Luultavasti useimpia ihmisiä kiinnostaa, mitä on tämän elämän jälkeen ja kuoleman rajan takana. Tämän takia he saattavat etsiä tietoa spiritismi-istunnoista tai vaikka kirjoista, joissa pohditaan samaa aluetta. Monilla on myös erityisiä henkilökohtaisia kuolemanrajakokemuksia - eli kokemuksia, jolloin heidän sydämensä saattaa pysähtyä sairaalassa tai onnettomuuden yhteydessä, ja jolloin he saattavat nähdä itsensä ikäänkuin ulkopuolelta, nähdä itselleen tehtäviä elvytystoimenpiteitä sekä nähdä ehkä koko leikkaussalin. Jotkut ovat saattaneet kokemustensa yhteydessä nähdä myös valo-olennon, joka tuntuu olevan täynnä "myötätuntoa ja rakkautta".
Suurin keskustelu tällä alueella liittyy yleensä siihen, että ovatko kaikki kuolemanrajakokemukset myönteisiä ja käykö kaikille rajan takana hyvin huolimatta heidän eletystä elämästään ja uskonnostaan. Monet tutkijat haluavat ajatella näin, mutta pitääkö se paikkansa? Aiommekin tulevilla riveillä lähteä tutkimaan tätä asiaa. Useat havainnot ja esimerkit, joita seuraavassa luetellaan, näyttävät viittaavan siihen, ettei kaikille välttämättä käy hyvin.
teksti kopsattu http://www.jariiivanainen.net/kuolemanraja_kokemukset.html
Kuolemanrajakokemukset ja kadotus!
kiinnostunut
3
51
Vastaukset
Minä näen joka yö unia.
Ovatko ne todiste unimaailmasta, vai normaalia öistä aivotoimintaa?
Ps. Jos ei usko joulupukkiin, ei saa lahjoja. Kaikille ei käy hyvin!- teesepian!
Hymy hyytyy jos ei usko Jeesukseen. Raamattu on totta ja muut jutut valhetta. Pian Jeesus tulee sul on vähän aikaa viel tehä parannus!
- älkää eksykö
Sirituaali-istunnoissa on sielunvihollinen, saatana asialla. Ei kielletä henkisyyttä, mutta totuus kun on, että ilman Jeesusta Kristusta ei ole pääsyä Jumalan yhteyteen ja sielun pelastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296