RKP:n Walliin paljon vartijana.
Stevan oli ottanut yhteyttä " yläkertaan" ( oliko se MOOSES tai jotain ). ja sieltä oli sanottu että JESTAS sentää kyllähän pakkoruotsi / virkamiesruotsi pitää olla SUOMESSA koska muutenhan emme tuntisi paremmuutta ( meidän pitää saada alistaa KANSAA kun se tuntuu niin hyvältä että...aaah).
Stevan oli tunnustanut "yläkerralle" valehdelleensa KANSALLE johon Jyrki eihän tuo vielä mitään minähän väärensin papereita ja piilottelen niitä johon Stefan innoissaan mehän ollaan samassa veneessä ja oli keikuttanut venettä johon Jyrki, älä " HYVÄVELI " tee tuota.
Meillä RKP-läisillä pitää olla oma varuskunta jotta voimme puolustaa etuuksiamme ja SÄÄTIÖITÄMME johon Mooses oli sanonut TE olette valittu kansa joka pääsee TAIVAASEEN ...aamen..
Nyt persujenkin Soini on alkanut opiskella kunnolla Ruotsia jotta pääsy iänkaikkiseen elämään on turvatta , oli kuulemma käynyt kysymässä MOOSEKSELTA ja vihreää korttia olisi vilautellut.
Finnairissakin on mailmanlopun meininki kun johtajat jakaa konkurssikypsän (FIRMAN ) rahat keskenään ja Vehviläinenkin oli sanonut ettei kannata omistaa mitään ja oli saman tien myynyt osakkeensa 300 000 € ylihintaan kaverilleen Sailakselle , kun käteistä pitää olla jos se mailmanloppu nyt sitten tulee.
Jyrkikin oli kysellyt Stevanilta että pääsenkö minä taivaaseen johon Stevan oli suostunut pitkin hampain kyyllä sinä olet kuuliainen ja oppiva poika ja oli raottanut hiukan ovea mutta ei siitä Jyrki vielä päässyt olis jo kuulemma mennyt saman tien.
Tämmösiä nämä RKP-läiset !
xc56bv.
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje381467- 1041319
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753