IL: Koulupojat raiskasivat 15-vuotiaan tytön metsässä
Helsinkiläiset nuorukaiset tuomittiin vuoden ja 11 kuukauden ehdolliseen vankeuteen törkeästä raiskauksesta, kertoo Iltalehti.
IL:n mukaan kaksi kouluikäistä poikaa oli raiskannut tytön metsikössä. Helsingin käräjäoikeudessa nyt käsitelty asia oli sattunut jo 2010, mutta tullut vasta myöhässä viranomaisten tietoon.
15-vuotias tyttö oli ollut palaamassa kotiinsa Kannelmäen kirkosta konfirmaatioharjoituksesta. Matkalla tyttö ja tämän kaveri kohtasivat kaksi samanikäistä poikaa.
Myöhemmin toinen tytöistä lähti ja seurue jatkoi kolmistaan Malminkartanoon. Metsikössä pojat alkoivat IL:n mukaan yhtäkkiä vaatia tytöltä suihinottoa.
Tytön kieltäydyttyä pojat raiskasivat tämän niin, että toinen piti tytöstä kiinni.
IL:n mukaan 1 vuoden ja 11 kuukauden ehdollisten vankeusrangaistusten lisäksi tuomitut joutuvat maksamaan korvauksia 9250 euroa uhrilleen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/il-koulupojat-raiskasivat-15-vuotiaan-tyton-metsassa/art-1288462942589.html
Mmm..Nuorukaiset...
Nuorukaisille 1v 11kk raiskauksesta
voi voi
6
157
Vastaukset
- tuttu juttu.
N€€kereille ei voi antaa kuin ehdollisia tuomioita.
- .
Muslimit raiskasivat kristityn tytön. Arkipäivää kotimaissansa. Pitää suvaita, kulttuuria.
- Kylmät kädet
Pienikalloiset karvakämmenet ja/tai neëkerit asialla.
- Kylmät kädet
Luonto vihaa älykkyyttä.
Tämän seurauksesta kaikilla apina-ihmisillä on niin hillittömät himot. Irakissakin heti kun yhteisrauha järkkyy, jopa 70-vuotiaat karvapapat ovat kaduilla raiskaamassa kaikkea, mikä liikkuu. - Rehentelivät vielä!
Mikä Suomen "Nuorukaisia" vaivaa?
- jim hirvi
Tämä on sitä kulttuurin rikkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161