Olen muuten hoikka ja kroppaa saa viilailtua viimeiseen asti raninnolla ja treenillä, mutta tämä kaksoisleukani ei vaan lähde, ei millään. Meillä on tämä suvussa kaikilla, joten eipä sille sen puolesta mitään mahdakaan...
Mutta itse olen päättänyt, etten tätä löysää läskinpalaa roikuta rumentamassa olemustani (sivuprofiili!) iänaikaa, joten tässä harkitsen erilaisia operaatioita, millä sen saisi poistettua.
Nyt kuulisin mielelläni mielipiteitä ja kokemuksia erilaisista toimenpiteistä!
Rasvaimu? Mikä niistä? Missä kannattaisi suorittaa?
Entä voisiko tällaiselle näin pienelle aluelle sen sijaan ottaakin lipolyysi tai kavitaatiohoitoja? Eivät olisi kirurgisia, mutta tuloksia voisi näkyäkin näin pienen rasva-alueen kanssa...
Asiallisia kommentteja kiitos! :)
Operaatio kaksoisleuan poistoon
43
20690
Vastaukset
- leuanalus kuntoon.
Ei-kirurgisia hoitoja: Smartlipo (liitetään yleensä rasvaimu), NeckTite lienevät tehokkaimmat. Lipolyysissä tulos vaihteleva. Kavitaatiolla ei juuri saa tulosta. Itsellä hyvä kokemus Necktite:sta.
- Anonyymi
Itse kävin vasta kaksoisleuan poistossa rasvaimulla ja olen tyytyväinen tulokseen vaikka toimenpiteestä on kulunut vasta 4viikkoa.Kannatan pieni toimenpide.
- rasvaimux
Jo perinteinen rasvakimukin voi riittä jos muuten kiinteä kudos, toki noilla aiemmin mainituilla voi olla tehoa enemmän
- leuka
mulla huonohko kokemus, tehtiin muun operaation yhteydessä perinteinen ,mekaaninen rasvaimu ja vaikka olen nuori, niin ensinnäkin sitä leukaa jäi edelleen!!! :( ja toisekseen, iho ei ole ainakaan vielä palautunut eli ihan ku ois sellainen kapea nahan pala tossa keskellä (ei ny mitään helttaa,mutta siis ei ihan sillai sileestikään mee) en tiiä,miten kauan menee et tulos näkyy lopullisena, kun tää oli tosiaan vaan ekstrajuttu, viikon pidin yötäpäivää sidosta,ja toisen viikon öisin..
- lipolyysi?
Tehdäänlä vielä leuan alle lipolyysiä? kokemusta on - ei vaikutusta.
- ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
lipolyysi? kirjoitti:
Tehdäänlä vielä leuan alle lipolyysiä? kokemusta on - ei vaikutusta.
Kyllä lipolyysillä, injektiotekniikalla siis oli minuun vaikutusta. Myös hamsteripusseja hoidettiin.
Ei lipolyysi auta, jos kyseessä on isot rasvamäärät. Toki vaikuttaa, mutta olisi käytävä useammin.
- 13.4
euan smartlipo14.4.2012 11:580 SULJE
Hienosti meni,ei edes jännittänyt, joten en ottanut alkuun tarjottua rauhottavaa.
Lääkäri oli tosi asiallinen, kirjasi, kuvasi ja piirteli korjattavat kohdat.
Puudutuspiikki teki kyllä heti tehtävänsä ja tuntemukset loppui siihen.
Ruiskulla laitettiin vielä leukaperiin keittosuolaa ja puudutetta,sitten oli laseroinnin vuoro.Ei mitään tuntemuksia.
Seuraavaksi olikin jo imun vuoro, se tuntui vaan jonkinlaiselta raapimiselta, ei siis sattunut ! Lääkäri kokoajan selvitti mitä teki ja kyseli vointia.
Koko homma vajaan tunnin.
Kiristysside leukaan ja menoksi kotia kohti.....ihan käytin julkisia kulkuvälineitä kotimatkaan eli helppo homma.
Kotona alkuun 1000mg Panadolia ja illalla ennen nukkumaan menoa toinen sekä Hirudoidia kaulaan, joka hiukkasen näytti mustuvan.
Yö tuli nukuttua tosi hyvin,aamulla uusi Panadoli sekä Hirudoidia kaulaan, ei enää yhtään niin mustelmainen kun olin eilen sen luullut nähneeni olevan.
