Miksi ei toimi karavaanari info?

Apua tarvitaan!

Toinen päivä jo ei pääse???

30

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

jo 10-päivää

• Arvelen näin

Sinne on iskenyt joku paha haittaohjelma,joka estää pääsyn sivulle.

• aisakaisa

joo ja se paha haittaohjelma on infon palveluntarjoaja joka on poistanut infon palvelustaan koska ping: unknown host karavaanari.info

onkohan laskut maksettu ?

• Kankimies

Mitäs infoa Aisakaisa on vailla vai onko jotain muuta? Täältä löytyy.

• sviduili-ja

Kokeilin juuri, ja hyvin aukesi karavaanari.infon etusivu. Vain kerran piti painaa F5 näppäintä, kun ensimmäisenä avautui tyhjä sivu.

• KÄÄKKÄ 3

SF-Caravan Ry:n nettiriippuvaiset sulkee kakki karavaanipalstat. KJON

• sviduili-ja

On se vaan kiva lainailla aikaisempia kirjoituksiaan.
        "svidui-lija 7.4.2012 00:05
        Katsokaa ketkä kaikki ovat käyttäneet sanoja SF-Caravan ry. viesteissään, ja minkälaisissa yhteyksissä.

Tietyt maneerit esiintyvät jokaisella kirjoittajalla omassa viestissään. Joten on helppo yhdistellä eri viestit kuuluvaksi jokaiselle kirjoittajalle erikseen, käyttipä kirjoittaja viestissään sillä hetkellä minkälaista nimimerkkiä hyvänsä."

http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/(SF-Caravan OR Ry:n OR nettiriippuvaisilta) tid:3280?sort=created&perpage=25&term_keywords=

• ylläpito

Miksi ei toimi karavaanari info?

Koska info on huonosti ylläpidetty.

• sviduili-ja

Perusta uusi karavaanarien keskustelupalsta ja näytä meille, että pystyt hoitamaan sen paremmin mitä karavaanari.infoa on hoidettu.

• KJON!
        sviduili-ja kirjoitti:

Perusta uusi karavaanarien keskustelupalsta ja näytä meille, että pystyt hoitamaan sen paremmin mitä karavaanari.infoa on hoidettu.

Lopeta Antti jo tuo uhoaminen.

• sviduili-ja
        KJON! kirjoitti:

Lopeta Antti jo tuo uhoaminen.

Mukava lainailla omia aikaisempia kirjoituksia, joissa moneen kertaan aikaisemmin todettuja monipersoonan haamu väitteitä irwailen.

"svidui-lija
        5.4.2012 23:56
        0
        Sulje
        "svid-duilija 24.3.2012 22:00
        Et saa selvitettyä kuka lainailee nimimerkkiäsi, arvaa mistä johtuu? Oikein, sinusta itsestäsi!"

Katos vaan. Näin lyhyt viesti on aiemmin jäänyt huomioimatta, kun olen reissuni alkupuolella kirjoitettuja viestejä selaillut harvakseltaan palstalta, reissusta paluuni jälkeen.

Tiedänpä taas varmemmin, kuinka pihalla monipersoona on minun henkilöllisyydestäni.

Monipersoona irwailuja saa itse jatkaa arvailujaan siitä, mitä kaikkea tietoa olen irwailijasta ehtinyt löytämään. Mitäpä sitä tietoa heti alkaisin levittelemään."

• Nettiriippivainen

Kuka sitä pitää yllä? paljastakaa kuka.

• Vaunukorjaaja

Ylläpitää Mijo Mika Joukainen. Ei sitä näy koskaan kuulemma.

Sviduilija siellä on äänessä. Onkohan joku sheriffi tai vastaava.

• petos?

onkos tämä sama jannu joka alkuvuonna sai tuomion petoksista?

• Narvalainen

Asuuko vielä tallipolulla Vesilahdessa,vai onko painunut maanalle?.

• sviduili-ja

"Sviduilija siellä on äänessä. Onkohan joku sheriffi tai vastaava. "
        Siinäpä on sinulle vasta miettimistä. Kukahan sviduilija siellä on päässyt sheriffiksi?

