Googleen hauksi sabbath keeping churches auttaa pääsemään mukavasti alkuun. Siinä nyt muutama alkuun ja jäljellä on vielä noin 490:
Church of God 7th Day
Church of God 7th/Sabbath Day
Church of God a Christian Fellowship
Church of God an International Community
Church of God and Saints of Christ
Church of God Christ the Head
Church of God New Moon Seventh Day
Church of God in the Wilderness
Church of God Independent
Church of God Messengers
Church of God Ministries, International
Church of God of the Eternal God
Church of God of the Seventh Day
Church of God Philadelphia Era
Church of God Proclaimed
Church of God Proclaiming the Kingdom
Church of God Providence
Church of God Restored
Church of God Sabbatarian
Church of God Sabbath Day
Church of God Seventh Day
Church of God Talent Ministries
Church of God the Ozarks
Church of God United
Church of God, an International Community
Sabbatarian Brethren BS Service at Bound Brook
Sabbatarian Christian Fellowship
Sabbatarian Church of God
Sabbath Assembly of God
Sabbath Bible Study Fellowship
Sabbath Church
Sabbath Day Believers
Sabbath Fellowship
Sabbath Keepers in White Robes
Sabbath Keeping Ten Commandment Church
Sabbath Research Center
Sabbath Seals
Sabbath Study Center
Sabbath-Keeping Church of God
Sacred Name Believers
Sacred Name Fellowship
Safe Haven Church of God
Saints of God Church International
Amerikkalainen sapatti-innostus eksyttämässä
2
<50
Vastaukset
- kolme säkkipukuista
Raamatusta UT:sta ei löydy kymmentä käskyä vaikka adventistit pitävät sapattikäskyä (noudattavat/rikkovat itse miten noudattavat) ylitse muiden käskyjen sillä se on otettu myös Adventtikirkon nimeenkin (SDA).
Missä kohtaa UT:ssa löytyy sapattikäsky lainpiirtoineen tai ilman ja montako käskyä löysit verrattuna Mooseksen kirjassa oleviin 10:een käskyyn?
Kristityt ovat "uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi" sanotaan Jumalan Sanassa.
Adventistit opettavat kuin olisi kahdet 10 käskyä, UT ja VT.
Adventismi haiskahtaa sapatilla rahastavaksi uususkonnoliseksi maailmanlaajuiseksi amerikkalaiseksi sapattia vietteleväksi kirkkokunnaksi- apupappi
Ei me olla koskaan rikottu sapattia sillä olemmehan me adventisteja Jumalan valittu jäännösseurakunta, Pyhä Papisto joka saanaa iankaikkista kolmen enkelin evankeliumia kaikille kansoille.
Adventisteille opetusta kymmenestä käskystä:
"Missä kohden me olemme lainrikkojat"?
Kaikissa kohdin, sillä joka rikkoo yhtä kohtaa, on syypää kaikissa kohdin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203