haluan kuolla

Olen miettynyt jo pitkään, että haluan kuolla. Kaikki haukkavat minua koska olen ruma ja läski. Huutelevat esim. varokaa mammutti tulee tai mee rasva imuun tai laihduta. En kestä tätä enään. Olen vielä alaikäinen, enkä halua huolestuttaa vanhempiani. Tuskin he edes välittävät. Aivan sama vaikka kuolisin.. ei kukaan minua kaipaa. Saisivat kiusaajatkin hyvän mielen ettei tarvisi nähdä minua enään ikinä.

Haluan kuolla mahdollisimman pian ja päästä tästä tuskasta

7

353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täys nolla paha olla

Minä myös. Minä olen lihava ja kömpelö sairauden takia, eli ei edes laihduttaminen ja liikunta paljoa auta. Ruma olen jo luonnostani, myöskin epäsosiaalinen, lahjaton, ja kaiken lisäksi taakkana kanssaihmisille kun olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä melkein heti lapsilisien perään. Ei minusta ole kenellekään mitään hyötyä. Olen täsyi luuseri ja paska. Mutta ikävä kyllä olen niin luuseri ja nynny, etten edes itsaria pysty tekemään. Kerran yritin, mutta sitten oli pakko alkaa taas hengittämään kun se pidättäminen alkoi sattumaan niin pirusti.

• Keissa

Älää tehkö kiusallakaan noille kiusaajille tuollaista pelvelusta. MOnet onnellsiet ja mensestyneet ovat olleet lihavia. Ja kun tulette aikuiseksi voitte alkaa laihtumaan jopa ihan itsekseen.
      Pitää maailmassa olla monenlaisia ihmisiä. Olis se ihan hirveä pikka vanhemmillesi jos kuolisit.
      Muistakaa nuo kiusaajat ovat itse hyvin onnettomia ihmisiä. Älkää ainkaan noiden kiusaajien vuoksi alkako laihduttamaan.

• lämmin halaus

Haluan sanoa jotakin, vaikka en oikein tiedä mitä. Kunpa voisin olla luonasi juttelemassa. Sinulla on vanhemmat. He varmasti välittävät sinusta. Olet heille tärkeä ja varmasti monelle muullekin. Puhu huolistasi ja ulkonäkömurheistasi vanhempiesi kanssa. Heillä on kertoa sinulle uusia näkökulmia. Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Lämmin halaus sinulle minulta, joka tunsi itsensä nuorena rumaksi ja epäonnistuneeksi, mutta joka löysi omat juttunsa ja on nyt onnellinen nainen.

• jk16

vai niiin

• Kiusaajat roskiin!!!

Hei! Voisitko lähettää minulle sinun sähköpostisi tai irc-gallerian tunnukset tai facebookin,niin voisimme jutella..autan mielelläni.itselläni on samanlaisia kokemuksia kiusaamisesta,ja jos tutustutaan niin mielelläni minä sinun kans näyttelen persettä haukkujille! :-)

• mikä mä oon estämään

Oma on elämäs, do it faggot

• JonesHenry

Haluan antaa linkin kahteen laitteeseen jotka RAJUSTI muuttivat elämääni, jos ketään täällä kiinnostaa;

http://www.tvins.com/fi/products/abdoer-twist/abdoer-twist.php?gclid=CI7skNmi97ACFQowmAodvyOLMw

http://www.bestdirect.fi/fitness-hyvinvointi/gymform-duo.html

AB Doer Twistiin suositteten lisäksi vastustustankoja tulosten parantamiseksi. Itse maksan sitä yhä noin 15€ osamaksulla. Toinen juttu mitä kannattaa yrittää on ns "penkkipunneruksen" Eli voit käyttää tuolia hyväksesi punnertaaksesi siltä ilman, että kätesi edes koskettavat maata;=))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe