Kebab-yrittäjää epäillään törkeästä ihmiskaupasta Turussa
Kotimaa | Turun Sanomat 29.11.2011 14:26
Päivitetty 29.11.2011 14:57
Yhteensä 50–60 virkamiestä iski tiistaiaamuna kolmeen turkulaiseen kebab-ravintolaan. Ravintolat omistavaa iranilaismiestä epäillään törkeästä ihmiskaupasta ja törkeästä laittoman maahantulon järjestämisestä.
Keskusrikospoliisin Turun yksikön rikostarkastajan Teijo Ristolan mukaan poliisi epäilee, että ravintoloissa on käytetty työvoimana ihmiskaupan uhreja. Heidät on tuotu maahan väärennetyillä papereilla.
– Työntekijöitä on kuulusteltu todistajina. Pääasiassa he ovat ilmoittaneet olevansa harjoittelijoita ja työskentelevänsä ilman palkkaa, Ristola kertoo.
Ristolan mukaan poliisi epäilee ihmiskaupan uhreja olevan muutamia. Tiistaina poliisi otti kiinni neljä henkilöä. Turun Sanomien tietojen mukaan ravintolan ilmaiset työtekijät on saatu pysymään kurissa uhkailemalla väkivallalla.
– Jokainen tällainen tapaus on uhrille raju. Ja jokainen tapaus on liikaa, Ristola linjaa.
Rikostarkastaja kertoo, että yleensä maahantulon junaillut taho pitää työvoimaansa tiukassa kurissa. Usein henkilöt on saatu lähtemään vieraille maille töihin lupaamalla paljon auvoisampia oloja kuin millaiseksi todellisuus lopulta paljastuu.
Turun keskustassa sijaitsevat ravintolat suljettiin tiistaina. Ratsiaan osallistui poliisin, ulosottoviraston ja työsuojelutarkastajien lisäksi kaupungin terveystarkastajia, jotka raportoivat ravintoloista useita elintarvikelain rikkomuksia. Lisäksi poliisi tutki tiistai-iltapäivällä saman miehen omistukseen kuuluvaa lihanjalostamoa.
Ristola kertoo, että jalostamoa, ravintoloita ja kahvilaa pyörittävää miestä epäillään myös törkeästä veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta.
TS
Kebab-yrittäjää epäillään ihmiskaupasta Turussa
38
95
Vastaukset
- potkut heti
Kuka idiootti päästää maahamme rikollisia?
- Kylmät kädet
Pienikalloisten kebab-pizzeriat ovat pelkkiä rahanpesupaikkoja. Todellinen täpäkkä tehdään ihmiskaupalla/parittamisella.
- saisko kuitin
Seuraavan kerran kun käyt siellä kebabilla niin kysäise, saisko kuitin ja paljonko maksat veroa Suomen valtiolle.
- Kylmät kädet
saisko kuitin kirjoitti:
Seuraavan kerran kun käyt siellä kebabilla niin kysäise, saisko kuitin ja paljonko maksat veroa Suomen valtiolle.
Joudun itse jauhetuksi kebabin sekaan.
Islamin lakien oikeuttamana ainakin kunniamurhatut vaimot jauhetaan kebabin sekaan. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Joudun itse jauhetuksi kebabin sekaan.
Islamin lakien oikeuttamana ainakin kunniamurhatut vaimot jauhetaan kebabin sekaan.Kukaan ei uskalla puuttua pienikalloisten karva-apinoiden touhuihin, ettei leimautuisi "rasistiksi".
- veron kiertäjät
saisko kuitin kirjoitti:
Kaksi ryhmää mitkä kiertävät veroa ja toinen on maahanmuuttajayrittäjät.
- Voi juma--
Myydäänkö noissa puljuissa ihmisiäkin..ei kai syötäväksi ?
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/3/38432/1279925351_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg - Kylmät kädet
Jos joku mannen vaimoista ei tottele, hänet saa tappaa. Kuhan Koraani on kädessä.
- Kylmät kädet
Tiedän niin paljon inside-tietoa manneista ja muslimeista entinen salitaustani johdosta, että teillä tulisi pàskat housuun, jos kertoisin kaiken.
