Hei,
Olen harkinnut ja pohtinut tässä viimeiset 5-vuotta silikonien ottoa. Niiden hyviä että huonoja puolia punniten.
Ja lopputulos alkaa näyttämään siltä että tulen ne ottamaan.
Sillä minulla ei ole juurikaan menetettävää ulkonäöllisesti rinnoissani vaikka implantit joutuisin syystä tai toisesta postattamaan joskus.
Mutta ajatus siitä että saisin samaa paria olevat rinnat edes hetkeksi.
Olen pohtinut asiaa itsekseni, että miksi en hyväksyisi itseäni tälläisenä kuin olen ymym.
Eikä tähän ole auttanut puuheetkaan "sarjassamme" olet hyvä juuri tuollaisena kuin olet.
Koska on kyse minusta ja siitä mitä minä ajattelen itsestäni.
Se epävarmuus ja se että ei ole sinut itsensä kanssa jonkin kehon osansa takia, on hyvin ahdistavaa. Vaikka en ajattelisikaan asiaa lainkaan niin silti jokin siellä takaraivossa kolkuttaa ja estää minua olemasta täysin oma itseni.
En kuitenkaan häpeä itseäni, voin mennä uimarannoille pukeutua miten haluan ym. toki joutuu aina miettimään että miten saan rintojen alueen näyttämään mahd. tasapainoiselta ja se että on vaikeaa löytää rintaliivejä kun toiseltapuolelta kuppi tuntuu hilaantuvan kokoajan ylös ja toisella puolella sitten taas pullahtaa tissi liivien yli.
Kuitenkin jos olisi mahdollisuus korjata asia edes hetkeksi Niin miksi ei!
Enkä kuitenkaan halua lapsia enempää kuin mitä minulla on. Vaikka nuori olenkin.
Koska se mihin suuntaan tämä mailama on menossa pistää ajattelemaan että haluanko tähän karuun mailmaan enää jälkikasvua lisää.
Otan sitten vaikka koiria lisää jos hoivattavaa haluan.
Mutta eipäs poiketa asista sen enempää.
Lähtökohta siis a- ei mitään, eripari rinnat.
Olisin kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksista joilla on ollut jo pidemmän aikaa nuo implantit.
Kyllä jokapaikasta näistä foorumeista löytyy leikkaus kokemuksia sekä muita tarinoita joissa lähinnä on kerrottu tuo paranemis prosessi sekä lopputulos sen jälkeen. mutta entäs sitten myöhemmin ja paljon myöhemmin?
Mikä sai teidät valitsemaan klinikan ja kirurgin jonne menitte operoitavaksi?
Silikonirinnat
1
106
Vastaukset
- Onnistunutx2
Itsellä ekan implantit laitettiin Virossa noin15 vuotta sitten. Tuolloin olin nuori ja varaa ei ollut teettää Suomessa. Parin imetyksen jälkeen aloin miettimään rintojen korjausta. Olivat venyneet ja implantit olivat lihaksen alla ylhäällä ja oma rinta alhaalla. Kävin ensin yhden kirurgin vastaanotolla. Hänen mukaansa olisi pitänyt tehdä myön kohotusleikkaus. En halunnut rintoihin enemmän arpia. Mietiskelen vuoden verran ja menin toisen kirurgin vastaanotolle. Hän suositteli rintaa kohottavaa implanttia ja sen siirtoa lihaksenalta sen päälle. Nyt mulla on alkuperäisen A kupin jälkeen ensin ollut B kuppi ja nyt D. Painoa kun on tullut jonkin verran nuoruusvuosista lisää ei kuppi ole ollenkaan liian suuri ja tulos muutenkin melko luonnollinen. Kaikkineen voin suositella implantteja jo tällä 15 v kokemuksella. Ei tullu katselivat eikä toipumisessa ole ollut ongelmia kummallakaan kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324