Ihanan näköinen leuka.......mulla oli siis jo nyt leuka, vaikka turvotusta onkin vielä.Tuki sidettä meinaan käyttää tän viikonlopun, kuten lääkäri sanoi, löysä nahka kiinnittyy paremmin kun sitä pitää. - Odotan imua
Kuulostaa yllättävän helpolle. Minkäniminen plastiikkakirurgi teki. Minä kävin konsultaatiossa ja neuvottiin viikon tukipannan käyttöön. Menossa NeckTite imuun toukokuussa. Aloin jo käyttää mustelmanestoon voidetta. Toivottavasti yhtä helppo. Minä kyllä haluan rentouttavat etukäteen! Jännittää ja en halua kuulla mitään 'imuääniä'
- 13.4
Tikki otettiin pois viime perjantaina ja silloin jo hoitaja kehui leukalinjaa.Olen kyllä itsekin NIIN tyytyväinen.Kannattaa mennä.Smartlipo tehtiin City-klinikalla.Todella ystävällistä porukkaa,harkitsen vielä muitakin toimenpiteitä siellä.
- Miss Double Chin
Hmm, onpas ristiriitaisia vastauksia... hyviä ja huonoja... :/ Mihin sitä sitten osaisi lähteä.
Kuulostaa tuo nuoren naisen rasvaimukokemus ikävältä, kun itse just olin ajatellut, että päädyn varmaan kuitenkin just tyyliin smartlipoon, ja nuori olen minäkin.
Tosiaan itselläni on niin pieni toi alue ja kiinteä totta kai 25-vuotiaalla, että onko se sitten mahdollista, että iho ei palaudu.. aika karulta tuntuu... - miehen kaksoisleuka
Miehenä harkinnassa. 40 . rasva ja löysyyttäkin on leuan alla. Miettynyt noita kiinteyttäviä rasvaimuja. Leukaimplanttikin mietinnässä. Tehdäänkö jossakin molempia?
- ruusa_1
Ehdottomasti NeckTite!!!! Se on hyvästit kaksoisleualle samalla kiinteyttäen ihoa. Häpeilin vuosia kamalaa kaksoisleukaani, nyt harmittelen miksi pitkitin leikkausta jännityksen vuoksi. Leikkaus tehtiin paikallispuudutuksessa, nukuin kokoajan. Turvotuskin oli pienempää mitä kuvittelin.
- ruusalle
Kuka sinulle teki ja missä?
Toivottavasti olet oikeasti asiakas???
- tiukumiuku13
Kirurgin suosittelun jälkeen kyllä päätin että Neck-Tite on seuraava operaatio minkä lähitulevaisuudessa teen.
- Kokemusta on
Minulle tehtiin Smart lipo kaksoisleuan poistoon 2 vuotta sitten. Tuli tosi hyvä tulos ja helposti. Homma hoitui tunnissa, oli perjantai ja viikonlopun käytin tiiviisti kiristyssidosta. Käytin sitä n. viikon sitten muuten aina kotona ollessani. Hirudoidia käytin, eikä mustelmaa edes tullut. Olin tämän vuoden huhtikuussa Faceliftissä ja lääkäri kehui leukaani ja totesi homman olevan helppo, kun ei ollut kaksoileukaa. Sekin meni upeasti ja tulos on huippu hyvä. Nyt ajatuksena implanttien vaihto pikkasen suurenpiin kun tulee syksy.
- day-one-aft-necktite
Soon moro.
Heitänpä miähen näkökulman tähän. Tuli nimittäin käytyä juuri tuossa operaatiossa jota kaksoisleuan poistoksi kutsutaan. Ja Neck-Tite menetelmällä.
Itse operaatiohan ei kauan kestänyt ja kun en ollut tippaakaan hermostunut, ei tarvittu ylimääräisiä mömmöjäkään. Kirurgi oli mukava ja kaikin puolin rentoa meininki oli koko toimituksen ajan. Tuloksista en vielä osaa sanoa kun vasta on koko pälli siteissä, mutta peukkua pitelen ja parasta toivon kun tuo ylimääräinen leuka on tuossa roikkunut kaikesta hullusta urheilusta ja maratonien juoksemisesta huolimatta. Ja juu, en myöskään tunge itseeni hirveitä määriä ruokaa ja herkkuja. Nämä geneettisesti sijoittuvat rasvapallot tuntuu olevan todella tiukassa irrottaa. Etenkin kun ikää alkaa kertymään.
Lyhyt toimenpide, menin ilman konsultaatiota ja oma hoito oli ohi n. tunnissa. Odotusaikaa pidensi kaksi nuorta naista, oikein kauniita ja kauniskroppaisia ja puheitten perusteella jatkuvasti kuntoilevia ( en nähnyt heissä mitään korjattavaa, mutta jokainen tietty saa tehdä kropalleen vaikka mitä ), jotka ei ilmeisesti osanneet päättää sopivia tissinkokoja ja muotoja :D Päätellen siitä silikonipussukka kokoelmasta joka oli pöydällä kun viimein pääsin lääkärille. :D
Enkä ole kovin kipeäkään ollut, ei tuohon kaulaan nyt soisi kenenkään kuristusotteella kiinni käyvän, mutta ilman särkyläätettä tässä on muuten selvitty. - samaa harkitseva.
Onnea sinulle!
Ja jos saan kysyä, niin miten nyt jakselet ja missä operaatiosi tehtiin ?- oea
onnea vaan.
- NeckTite+FaceTite
Kävin NeckTite ja FaceTite -operaatiossa muutama kuukausi sitten City-Klinikalla ja kaikki meni oikein hyvin. Olen lukenut paljon huonoa (ja hyvää) heidän toiminnastaan, mutta minulle palvelu oli oikein ystävällistä. Jännitin operaatiota ihan kamalasti, mutta se oli yllättävän nopea ja vaivaton - puudutuksen vuoksi en tuntenut mitään.
Heti operaation jälkeen kasvot olivat todella turvoksissa, mutta suurin turvotus lähti vuorokaudessa. Kiristyssidettä pidin muistaakseni kahden viikon ajan aina kotona, ensimmäisen viikon koko ajan (vain suihkun ajaksi pois). Jostain kumman syystä minulle ei tullut yhtään mustelmaa! Käytin apteekin voidetta, joka ehkäisee mustelmia ja turvotusta.
Lopputulos on todella hyvä. Niin luonnollinen, ettei siitä huomauteta, mutta asiasta tietävä läheiseni on kehunut tulosta kauniiksi. Ja mikä tärkeintä - olen samaa mieltä! Ihon kiinteytymistä en muuten huomannut, mutta iho ei missään nimessä ole löysä, vaikka alta on lähtenyt rasvaa - eli jotakin kiinteytymistä siinä kai on käynyt. Arvet näkyvät vielä, mutta ei haittaa. Jonkin aikaa operaation jälkeen leuan alla oli muhkura ja tunnottomuutta, mutta kaikki hävisi ajan kanssa, kuten etukäteen jo tiesinkin. Niin ja olen nainen, 30 v, normaalipainoinen. - Kalkkuna50
Ja mulla ihan paskat kokemukset. 2 kuukautta sitten tehtiin. Päivä operaation jälkeen näytti kuin heltta olisi tyystin hävinnyt. Olin ikionnellinen. Parin viikon kuluttua alkoi palautua entiselleen ja nahka roikkuu ja turvotusta on edelleen. Ei siis auttanut. Sama vanha kalkkuna katsoo peilistä... Lääkäri koitti lohduttaa, että toipuminen on kesken, mutta en usko.. Turvotusta on kai edelleen, koska leuan alla on kipeitä patteja. Lymfassakin olen käynyt. Ikää mulla on 50 ja ylipainoa ei yhtään
- Expl
Kannattaa näyttää tilanteesi plastiikkakirurgille, jolla on mahdollisuus hoitaa asia useammilla menetelmillä. Jos laitos on investoinut johonkin laitteeseen, sitä pyritään käyttämään kaikissa mahdollisissa hoidoissa, vaikkei sopisikaan. Lieviä leuanalusongelmia voi hoitaa monilla eri menetelmillä, kuten vastauksista näet. Tärkeämpi onkin valita heti alkuun juuri oikea. Valinnan pystyy tekemään kokenut plastiikkakirurgi.
- Expl
Suosittelen Sinun asiaasi hoitamaan Suomen esteettisen plastiikkakirurgian yhdistyksen jäsentä. Yhdistykseen pääseminen edellyttää plastiikkakirurgian koulutusta ja riittävää esteettisen plastiikkakirurgian kokemusta.
Niinkin pieni asia kuin leuanalus pitää sisällään useita vaihtoehtoja. Plastiikkakirurgi pystyy valitsemaan sopivimman vaihtoehdon kirurgisten ja eikirugisten hoitojen väliltä. - Arvetonleikkaus
Rasvaimu ei auta haluamaasi tulokseen. Se nahka jää roikkumaan vaikka rasvat on vedetty pois.
Sinä tarvitset kirurgisen operaation jossa tuo ylimääräinen heltta vedetään kohti korvan alusta , liika leikataan pois ja sauma ommellaan kiinni. Arpihan siitä tietysti jää riippuu leikkajan taidoista , kuinka huomattava.
Hyvän kirurgin arpi paranee lähes huomaamattomaksi ja ajan kanssa sulautuu lähes näkymättömäksi. Niin ja se jää hiusten alle piiloon jokatapauksessa.- Näkymätö-arpi
Lisäksi on mahdollisuus hoitaa kaula siten, että pieni hyvin huomaamaton viilto lean alle. Toimii hyvin miehillä ja naisilla, jos ei ole alakasvoissa merkittävä määrä löysää.
- Tinasotilas
Olen 50v mies kävin 3viikoa sitten kaksoileuan rasvaimussa.Plastic Surgery Center hkii oy. Toimenpide oli kivuton noin 1h ,mulla oli hirveästi rasvaa alaleuassa,oon pikkasen ylipainoinen mut tulosta näkyy jo,tai moni sanoo joka ei tiedä olen käyny oot naamasta laihtunu tai yksi tietää,,otetiin hamsteripussit myös,kyllä tota vielä on mut alaleuka on osittain tunnoton vielä,kuinka kauan teillä on mennyt tunto tulee takaisin,ite uskon paraneminen vie puolivuotta vai olenko väärässä?
- Säpoon
Kukaan uskaltais laittaa kuvia ennen ja jälkeen?
- turvallinen.kauneus
Oma mielipiteeni on, että kaksoisleuka ei rumenna ketään, mutta mikäli asia todella sinua itseäsi häiritsee ja vakavasti, niin en estä sinua tekemästä asialle jotakin. Kannattaa varata aika plastiikkakirurgian konsultaatiokäynnille (ovat useissa paikoissa ilmaisia) ja kysellä sieltä ammattilaisten näkemystä ja suosittelua.
Usein ihminen näkee itse ulkoisen "virheensä" paljon suurempana kuin mitä muut, ja muut eivät varmaan ole edes koskaan kiinnittäneet huomiotaan siihen. - Krista72
Itse kävin NeckTite - operaatiossa 2016. Lopullinen toipuminen, leuan alla olevien pahkuroiden ja tunnottumuuden häviäminen vei yli vuoden, mutta nyt jäljellä ei ole mitään, paitsi pieni arpi sisäänmenoreiästä leuan alla.
Kannattaa olla malttia, jos ja kun näihin operaatioihin lähtee. - kokemusta-on
Kannattaa varoa kyseisiä hoitoja kaulalle (NeckTite, Liposmart, Belkyra, Hifu, Ulthera, Thermage jne.), sillä ne vaurioittavat kudoksia ihon alla arpeuttamalla niitä. Kaulan ikääntyminen voi jopa kiihtyä kyseisten hoitojen jälkeen.
Mahdollinen myöhemmin suunniteltu tehokas leikkaushoito vaikeutuu tai muuttuu jopa mahdottomaksi.
Kaulan kohotus taidolla tehtynä antaa ylivoimaisen tuloksen kaulan muodolle. - Anonyymi
Itse olen ottanut kaksoileuan alueelle HIFU hoitoja sekä plasma penillä tehty ihon kiristystä. Ikää minulla on kohta 50 ja olen tyytyväinen näihin, leikkauksiin en vielä millään haluaisi.
- Anonyymi
Mulle tehtiin Mehiläisessä rasvaimu leuan alle , arvet nätisti korvan takana ja leuan alla oli pikku reikä . Kova operaatio , toipuminen kesti , tehtiin muuta samalla . Koistianen leikkasi , teki kyllä huolellisen työn .
Seuraavaksi menen Lookin kautta Viroon , Tiia Tamm on taitava kasvokirurgi . Jos on tarvetta , pistoksilla varmasti hoituu jatkossa . - Anonyymi
Mulle tehtiin Mehiläisessä rasvaimu leuan alle , arvet nätisti korvan takana ja leuan alla oli pikku reikä . Kova operaatio , toipuminen kesti , tehtiin muuta samalla . Koistianen leikkasi , teki kyllä huolellisen työn .
Seuraavaksi menen Lookin kautta Viroon , Tiia Tamm on taitava kasvokirurgi . Jos on tarvetta , pistoksilla varmasti hoituu jatkossa . - Anonyymi
Rasvaimussa käyty kans . Puudutuksessa tehtiin , kesti yli neljä tuntia kaikkiaan . Jos on joku muu konsti niin sitä seuraavan kerran. Toipuminen vei kolme kuukautta . Todellakin menen mielummin Viroon , Suomessa kallista , yli 6 tonnia . Lookin kautta on suositeltu .
- Anonyymi
Mehiläisen plast.kirurgi T:reella teki sutta ja sekundaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876