• Lantti - Ahti
        sviduili-ja kirjoitti:

"Sviduilija siellä on äänessä. Onkohan joku sheriffi tai vastaava. "
        Siinäpä on sinulle vasta miettimistä. Kukahan sviduilija siellä on päässyt sheriffiksi?

Minä siellä luulen olevani seriffi.

• sviduili-ja
        Lantti - Ahti kirjoitti:

Minä siellä luulen olevani seriffi.

Okei! Ole vaan sheriffinä karavaanari. infossa. Sitä en käsitä, miksi sitten väität että, "Sviduilija siellä on äänessä. Onkohan joku sheriffi tai vastaava."

• totuus esiin
        sviduili-ja kirjoitti:

Okei! Ole vaan sheriffinä karavaanari. infossa. Sitä en käsitä, miksi sitten väität että, "Sviduilija siellä on äänessä. Onkohan joku sheriffi tai vastaava."

Olet sviduilija jo liian monta kertaa osoittautunut karavaari.infon ja se ylläpitäjän ainoaksi puolustajaksi, että kaikki palstoille kirjoittavat tietävät kuka olet. Ihan turha kiemurrella. Et taidakaan olla sheriffi, mutta kukaan muu ei sinne kirjoittele päivittäin ja pidä ääntä palstasta muutenkin.

Joka ei usko lukee läpi tuon Varokaa Caravankauppaa -ketjun lävitse.

Hyvää jatkoa vaan, mutta meitä satoja nettikaravaanareita et sviduilija onnistu hämäämään.

• sviduili-ja
        totuus esiin kirjoitti:

Olet sviduilija jo liian monta kertaa osoittautunut karavaari.infon ja se ylläpitäjän ainoaksi puolustajaksi, että kaikki palstoille kirjoittavat tietävät kuka olet. Ihan turha kiemurrella. Et taidakaan olla sheriffi, mutta kukaan muu ei sinne kirjoittele päivittäin ja pidä ääntä palstasta muutenkin.

Joka ei usko lukee läpi tuon Varokaa Caravankauppaa -ketjun lävitse.

Hyvää jatkoa vaan, mutta meitä satoja nettikaravaanareita et sviduilija onnistu hämäämään.

"Olet sviduilija jo liian monta kertaa osoittautunut karavaari.infon ja se ylläpitäjän ainoaksi puolustajaksi, että kaikki palstoille kirjoittavat tietävät kuka olet. Ihan turha kiemurrella. Et taidakaan olla sheriffi, mutta kukaan muu ei sinne kirjoittele päivittäin ja pidä ääntä palstasta muutenkin."

Hyvillä mielin korjailen niitä irwailu väittetä, mitä on infosta ja sen perustajasta tarkoitushakuisesti väärin väitetty. Kirjoittelen infoon silloin kun kerkeän, kuten tännekin. Olenhan rekisteröitynyt infon käyttäjäksi.

"kaikki palstoille kirjoittavat tietävät kuka olet. Ihan turha kiemurrella." Vaan eipä näytä kaikki tietävän, kuten et sinäkään. Se sinun tietämättömyys ei minun elämääni haittaa, joten jatketaan harjoituksia.

""svid-duilija 24.3.2012 22:00
        Tiedänpä taas varmemmin, kuinka pihalla monipersoona on minun henkilöllisyydestäni."

"sviduili-ja 19.4.2012 23:17
        "Info oli ennen hyvä palsta." On info edelleenkin hyvä palsta, vaikka mijo on näköjään jättäytynyt palstan hoidosta taka-alalle.

Se mahtava tietommärä, mikä vuosien saatossa on kertynyt infon sivuille, antaa tietoa kokeneillekin karavaanareille laaja-alaisesti.

Vaikka aivan alkuajan tiedot ovat useampien "laudan" vaihdosten vuoksi pudonneet pois."

Näin puolustin infoa viimeksi eilen myöhäisillassa.

• sviduili-ja
      • petos?

Huh huh, aikamoista tekstiä. Hyvä että totuus paljastuu.
        Mutta infosta onko se joku houkutin saada porukka luottamaan tuohon venkoilijaan? Onneksi en ole infoon kirjautunut, ties minne kaikkialle olisi tietoni kaupannut.