He ovat aivan sairaan idioottia sakkia, vaikka yritin soluttautumisella etsiä jotain lievennystä rasistisuuteen.
Valitettavasti se vain paheni.- Tietomies*
Minullakin on paaljon tietoa, mutta haudon ne pas kaksi.
- Kylmät kädet
Tietomies* kirjoitti:
Minullakin on paaljon tietoa, mutta haudon ne pas kaksi.
Itsekin normaalisti hautoisin, mutta pienikalloisia tulee rajan yli jatkuvalla syötöllä elämään kustannuksellamme, sillä sana kiertää.
Ei mitään tarkoitusta edes tehdä töitä. Omat mannemme tulisi toimia varoittavana esimerkkinä, mutta yritä kertoa tämä haaremin huumassa oleville naispäättäjille eduskunnassa. - Tietomies*
Kylmät kädet kirjoitti:
Itsekin normaalisti hautoisin, mutta pienikalloisia tulee rajan yli jatkuvalla syötöllä elämään kustannuksellamme, sillä sana kiertää.
Ei mitään tarkoitusta edes tehdä töitä. Omat mannemme tulisi toimia varoittavana esimerkkinä, mutta yritä kertoa tämä haaremin huumassa oleville naispäättäjille eduskunnassa.Kuinka itse tekisit jos olisit somali. Jäisitkö sinne helvettiiin vai yrittäisitkö päästä, ilmaiseen ruokapöytään, tänne Pohjolaan. Ei se tyhmä ole joka pyytää. Tyhmä on joka antaa. Vika ei siis ole noissa, apinoiksi kutsumissasi vaan meikäläisissä.
Ja katsos Perke le se on enemmistö. - Kylmät kädet
Tietomies* kirjoitti:
Kuinka itse tekisit jos olisit somali. Jäisitkö sinne helvettiiin vai yrittäisitkö päästä, ilmaiseen ruokapöytään, tänne Pohjolaan. Ei se tyhmä ole joka pyytää. Tyhmä on joka antaa. Vika ei siis ole noissa, apinoiksi kutsumissasi vaan meikäläisissä.
Ja katsos Perke le se on enemmistö.Sen Helvetin ovat luoneet samat ihmiset, jotka sieltä pakenee. Kun niitä tarpeeksi virtaa Suomeen, saadaan tästä sivistysyhteiskunnastammekin samanlainen Hëlvetti.
Miksi pilata tämäkin maa, kun ne joka tapauksessa sikiävät siihen tahtiin, ettei ulosvirtaus tunnu käytännössä missään? - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Sen Helvetin ovat luoneet samat ihmiset, jotka sieltä pakenee. Kun niitä tarpeeksi virtaa Suomeen, saadaan tästä sivistysyhteiskunnastammekin samanlainen Hëlvetti.
Miksi pilata tämäkin maa, kun ne joka tapauksessa sikiävät siihen tahtiin, ettei ulosvirtaus tunnu käytännössä missään?Sama kuin makeavesi pallo pudotettaisi mereen. Se ei näy yhtään missään, mutta noilla makeavesipallukan asukkailla oli ihan mukavat oltavat. Oli.
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Sama kuin makeavesi pallo pudotettaisi mereen. Se ei näy yhtään missään, mutta noilla makeavesipallukan asukkailla oli ihan mukavat oltavat. Oli.
Suomi on tuo makeavesipallo, ja kyseinen meri kokoajan kasvava Islamin invaasio. Sotiemme veteraanit kääntyisivät haudoissaan, jos näkisivät, kuinka vain seisomme tollona, silmät pyöreinä tulevan, uuden uhan edessä.
Vain sen takia, koska naispäättäjämme ovat niin haaremin hurmioissaan.
