Kävin Helsingissä klinikalla 6 x Zerona laser hoidossa eikä mitään tapahtunut vaikka noudatin kaikkia ohjeita. Hoito on lähinnä valohoitoa, sitä ei ole riippumattomissa tutkimuksissa todettu tehokkaaksi. FDA hyväksyntä koskee vain turvallisuutta mutta ei tehoa. Pelkästään uskolla ja valollakin voi saada jotain siis aikaiseksi joillakin henkilöillä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia.
Zerona laser
5
147
Vastaukset
- MrOZi
Ikävä kuulla, Itse "The Doctors" ohjelmassa näin sitä ja meinasinkin lähteä kokeilemaan mutta nyt sun tapaus mietyttää, Mitä jos vielä odottaisit muutaman viikon, ehkä lähteekin ainevaihdunnan mukaan koska ilmeisesti ei poisteta rasvaa kuten rasvaimu, Toivon että saat jonkun tuloksen ja toivottavasti tulet ja kerrot vielä tuloksesta
- cityklinikkasucks
Itse kävin myös huhtikuun aikana 6 kerran Zerona-hoidossa ja pakko sanoa, että oon todella pettynyt. Olen nuori normaalipainoinen ja hoitaja sanoikin ensimmäisen hoidon alussa, että parhaimpia tuloksia on saatu juuri nuorilla normaalipainoisilla henkilöillä, joilla on paikallisia rasvakertymiä. Oletin todella että tämä toimii, kun oli niin kalliskin. Itselleni tämä hoito ei antanut mitään muuta kuin stressiä.
Mitat otetaan ensimmäisellä, neljännellä ja viimeisellä hoitokerralla. Neljännellä kerralla mut mittasi eri hoitaja kuin alussa ja hän väittikin että vartalostani on siihen mennessä lähtenyt yli 20cm ympärysmittoja. Olen kuitenkin itse mittaillut viikoittain kotona ainakin viiden vuoden ajan, eikä kotona otetuissa mitoissa ollut senttiäkään eroa. Sanoin tästä hoitajalle, joka naurahti ja sanoi että omiin mittauksiin ei voi luottaa. Siis tajuaahan sen tyhmäkin, että jos normaalipainoiselta lähtee mittoja yli 20 senttiä, niin joko a) kiloja olisi pitänyt pudota reilusti b) rasvaprosentin olisi pitänyt pienentyä paljon.Todellisuudessa painosta oli tähän mennessä lähtenyt kilo ja rasvaprosentti ennallaan.
Tänään oli viimeiset mittaukset (14 päivää viimeisen hoitokerran jälkeen) ja nyt olen jopa itse omilla mittauksilla saanut -2cm tulokset. Hoitajan mukaan lopullisia senttejä lähti 15,5... Hoidon teho ei siis näytä perustuvan mihinkään muuhun kuin siihen, että hoitajat tahallaan kiristävät mittanauhoja viimeisissä mittauksissa.
Noudatin kaikkia ohjeita mitä annettiin; join vähintään 2 litraa vettä päivässä ja liikuin. En juonut ollenkaan alkoholia hoidon aikana, enkä tupakoi. Voin kertoa, että vituttaa. Tästä eteenpäin pitää muistaa että jos joku asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se todellakin on. Nyt kyllä lähtee vihaista palautetta Cityklinikalle.- Carita
Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Zerona on täyttä huijausta! Hoitajat on koulutettu sanomaan kaikille juuri noin, että 15 senttiä on lähtenyt. Kun sitten kotona mittaat, huomaat kyllä, että mitään ei ole tapahtunut. Ei ole mikään ihme, että heillä on jatkuvasti tarjoushinnalla kyseistä hoitoa.
Ja se, että joltakin julkkikselta on lähtenyt tosi paljon senttejä, on oiva mainoskikka.
Itse en voi kuin syyttää omaa tyhmyyttäni, kun hairahdin kyseiseen hoitoon. Kannattaa todellakin uskoa meihin, jotka sen hoidon olemme läpikäyneet. Jos jotain senttejä lähtee, se johtuu pelkästään siitä, että olet sen kahden viikon aikana yrittänyt syödä entistä terveellisemmin ja liikkunut mahdollisesti enemmän.
- Ihmetys
Minne on hävinnyt sen zeronalaitteen maahantuojan kommentti? Ei kai vain ole poistettu sitä?
- maahantuojana
niinpä, kommenttini vain poistettiin. T. Ville
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994