Mites on lasketaanko pekkasvapaa päivät myös kesäloman ja talviloman
lisäksi lomiksi. Kun lasketaan matkakustannuksia.
Vai jätetetäänkö laskuista pois?
Kodin ja työpaikan väliset matkakustannukset.
5
652
Vastaukset
- 20
Eiköhän ne lasketa enempi syynäämättä 11kk x 22 päivää, kun olet ollut koko vuoden duunissa.
- p.ek.aset
Veroilmoituksen täyttöohje on minun mielestä puutteellinen.
Tai sitten minä olen niin tyhmä
Esim kesäloma 4vk talviloma 1vk pekkaset päälle.
yli puolitoista kuukautta.
Silti puhutaan: "Merkitse matka-aika kuukausina 11 (todellisen työssäkäyntiajan mukaan, loma-aikaa ei lasketa mukaan)"- 4+16
Todellisen tyässäkäyntiajan mukaan, kuukausina, eli ihan päivän tarkkuudella ei tarvitse ilmoittaa milloin ollut töissä. Sitä paitsi osa vapaapäivistä sattuu kuitenkin kausilipun keskelle, joten ei ne edes vaikuta laskettaviin matkakustannuksiin.
- qerherqh
Lasket vaan 11x22. Kuka niistä kirjaa pitää?
Itsekin joudun välillä viikonloppuna käymään töissä eikä niistä ole mitään lisää laskettu. - p.ek.aset
jep, no kuukauden sairasloma on kuitenkin otettava huomioon senhän ne saa helposti selville tai varmaan tietävätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1031769- 671535
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221058- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe46953- 94938
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120931Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836