Lyricalla eroon Tramalista

Koukkuunjäänyt-76

Jäin koukkuun tramaliin ja söin sitä vuoden ja annokset nousi ihan pilviin. Saatoin ottaa 30 100 mg:n tabua päivässä. Sitten Kela puuttui ostoihini ja edessä oli laitosvieroitus. En suostunut siihen vaan vieroitin itseni kotona. Viekkarit olivat kauheat. Sitten sain avuksi Lyrican ja sen avulla pystyin nousemaan sängystä ylös ja olen todella sosiaalinen ja kivut ovat hallittavissa. Sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja nyt en pelkää mennä ihmisille juttelemaan jne. Olen ollut nyt ilman tramalia 4 viikkoa.

8

484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phiizer

Juuri kaltaisiasi läähketehtaat haluavat, koukutettuja lääkkeiden suurkuluttajia.

• -lisa-

en ymmärrä tätä tramalkoukkua.. jos lääkäri on määrännyt lääkettä tietty määrä, niin miksi pitää syödä enemmän. täytyy olla tosi pösilö.
      itse olen syönyt tramalia jo vuosia reumasairauteen ja annos on vaihdellut 100-400mg vuorokaudessa. pari kertaa olen ajanut tramalin alas ja lopettanut koko käytön ja ei se vaikeaa ollut.
      nyt joudun taas käyttämään tramalia, koska sairastan veritautia ja tulehduskipulääkkeet on kielletty. nyt käytän vuorokaudessa maksimissaan 100mg ja ei ole aikomus nostaa annosta.
      tyhmiä nää koukkulaiset ja rikollisia venkuloita.

• Koukkuunjäänyt-76

En ole rikollinen vaan työskentelen Laatuvastaavana eräässä yrityksessä. Minulle ei vain opiaatit sopineet, koska olen jännittäjä ja ne auttoivat kipuun mutta valitettavasti myös jännitykseen. Nyt on 5 viikkoa jo mennyt ja oloni on hyvä.

• Koukussa 3+1 vuotta,

Hämmästyä, jokainenhan saa olla omaa mieltä, pakko vain sanoa että monikaan ei ymmärrä opiaatti riippuvuuksia, mutta tänä päivänä valitettavasti opiaatti riippuvaisia on paljon ja voisin sanoa no arvata että ainakin 25% ovat työssäkäyviä joilla on perhe tai elämä muuten kunnossa. Joten ehkä tässä yritän sanoa että näille "palstoille" ei tarvitse tulla tuomitsemaan ihmisiä, jos ei ole kokemusta,mitä teet täällä!!! Kysymys oli lopetuksesta, ei leuhkimisesta "en ymmärrä näitä,,,minulla ei ongelmaa" ja HYVÄ NIIN LISA!

Nim. Taloushallinnon päällikkö!

• Mulla kävi toisinpäin, vieroittauduin Lyricasta Tramalilla. Lyricaa vähensin 75mg viikossa ja samaan aikaan aloitin Tramal 100mg x3-4/vrk kipujen mukaan. Panacod ei tunnu missään. Lyricalla nousi paino 25kg n.kahdessa vuodessa, muisti ja näkö heikentyi, huimasi ym. Lyrica määrättiin alunperin fibromyalgian ja hermokivun hoitoon.

• Koukkuunjäänyt-76

Joo olen huomannut lihoneeni jo melkein 10 kiloa mutta aion jättää Lyrican vähitellen pois. Parempi olla lihavampi kuin täysin sekaisin tramalista niinkuin minä olin. En tarkoita että sinä olisit. Mulle ei vaan opiaatit käy niinkuin tuolla aikasemmin selitin. Mikä lääke seuraavaksi fibroon?

• ....................

Hohhoijaa, tässä hyvä esimerkki siitä, miksei noita lääkkeitä kannata alkaa käyttämään ja miksei kenenkään lääkärin tulisi niitä määräillä.

• Aukji

Jos lääkäri määrää tietyn määrän lääkettä,niin kyllä pienellä ihmisellä sekin tuntuu. Ei sille mahda mitään,että kipuun se auttaa,mutta koukuttaa niin vitusti että pelottaa. Juurikin tnä eka päivä kuukauteen ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      289
      5445
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5026
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4136
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3458
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2972
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2130
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2081
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    Aihe