ah että on hyvää tämä härkäpihvi, kypsyys "well done"
Kaiken kruunaa tämän palstan köyhien valittajien kateelliset paska jutut, hahah
Vaihdoin juuri Ford Mustangiini huippuhienot ja kalliit kesärenkaat, maksoiko ne nyt
3000-4000€, en muista käteisellä kun maksoin, en jaksa nuita pikkusummia alkaa muistelemaan.
On se hienoa että ollaan EU:ssa, todennäköisesti välimerenmaissa aloitetaan, niinkuin siellä viimeksi käydessäni huomasin illallisaika kaikki kokoontuu syömään
pöytä notkuu herkkuja, olutta, viiniä ja hyvää ruokaa.
Ja täällä suomessa kielletään iltaruokailu,HAHAHAHAH
Ja välimeren ihmiset ovat kaikista terveelisimpiä,hoho
Kippis
Härkäpihvi maistuu
6
68
Vastaukset
- 11111111111111
Sitten heräsit
- h.intelin amd
Vai oikein punaista kusta juodaan...otan osaa (mutten juhliin.)
- Pentti Nelonen
Tottakai kateeliset panettelee heti, heillä kun ei ole muuta kuin kateutta,hahah
Me sivistyneet hienot porvarit heitellään ravintolassakin dippejä tarjoilijalle, minä
ainakin läpsäytän takapuoleen ja heitän 50€ kouraan, olenhan herrasmies!!!
hahahah
Kippis - Jaska rengasliikkees
Et muuten oo vielä maksanut rengaslaskua! Menee kohta ulosottoon.
T: Jaska rengasliikkeestä - Pentti Nelonen
Tottakai herättää kateutta kun parkkeeraan Ford Mustangini ravintolan eteen, vaikka
nyt pienen parkkisakon saa niin sillä summalla saakin jo pitää missä vaan,haahaha
Näin virallisella parkkimaksulla voi pysäköidä minne vain, siitä parkkipirkot pitää huolen,hohoh
Noh ei se rahasta kiinni ole...
Kippis- Pentti Nelonen
Se vielä että nukun yöni makoisasti, olen pehmustanut tyynyni ja patjani 500€ seteleillä,hahah
Kannattais varmaan teidänkin kokeilla joskus, hoho
Kippis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760