- kebab fanit ry
Yksittäistapaus! 99% kebabravintoloista on luotettavia ja hyviä
www.kebabille.com - KaksiPuoltaKolikossa
Kaiketi joutuvat maksamaan ihmiskauppiaille kuljetuksensa tekemällä ilmaista työtä heille maksaakseen "velkansa"?! Kuullut olen eräältä taholta,että nämä ihmiskauppiaat pyytävät sen verran isoa summaa kuljetuksestansa,että sitä ei varmasti monikaan pysty ihan käteisellä maksamaan on sen verran isosta/isoista raha summista kysymys.Näin siis rahastetaan ihmisten hädällä,monethan tulevat maasta joissa elo ei ole rauhaisaa ja turvallista tuo ihmisten kuljetus ihmiskauppiaan avustuksella oli sen verran raakaa kuultavaa,että ainakin minun selkäpiitäni karmi.Ihmisiä kuljetetaan,kuin eläimiä huonoissa ja vaarallisissa olosuhteissa.Todella törkeitä on ihmiskauppiaat!
- Kylmät kädet
Maailma on tosi julma paikka ja en oikein jaksa uskoa, että olette valmiita siihen.
Itse olen nähnyt kaiken. Aivan kaiken.- Kylmät kädet
Muslimit tykkäävät esimerkiksi naureskella sille, että me vääräuskoiset kuulostamme ihan sialta, kun kurkkumme on leikattu puoleen väliin asti.
Sika on Islamin uskoisille jopa koiraakin saastaisempi eläin. - Noin sanoi
vaimoni mummo, kun kävi H:gissä. Oletko känyt faaraon hautaholvissa ? Luultavasti et, mutta minä olen, vaiika en ole nähnyt vielä paljoakaan.
- Puhu kukkua vaan
"Kylmät kädet" paskat sä mitään ole nähnyt.Itsekkäältä vaikutat joten se puhuu puolestaan oletko nähnyt mitäkin.
- Kylmät kädet
Ette halua minun jatkavan.
- Olet taas humalassa.
- Kylmät kädet
Olet taas humalassa. kirjoitti:
Mistä tiesit?
- TuttuaHommaa.
Kylmät kädet kirjoitti:
Mistä tiesit?
Masennuksestasi. Elät vaaraallisesti. Olet älykäs kaveri, mutta et löydä ulospääsyä ongelmiisi. Jos asuisit täälläpäin, voisimme ryypätä yhdessä. Lähikapakassamme iso olut on 3€, joten ei se kovin kalliiksi tule. Kapakasta jöytyy juttukavereita, kotona masntuu, joit tai et.
- Kylmät kädet
TuttuaHommaa. kirjoitti:
Masennuksestasi. Elät vaaraallisesti. Olet älykäs kaveri, mutta et löydä ulospääsyä ongelmiisi. Jos asuisit täälläpäin, voisimme ryypätä yhdessä. Lähikapakassamme iso olut on 3€, joten ei se kovin kalliiksi tule. Kapakasta jöytyy juttukavereita, kotona masntuu, joit tai et.
Ihmiset eivät ole niin yksiulotteisia, kuin jonkun kirjoituksen perusteella voisi kuvitella.
Olen rakastavampi ihminen, kuin yksikään tällä sivustolla. Vaikea varmasti uskoa. - En minä sitä
Kylmät kädet kirjoitti:
Ihmiset eivät ole niin yksiulotteisia, kuin jonkun kirjoituksen perusteella voisi kuvitella.
Olen rakastavampi ihminen, kuin yksikään tällä sivustolla. Vaikea varmasti uskoa.epäilekkään, mutta olet vaaraksi itsellesi, ehkä. Missä päin suomea sijaitset ?
- Kylmät kädet
En minä sitä kirjoitti:
epäilekkään, mutta olet vaaraksi itsellesi, ehkä. Missä päin suomea sijaitset ?
Oulu. Maikkula.
Miksi niin? - Kylmät kädet
En minä sitä kirjoitti:
epäilekkään, mutta olet vaaraksi itsellesi, ehkä. Missä päin suomea sijaitset ?
Kuulun siihen harvinaiseen ihmisryhmään (1%), joka on immuuni manipuloinnille. Oli kyseessä sitten kaverin tai yhteiskunnan manipulointi.
Tämä fakta tekee minusta teidän mittapuidenne suhteen erittäin rasistisen ihmisen. - Muuten vaan.
Kylmät kädet kirjoitti:
Oulu. Maikkula.
Miksi niin?Taitaa olla synkkää seutua, noin henkisessä mielessä. Itse asun H:gissä ja olen jotensakkin tyytyväinen. Otan joskus "matokuurin". Viimeiksi kesti 10 päivää. Sitten raittiutta. Vapun jälkeen aijon taas ryypätä kun vaimo poistuu kuvioista, muutomaksi päiväksi.
- Kylmät kädet
Moni kavahtaa ajatusta, että pienikalloinen perusneëkeri on jotain ihmisen ja apinan väliltä. Siis pienikalloinen.
Mutta minä en. Olen kyllä ollut ala-asteesta asti teidän muiden lailla ollut aivopesun alaisena, mutta kyseinen aivopesu ei vaan päde minuun.
En voi itselleni mitään. Näen karun totuuden.- Kylmät kädet
Kaikki islamin alaiset yhteiskunnat, joissa raiskataan jopa sylivauvoja Koraanin ohjeiden mukaisesti, tulisi ydinpommittaa maan tasalle.
Kaiken inhimillisyyden nimissä. Se, että asiaa ei koskaan tulla toteuttamaan, koituu lopulta kohtaloksemme. - HulluOlet.
Kylmät kädet kirjoitti:
Kaikki islamin alaiset yhteiskunnat, joissa raiskataan jopa sylivauvoja Koraanin ohjeiden mukaisesti, tulisi ydinpommittaa maan tasalle.
Kaiken inhimillisyyden nimissä. Se, että asiaa ei koskaan tulla toteuttamaan, koituu lopulta kohtaloksemme."Kylmät kädet
18.4.2012 16:14
Olen rakastavampi ihminen, kuin yksikään tällä sivustolla. Vaikea varmasti uskoa." - Kylmät kädet
HulluOlet. kirjoitti:
"Kylmät kädet
18.4.2012 16:14
Olen rakastavampi ihminen, kuin yksikään tällä sivustolla. Vaikea varmasti uskoa."Imartelu ja tekstieni lainailu ei myöskään tee vaikutusta meikäläiseen.
- Ei sinua kukaan
Kylmät kädet kirjoitti:
Imartelu ja tekstieni lainailu ei myöskään tee vaikutusta meikäläiseen.
kadehdi, säälii varmaan monikin, sairasta miestä.
- Kylmät kädet
Ei sinua kukaan kirjoitti:
kadehdi, säälii varmaan monikin, sairasta miestä.
Kiitos rehellisestä mielipiteestäsi.
Harvoin törmään tällaisiin. Yleensä ihmiset vain häkeltyneenä mielistelevät meikäläistä.
- Kylmät kädet
Keskustelu loppui kuin seinään.
Osaan helvëtin moisessa humalassakin todeta sen, että tälläkin keskusteluosiolla on todellisuudessa hyvin vähän ihmisiä IRL.
Niinku reaalimaailman persoonissa, tjsp
http://www.youtube.com/watch?v=_Waqn0jBG58&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&lf=plpp_video&playnext=3 - ihmislihaa ruoaksi ?
Niin, käyttävätkö he kebabeihinsa ihmislihaa jopa ? sitä ei tullut tuossa ilmi vielä, mutta toivotaan, että eivät rullaa halaliinsa ihmislihaa. Vääräuskoisille saa syöttää mitä tahansa ja pölvästit ne vaan kehuu kebabbeja.
Ne on vielä nuo monet 30-kymppisetkin kovin sinisilmäisen lapsellisia vielä ihan ottavat kaikki mediapropagandat tosissaan monikulttuurisuuden ihanuudesta jne..
Tuossa 30-40-kympin välillä monien järki pääsee korkeammalle tasolle, mutta ei kaikilla. tietysti kokemus on se, jonka mukana tieto kasvaa.
On hupaisaa, että suomessakin nämä nuoret kuvittelevat tietävänsä niin paljon, mutta kun se vaan aina on niin että elämänkokemus tuo tietoa ja viisautta laajemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882