Tässä teille totuus

ankara totuus

Ansaitsematon hyvä mädättää koko mielen.

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -o-

Onko näin? No sittenhän tässä ollaan hyvässä asemassa.

• jk

ninkö

• oldmetall

sulla on tainnut mieli mädäntyä

• totuus kova kalervol

Ansaitsematon hyvä VYÖ!. Mädäntää koko miehen!.

• meizi83

Se on aika temppu, miten suomessakin saa ilmaiseksi rahaa, tekemättä mitään. Lisäksi asunnon kustannukset maksetaan yhteisvastuullisesti.

Sensijaan, jos olet itse tuottanut itsellesi viimeisen 12v aikana taloudellisen turvan, maksanut verosi, maksanut asuntosi = olet suoran epäsuorasti roisto.

Vuonna 2000, kun aloitin työelämän vakinaisesti, palkka oli olematon. Työajat pääosin ne huonoimmat mahdolliset. Tein kahta työtä, toista arkisin, toista viikonloppuisin. Samalla opiskelin, jokainen päivä oli koulu työt 14h. Jonka jälkeen pesulle ja nukkumaan.

Nyt myöhemmin voin todeta, että kannatti. Sensijaan moni koulukavereista ei halunnut töihin. Ei vaikka itse houkuttelin samaan työpaikkaan.
      Vapaa-ajanvietto kiinnosti enemmän.

Nyt tilanne on toinen. Nämä kaverit maksavat n. /- 95% palkastaan asumisen/elämisen kustannuksia.

Aikainen lintu nappaa madon.

• oikeesti 56

Suurin ero on se että sinä ITKET NETISSÄ ja kaverisi eivät. Vedä siitä johtopäätökset. Taitaa olla tämä palsta ainut kaverisi. Ei ketään oikeesti kiinnosta noi sun juttus.

• no ei sääliä kyllä

Jaa-a... olen ettinyt suomalaisia siivoojia varmaan seittämän vuotta. Nyt 95% on kaikki mulla firmassa virolaisia tai muusta maasta tulevia. En väitä että tällä rikkaaksi tulisitkaan, mutta olis töitä ja palkkatulo. Lisäksi oon alusta pitäen tarjonnut kaikille kokopäiväisille liikuntaedun, että fyysinen kunto pysyy varmasti kunnossa. Ei vaan näy noita hakijoita, vaikka ilmoittais Metrossa.

• roskajoukko lihoo

Suomalaiset ovat pelkkiä pummeja.

• 16
        roskajoukko lihoo kirjoitti:

Suomalaiset ovat pelkkiä pummeja.

laiskoja sossupummeja niin v itusti tässä maassa

• selkeää
        16 kirjoitti:

laiskoja sossupummeja niin v itusti tässä maassa

Työleirille ne pitäisi laittaa. Tai osahan on jo, niitä kutsutaan tukityöllistetyiksi. Valtion omat pikku orjat.

• Kotimassa töissä

Olen suomalainen siivooja, vielä vailla koulutusta mutta syksyllä mahdollisuus aloittaa oppisopimuksella työn ohessa. Palkka on niin huono että joudun myymään kotini, mutta vakituinen työpaikka on jotain mitä ei joka päivä ole tarjolla. Yksinhuoltajana ei ole mahdollisuutta kiristää vyötä enää enempää. Sinun työpaikkasi on pääkaupunkiseudulla jonne en muuta vaikka toinen vaihtoehto olisi jonkun kellarissa asuminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe