Koirat koko valtakunnassa verolle. Kuono 200 euroa vuodessa ja kaksi miljoonaa koiraa, tekee 400 miljoonaa valtiovarainministeriöön poliitikkojen tärveltäväksi. Ei tarvitsisi sitten jatkuvasti alv-veroa korotella ja inflaation peikkoa herätellä. Ympäristöministeriön erikoistutkijoiden mukaan koira tuhoaa ympäristöämme saman verran, kuin kaksi katumaasturia! Ja se on kyllä helppo uskoa.
http://www.hilavitkutin.com/2009/11/06/tutkimus-koiran-ekologinen-jalanjalki-vastaa-kahta-katumaasturia/
Verotetaan koiria oikein olan takaa!
6
77
Vastaukset
- komppaan!!
oikein! :)
- ei hyvä
eikun lisää vaan työnnetään eu:hun.ja verotetaan välillä kissoista kaneita ja muista jyrsijöistä
- uuuu
Ei miul mittään koiraa ole, jos joku kyselee
- PerErik
Eiks koirat ole kuuluneet kuntain verotuksen kontolle ja raja on ollut hiukan kunnasta kiinni paljonko veroa peritään. En mä varma ole, mutta muistelen semmoista?
Itsellä ei ole nykyisin minkään rotuista koirulia, joten perittäköön niistä valtionkassaan runsas verokertymä, tosin villiintyneen "kotikissan" hiilijalanjälki taitaa olla vielä suurempi :) - katkeranako?
Höpö höpö, verotetaan noita sossupummeja, niin silläkin rahalla saadaan koirille kunnon eväät;)
- Katsoja;)
Alankin katsella koira linkkejä ja ostaa koiran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.731232- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180948Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 47799
- 60799
- 40701
- 45682
- 39678