Kyllä voi olla ärsyttävä sosiaalityöntekijä, joka puhelimessa komentelee, miten pitää mennä paikasa A paikkaan B ja miten tulla sieltä takaisin. Puhuu kuin jollekkin aivottamalle. Onko Kataisen hallitus käskenyt halventamaan toimeentulotuen asiakkaita, että he ei varmasti enää ottaisi yhteyttä ko. nöyryytysinstanssiin. Ilmankos on paljon mielenterveyspotilaita ja se on vain noitten tollojen syytä.
Sosiaalityöntekijän töykeys
8
96
Vastaukset
- sosionomi.
työttömät ovat kohtalonsa ansainneet.
- .
On vaan oikein että sosiaalityöntekijä teke työttömän olon vaikeaksi muuten työtön rupeaa lepsuilemaan.
- ---
. kirjoitti:
On vaan oikein että sosiaalityöntekijä teke työttömän olon vaikeaksi muuten työtön rupeaa lepsuilemaan.
Oman olonsa tekee vaikeksi joka kiusaa viattomia. Olen iloinen kun he kilttejä.
- tietoisku
Tiesitkä että nämä sosiaalityöntekijät tienaa 3000...5000 eur/kk
Kyllä heillä rahaa on...- .
Pitäisi tienata enemmän kun joutuu laiskaa saastaa katsomaan päivät pitkät.
- Olet ihan rehellisen
. kirjoitti:
Pitäisi tienata enemmän kun joutuu laiskaa saastaa katsomaan päivät pitkät.
"natsimielinen" tuota esiintuodessasi. Ei mitään merkitystä oletko vihreä tai vasemmistolainen tai porvari vain demari.
- Rukoillaan esivallan
puolesta, sillä tekevät työtään vaikeana aikana.
- kohtuusmukaan
Ehkä he ovat kohdanneet asiakkaita, jotka todella eivät tiedä, miten pitää menetellä ja siksi neuvovat tarkasti kaikkia. Se on inhimillistä. Olisin kiitollinen sossusta saamastani avustuksesta, itse asiassa olen, en rupeaisi sossuja tästä asiasta haukkumaan. 3000-5000 kuussa on minusta asiallinen palkka koulutetulle ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760