• sviduili-ja

Katos vaan! Monipersoona on taas muistanut minua. Monipersoona on löytänyt uusimman nimimerkkini ja kokeilee sen käytön tehoa, ennenkuin rekisteröi tämänkin omiin yksityisiin kokoelmiinsa.

Onko tehokas nimimerkki?

• Kunniakonsuli
        sviduili-ja kirjoitti:

Katos vaan! Monipersoona on taas muistanut minua. Monipersoona on löytänyt uusimman nimimerkkini ja kokeilee sen käytön tehoa, ennenkuin rekisteröi tämänkin omiin yksityisiin kokoelmiinsa.

Onko tehokas nimimerkki?

Kysy Jormalta.

Mutta sinua Antti-veli tuntuu nyt ahdistavan kovasti. Ota vähän Lörssonia. Se piristää.

• sviduili-ja
        Kunniakonsuli kirjoitti:

Kysy Jormalta.

Mutta sinua Antti-veli tuntuu nyt ahdistavan kovasti. Ota vähän Lörssonia. Se piristää.

Mukava lainailla omia aikaisempia kirjoituksia, joissa moneen kertaan aikaisemmin todettuja monipersoonan haamu väitteitä irwailen.

"svidui-lija
        5.4.2012 23:56
        0
        Sulje
        "svid-duilija 24.3.2012 22:00
        Et saa selvitettyä kuka lainailee nimimerkkiäsi, arvaa mistä johtuu? Oikein, sinusta itsestäsi!"

Katos vaan. Näin lyhyt viesti on aiemmin jäänyt huomioimatta, kun olen reissuni alkupuolella kirjoitettuja viestejä selaillut harvakseltaan palstalta, reissusta paluuni jälkeen.

Tiedänpä taas varmemmin, kuinka pihalla monipersoona on minun henkilöllisyydestäni.

Monipersoona irwailuja saa itse jatkaa arvailujaan siitä, mitä kaikkea tietoa olen irwailijasta ehtinyt löytämään. Mitäpä sitä tietoa heti alkaisin levittelemään."

• Patu 8***

Info oli ennen hyvä palsta. Mijo oli innokkaasti mukana ja hoiti sitä hyvin. Mijo on ollut kauan mukana netti karavaanijutuissa. Kauan sitten oli Mijon nettilinkit tai jotain sellaista. Se oli silloin kun suurin osa näistä häiriköistä ei ollut internetistä kuullutkaan.

Sitten jotakin muuttui Mijolla, en tiedä mitä. Nyt on huonot vaihtoehdot tämä häirikköpalsta tai omalla nimellä kirjoittaminen yhdistyspalstalle.

• sviduili-ja

"Info oli ennen hyvä palsta." On info edelleenkin hyvä palsta, vaikka mijo on näköjään jättäytynyt palstan hoidosta taka-alalle.

Se mahtava tietommärä, mikä vuosien saatossa on kertynyt infon sivuille, antaa tietoa kokeneillekin karavaanareille laaja-alaisesti.

Vaikka aivan alkuajan tiedot ovat useampien "laudan" vaihdosten vuoksi pudonneet pois.

• orgilainen

Patu 8***.

www.karavaanari.org on hyvä vaihtoehto. Ei tarvitse kirjoittaa omalla nimellä ja valvonta toimii. Siellä on mukava kantaporukka, joka osaa vastata kaikenlaisiin kysymyksiin ja jokainen on tervetullut mukaan. Moni on ennen kirjoitellut infossa. Ei puhettakaan tämän suolisaitin tai yhdistyksen foorumin ilkeilyistä.

• Teiden Ässä

Täytyy mennä sinnekin jakamaan karavaanaritietoutta.

• infolainen

Onhan noita paremmin hoidettuja keskustelupalstoja (mikä ei sinänäsä paljoa tarvitse infon tapauksessa), ilman jatkuvaa F5 hakkaamista ja sivujen kaatuilua. Ärsytävää ettei sivustoa saada toimimaan, ylläpitäjä vain raapii muniansa eikä tee asialle mitään >:(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      434
      6173
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4477
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      80
      3983
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe