Aina keksitään ja kehitetään jotain uutta....kaksi tyttöä pelasi sellasta pallopeliä.....tänään etten ollut aiemmin nähnyt....verkko mailan päässä .. ja pallot....näppärän näköistä.... Jospa tämä näppärä menisi näkemään miltä unimaailma näyttää.....Harvoin enää käytän sinappia tai ketchuppia. Laiskuuttakin. Ei tule otetuksi niitä esille jääkaapin ovesta. Ovat kai piilossa:) Välillä käytän kun vaan muistan.
Narupalloa varmaan. Kesämökkilajeja. Ei kun...siis? Verkko mailan päässä? Outo peli.
Pitäisi kai nukkuakin mutta tässä surfailen matkailusivuja. Aamulla on lähdettävä liikkeelle taas kerran. Loppuviikko saattaa olla vapaa.
miäkin käräytin ekat hiillos-makkarat kuasugrillillä viikko sitten kotomaan lumilla. kyllä grillimakkara on jotain tajuttoman hyvvöö :-)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770