Ansaitsematon hyvä mädättää koko mielen.
Tässä teille totuus
11
127
Vastaukset
- -o-
Onko näin? No sittenhän tässä ollaan hyvässä asemassa.
- jk
ninkö
- oldmetall
sulla on tainnut mieli mädäntyä
- totuus kova kalervol
Ansaitsematon hyvä VYÖ!. Mädäntää koko miehen!.
- meizi83
Se on aika temppu, miten suomessakin saa ilmaiseksi rahaa, tekemättä mitään. Lisäksi asunnon kustannukset maksetaan yhteisvastuullisesti.
Sensijaan, jos olet itse tuottanut itsellesi viimeisen 12v aikana taloudellisen turvan, maksanut verosi, maksanut asuntosi = olet suoran epäsuorasti roisto.
Vuonna 2000, kun aloitin työelämän vakinaisesti, palkka oli olematon. Työajat pääosin ne huonoimmat mahdolliset. Tein kahta työtä, toista arkisin, toista viikonloppuisin. Samalla opiskelin, jokainen päivä oli koulu työt 14h. Jonka jälkeen pesulle ja nukkumaan.
Nyt myöhemmin voin todeta, että kannatti. Sensijaan moni koulukavereista ei halunnut töihin. Ei vaikka itse houkuttelin samaan työpaikkaan.
Vapaa-ajanvietto kiinnosti enemmän.
Nyt tilanne on toinen. Nämä kaverit maksavat n. /- 95% palkastaan asumisen/elämisen kustannuksia.
Aikainen lintu nappaa madon. - oikeesti 56
Suurin ero on se että sinä ITKET NETISSÄ ja kaverisi eivät. Vedä siitä johtopäätökset. Taitaa olla tämä palsta ainut kaverisi. Ei ketään oikeesti kiinnosta noi sun juttus.
- no ei sääliä kyllä
Jaa-a... olen ettinyt suomalaisia siivoojia varmaan seittämän vuotta. Nyt 95% on kaikki mulla firmassa virolaisia tai muusta maasta tulevia. En väitä että tällä rikkaaksi tulisitkaan, mutta olis töitä ja palkkatulo. Lisäksi oon alusta pitäen tarjonnut kaikille kokopäiväisille liikuntaedun, että fyysinen kunto pysyy varmasti kunnossa. Ei vaan näy noita hakijoita, vaikka ilmoittais Metrossa.
- roskajoukko lihoo
Suomalaiset ovat pelkkiä pummeja.
- 16
roskajoukko lihoo kirjoitti:
Suomalaiset ovat pelkkiä pummeja.
laiskoja sossupummeja niin v itusti tässä maassa
- selkeää
16 kirjoitti:
laiskoja sossupummeja niin v itusti tässä maassa
Työleirille ne pitäisi laittaa. Tai osahan on jo, niitä kutsutaan tukityöllistetyiksi. Valtion omat pikku orjat.
- Kotimassa töissä
Olen suomalainen siivooja, vielä vailla koulutusta mutta syksyllä mahdollisuus aloittaa oppisopimuksella työn ohessa. Palkka on niin huono että joudun myymään kotini, mutta vakituinen työpaikka on jotain mitä ei joka päivä ole tarjolla. Yksinhuoltajana ei ole mahdollisuutta kiristää vyötä enää enempää. Sinun työpaikkasi on pääkaupunkiseudulla jonne en muuta vaikka toinen vaihtoehto olisi jonkun kellarissa asuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760