Jeesuksen sanomat ovat

niin ja aamen.

Jeesus sanoo;"etsikää ensin Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa, niin kaikki muukin
tarvittava tullaan antamaan."
NE jotka kieltävät tämän Jeesuksen sanoman ihmisessä jossa se on toteen saanut JUMALAN ARMOSTA käydä ovat perkeleestä antikristuksen palvelijoita.
EI toden totta Jumalan tahdon tien kulkijat kiellä tuota asiaa EI vaan se on aivan päivän selvä asia JEESUKSEN SANA KÄY TOTEEN.
Jeesuksen sana KÄY TOTEEN, EI ihmisen ajalla VAAN JUMALAN AJALLA.

Minkälainen ON tuo Jumalan etsimisen tie, se ei ole helppoa, mutta SE ON SIUNATTU JUMALAN SIUNAAMA YKSI TIE joka johdattaa pelastukseen, JEESUKSEN TÄYTETYN TYÖN OSALLISUUTEEN
Tuolla etsijän tiellä JUMALA ITSE OPETTAA, RIISUU IHMISTÄ, KOETTELEE IHMISTÄ jne.
Olet siunattu kun "kammiossasi" olet YKSIN JUMALAN KANSSA ja anot, että
Jumala sinua varjelee, Jumala sinua johdattaa, saisit kohdata Jumalan armon
Jeesuksessa, oma elämäsi saisi KUOLLA ja saisit UUDEN ELÄMÄN JEESUKSESSA.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus kirvelee

Raamatun mukaan jeesus sanoi:

"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "

Oletko Sinä muistanut vihata isääsi, äitiäsi, puolisoasi, sisaruksiasi sekä myös lapsiasi tänään? On tärkeä vihata kaikkia lähimmäisiä sillä muutoin ei voi tulla jeesuksen opetuslapseksi.

Eikö olekkin ihmeellinen tuo herran jeesuksen rakkaus?

• Sinulle se on

ihmeellinen, kun ei Jumala ole saanut sinulle sitä kirkastaa mitä Jeesus tuolla sanomalla tarkoitti.

Jumalan sana on aivan selvä ja selkeä mutta vain niille harvoille jotka ovat Jumalan armosta saaneet Hänen tahtonsa tielle käydä.

Jumalan ITSENSÄ tulee SIIS SAADA SINULLEKIN PUHUA ja SANAANSA KIRKASTAA ET SINÄ kirjaimista totuutta löydä.

Ei ole turhaan sanottu;"kirjain kuolettaa JUMALAN HENKI SE ON JOKA ELÄVÄKSI TEKEE.
        NÄIN selvä sanoma, mutta TÄTÄKÄÄN EI VOIDA YMMÄRTÄÄ oikein muutoin kun JUMALAN TAHDON TIELLÄ.

Mitä tulee "totuuden kirvelyyn" niin TODELLAKIN JUMALAN TOTUUS KIRVELEE ja keitä? TEKOPYHYYDESSÄ OLEVIA PETETTYJÄ eksytyksen tiellä olevia.

Mitä aloituksen sanomaan tulee, niin sitäkään ei voi ymmärtää kuin vain ne jotka ovat Jumalan tahdon tiellä VAIKKA SEKIN ON AIVAN SELVÄ.
        MUTTA näin on näkemällä nähdään EIKÄ KUITENKAAN NÄHDÄ.

Kuule ihmeelliset ovat nämä Jumalan aivoitukset NIITÄ EI IHMISMIELI voi nähdä ei ymmärtää. SE, että Jumalan totuus on salattu KAIKILTA jotka eivät ole tahtoneet lähteä Jumalan tahdon tielle, niin se on murheellista nähtävää.
        ON todella karmeaa nähdä miten täällä OLLAAN NIIN TIETÄVIÄ, NIIN HURSKAITA mutta se kaikki onkin valhetta joka kerran romahtaa.
        SE kaikki sotii nyt Jumalaa vastaa ja tyydyttää saatanan ja ihmisen lihan tahtoa.

SE MIKÄ ON IHMISESTÄ EI OLE SAMA KUIN SE OLISI JUMALASTA.

• KUN JEESUS SANOI
        Sinulle se on kirjoitti:

ihmeellinen, kun ei Jumala ole saanut sinulle sitä kirkastaa mitä Jeesus tuolla sanomalla tarkoitti.

Jumalan sana on aivan selvä ja selkeä mutta vain niille harvoille jotka ovat Jumalan armosta saaneet Hänen tahtonsa tielle käydä.

Jumalan ITSENSÄ tulee SIIS SAADA SINULLEKIN PUHUA ja SANAANSA KIRKASTAA ET SINÄ kirjaimista totuutta löydä.

Ei ole turhaan sanottu;"kirjain kuolettaa JUMALAN HENKI SE ON JOKA ELÄVÄKSI TEKEE.
        NÄIN selvä sanoma, mutta TÄTÄKÄÄN EI VOIDA YMMÄRTÄÄ oikein muutoin kun JUMALAN TAHDON TIELLÄ.

Mitä tulee "totuuden kirvelyyn" niin TODELLAKIN JUMALAN TOTUUS KIRVELEE ja keitä? TEKOPYHYYDESSÄ OLEVIA PETETTYJÄ eksytyksen tiellä olevia.

Mitä aloituksen sanomaan tulee, niin sitäkään ei voi ymmärtää kuin vain ne jotka ovat Jumalan tahdon tiellä VAIKKA SEKIN ON AIVAN SELVÄ.
        MUTTA näin on näkemällä nähdään EIKÄ KUITENKAAN NÄHDÄ.

Kuule ihmeelliset ovat nämä Jumalan aivoitukset NIITÄ EI IHMISMIELI voi nähdä ei ymmärtää. SE, että Jumalan totuus on salattu KAIKILTA jotka eivät ole tahtoneet lähteä Jumalan tahdon tielle, niin se on murheellista nähtävää.
        ON todella karmeaa nähdä miten täällä OLLAAN NIIN TIETÄVIÄ, NIIN HURSKAITA mutta se kaikki onkin valhetta joka kerran romahtaa.
        SE kaikki sotii nyt Jumalaa vastaa ja tyydyttää saatanan ja ihmisen lihan tahtoa.

SE MIKÄ ON IHMISESTÄ EI OLE SAMA KUIN SE OLISI JUMALASTA.

"Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "

NIIN SUINKAAN TÄMÄ EI TARKOITA NIIN KUIN KIRJAIMISTA VOIDAAN LUKEA,
        ETTÄ TULEE VIHATA ihmisiä, siis pitää vihaa yllä.
        SE miksi Jeesus sanoi näin (Isän sydämeltä) niin Hän antoi ymmärtää, ETTÄ ELLEI HÄN, ellei JUMALA tule ihmiselle YKKÖSEKSI, niin IHMINEN EI OLE SOVELIAS
        JUMALAN VALTAKUNTAAN.
        Tästä Jumala jo käskyssään sanoo;"minä olen Herra sinun Jumalasi ÄLÄ PIDÄ MUITA JUMALIA."

Siis silloin kun sinulle on tärkeintä ihmiset ja Jumalan nimi on vain huulilla
        et ole kelvollinen Jumalan valtakuntaan.

TÄMÄ Jeesuksen sanoma SEIKKA ON SIIS KAIKEN ALKU JUMALA ELÄMÄSSÄ.

Siksipä tämäkin on sanottu "jokainen ihminen joka turvaa ihmisiin ON KIROTTU.

Ja siksipä täälläkin on mitä on kun ollaan todellisuudessa turvautumassa ihmisiin vaikka höpistään Jumallan turvaamisesta.

IHMINEN JOKA TURVAA TODELLAKIN JUMALAAN, ihminen joka on Jumalan kanssa kahden, selvittää asioitaan YKSIN JUMALAN KANSSA EI KENENKKÄÄN
        ihmisen välityksellä opastuksella, jolla ON PALAVA JANO PÄÄSTÄ JUMALAN YHTEYTEEN HÄNEN TOTUUTEENSA NIIN TÄLLAINEN IHMINEN ON AINOASTAAN KELVOLLINEN JUMALAN VALTAKUNTAAN.

Jumalan valtakuntaan EI TULLA SISÄLLE MASSANA, VAAN YKSILÖNÄ.
        JA NÄMÄ JUMALAN TAHDON TIEN KULKIJAT JUMALA ITSE YHDITÄÄ
        ITSESSÄÄN YHTEEN.

Jumalan "seurakunta" Jumalan joukko EI SYNNY IHMISKÄSIEN, ihmismielien
        seurauksena VAAN JUMALAN HENKI YHDITÄÄ JUMALAN TAHDON TIEN KULKIJAT YHTEEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe