ah että on hyvää tämä härkäpihvi, kypsyys "well done"
Kaiken kruunaa tämän palstan köyhien valittajien kateelliset paska jutut, hahah
Vaihdoin juuri Ford Mustangiini huippuhienot ja kalliit kesärenkaat, maksoiko ne nyt
3000-4000€, en muista käteisellä kun maksoin, en jaksa nuita pikkusummia alkaa muistelemaan.
On se hienoa että ollaan EU:ssa, todennäköisesti välimerenmaissa aloitetaan, niinkuin siellä viimeksi käydessäni huomasin illallisaika kaikki kokoontuu syömään
pöytä notkuu herkkuja, olutta, viiniä ja hyvää ruokaa.
Ja täällä suomessa kielletään iltaruokailu,HAHAHAHAH
Ja välimeren ihmiset ovat kaikista terveelisimpiä,hoho
Kippis
Härkäpihvi maistuu
6
67
Vastaukset
- 11111111111111
Sitten heräsit
- h.intelin amd
Vai oikein punaista kusta juodaan...otan osaa (mutten juhliin.)
- Pentti Nelonen
Tottakai kateeliset panettelee heti, heillä kun ei ole muuta kuin kateutta,hahah
Me sivistyneet hienot porvarit heitellään ravintolassakin dippejä tarjoilijalle, minä
ainakin läpsäytän takapuoleen ja heitän 50€ kouraan, olenhan herrasmies!!!
hahahah
Kippis - Jaska rengasliikkees
Et muuten oo vielä maksanut rengaslaskua! Menee kohta ulosottoon.
T: Jaska rengasliikkeestä - Pentti Nelonen
Tottakai herättää kateutta kun parkkeeraan Ford Mustangini ravintolan eteen, vaikka
nyt pienen parkkisakon saa niin sillä summalla saakin jo pitää missä vaan,haahaha
Näin virallisella parkkimaksulla voi pysäköidä minne vain, siitä parkkipirkot pitää huolen,hohoh
Noh ei se rahasta kiinni ole...
Kippis- Pentti Nelonen
Se vielä että nukun yöni makoisasti, olen pehmustanut tyynyni ja patjani 500€ seteleillä,hahah
Kannattais varmaan teidänkin kokeilla joskus, hoho
Kippis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536