haluan kuolla

Olen miettynyt jo pitkään, että haluan kuolla. Kaikki haukkavat minua koska olen ruma ja läski. Huutelevat esim. varokaa mammutti tulee tai mee rasva imuun tai laihduta. En kestä tätä enään. Olen vielä alaikäinen, enkä halua huolestuttaa vanhempiani. Tuskin he edes välittävät. Aivan sama vaikka kuolisin.. ei kukaan minua kaipaa. Saisivat kiusaajatkin hyvän mielen ettei tarvisi nähdä minua enään ikinä.

Haluan kuolla mahdollisimman pian ja päästä tästä tuskasta

7

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täys nolla paha olla

Minä myös. Minä olen lihava ja kömpelö sairauden takia, eli ei edes laihduttaminen ja liikunta paljoa auta. Ruma olen jo luonnostani, myöskin epäsosiaalinen, lahjaton, ja kaiken lisäksi taakkana kanssaihmisille kun olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä melkein heti lapsilisien perään. Ei minusta ole kenellekään mitään hyötyä. Olen täsyi luuseri ja paska. Mutta ikävä kyllä olen niin luuseri ja nynny, etten edes itsaria pysty tekemään. Kerran yritin, mutta sitten oli pakko alkaa taas hengittämään kun se pidättäminen alkoi sattumaan niin pirusti.

• Keissa

Älää tehkö kiusallakaan noille kiusaajille tuollaista pelvelusta. MOnet onnellsiet ja mensestyneet ovat olleet lihavia. Ja kun tulette aikuiseksi voitte alkaa laihtumaan jopa ihan itsekseen.
      Pitää maailmassa olla monenlaisia ihmisiä. Olis se ihan hirveä pikka vanhemmillesi jos kuolisit.
      Muistakaa nuo kiusaajat ovat itse hyvin onnettomia ihmisiä. Älkää ainkaan noiden kiusaajien vuoksi alkako laihduttamaan.

• lämmin halaus

Haluan sanoa jotakin, vaikka en oikein tiedä mitä. Kunpa voisin olla luonasi juttelemassa. Sinulla on vanhemmat. He varmasti välittävät sinusta. Olet heille tärkeä ja varmasti monelle muullekin. Puhu huolistasi ja ulkonäkömurheistasi vanhempiesi kanssa. Heillä on kertoa sinulle uusia näkökulmia. Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Lämmin halaus sinulle minulta, joka tunsi itsensä nuorena rumaksi ja epäonnistuneeksi, mutta joka löysi omat juttunsa ja on nyt onnellinen nainen.

• jk16

vai niiin

• Kiusaajat roskiin!!!

Hei! Voisitko lähettää minulle sinun sähköpostisi tai irc-gallerian tunnukset tai facebookin,niin voisimme jutella..autan mielelläni.itselläni on samanlaisia kokemuksia kiusaamisesta,ja jos tutustutaan niin mielelläni minä sinun kans näyttelen persettä haukkujille! :-)

• mikä mä oon estämään

Oma on elämäs, do it faggot

• JonesHenry

Haluan antaa linkin kahteen laitteeseen jotka RAJUSTI muuttivat elämääni, jos ketään täällä kiinnostaa;

http://www.tvins.com/fi/products/abdoer-twist/abdoer-twist.php?gclid=CI7skNmi97ACFQowmAodvyOLMw

http://www.bestdirect.fi/fitness-hyvinvointi/gymform-duo.html

AB Doer Twistiin suositteten lisäksi vastustustankoja tulosten parantamiseksi. Itse maksan sitä yhä noin 15€ osamaksulla. Toinen juttu mitä kannattaa yrittää on ns "penkkipunneruksen" Eli voit käyttää tuolia hyväksesi punnertaaksesi siltä ilman, että kätesi edes koskettavat maata;=))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe