Kuulun siihen harvinaiseen ryhmään (1%) johon manipulointi ei tehoa. Olen tunnistanut jopa kaksi entistä ystävääni manipuloivaksi sosiopaatiksi, itse yhteiskunnasta puhumattakaan.
Meille kaikille on ala-asteesta asti iskostettu, kuinka paha asia on rasismi ja Hitlerin arvot. Valitettavasti niissä piilee kuitenkin totuuden siemen.
Taidan olla palstan ainoa rasisti, joka ihan aikuisten oikeasti on rasisti. Jussi Halla-Aho on kuoropoika meikäläiseen verrattuna.
http://naurunappula.com/898387/dj-ozi-juicy-pen-original-mix?group_id=14093
Olen immuuni manipuloinille
33
88
Vastaukset
- Kylmät kädet
Mielellään kyllä nostelen aina ihmisten viestiketjuja väittelyn yhteydessä, jos ketjut tukevat agendaani.
Siksi näette niin monta mainitsemaani ketjua "ylhäällä".- raakkuna1
Aikuinen ihminen ei voi elämänsä aikana syyttää ketään omista valinnoistaan, vaikka on todellakin tunnettua että ihmiset pyrkivät vaikuttamaan ja manipuloimaan kanssa matkustajia. Ja tähän voidaan lisätä ympäristön asettamat vaatimukset, ja tietenkin valtuustekijät, joilla vanhemmat ohjaavat perillisiään, mutta on valitettavaa se tosiasia että 18 vuotta täyttänyt ihminen on aikuinen, ja joutuu itse vastaamaan valinnoistaan.
- Syö lääkkeet.
Olet vain surkean yksinäinen ihminen vailla ihmiskontakteja, ja siksi teet jatkuvasti minä-minä-aloituksia. Lisäksi sairastat skitsofreniaa, jonka johdosta saat skitsofreenikoille tyypillisiä suuruudenhulluuskuvitelmia ja jokakeväisiä maanisuuspuuskia.
- Hän on hyvin
sairas ihminen. Joskus pyysi tappamaan itsesä, kun oma luonto ei riittänyt.
- Kylmät kädet
Olen vain tukahtunut narsisti. Tuhkamuna, if you will.
En sairasta skitsofreniaa. - Kylmät kädet
Hän on hyvin kirjoitti:
sairas ihminen. Joskus pyysi tappamaan itsesä, kun oma luonto ei riittänyt.
Et kai vain ole..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10361328 - ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Onko lääkäri päässyt juuri töistä kotiin ja heti nettiin päivystämään ja diagnosoimaan? Saako lääkereseptit tänne palstalle? Eikös siellä klinikalla saa päivystää tarpeeksi? Vai surffaatko työaikana pr.keleen ketku!
- Kylmät kädet
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
Onko lääkäri päässyt juuri töistä kotiin ja heti nettiin päivystämään ja diagnosoimaan? Saako lääkereseptit tänne palstalle? Eikös siellä klinikalla saa päivystää tarpeeksi? Vai surffaatko työaikana pr.keleen ketku!
Sinä suutuit kirjoitteluistani.
ÄO on meikällä korkea ja vaistoni sanoo niin. - .
Kylmät kädet kirjoitti:
Olen vain tukahtunut narsisti. Tuhkamuna, if you will.
En sairasta skitsofreniaa.Mutta pahis taidat olla.Be good gyu at ones and die.Maailma olisi kenties hitusen parempi paikka muille elää onnelisempaa elämää.Hyi,olkoon tunnustit olevasi avoin rasisti.
- Kylmät kädet
. kirjoitti:
Mutta pahis taidat olla.Be good gyu at ones and die.Maailma olisi kenties hitusen parempi paikka muille elää onnelisempaa elämää.Hyi,olkoon tunnustit olevasi avoin rasisti.
Älä nyt rupea jeesustelemaan siinä. Et voi loukata minua niin pahasti, että pahottaisin mieleni. Se on mahdotonta.
- .
Kylmät kädet kirjoitti:
Älä nyt rupea jeesustelemaan siinä. Et voi loukata minua niin pahasti, että pahottaisin mieleni. Se on mahdotonta.
You dont know nothing,kannattaa kuitenkin jatkaa hyvien linjaa elämässä,elät elämääsi kauemmin.Hyvikset voittaa aina pahikset,aina.Siinä sulle purtavaa .Osu ja uppos.
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Kylmät kädet kirjoitti:
Sinä suutuit kirjoitteluistani.
ÄO on meikällä korkea ja vaistoni sanoo niin.En suuttunut. Kommentti oli tarkoitettu tuolle "Syö lääkkeet."
- Kylmät kädet
. kirjoitti:
You dont know nothing,kannattaa kuitenkin jatkaa hyvien linjaa elämässä,elät elämääsi kauemmin.Hyvikset voittaa aina pahikset,aina.Siinä sulle purtavaa .Osu ja uppos.
Deliverance
Mua vedettiin perseeseen siinä elokuvassa.
- -o-
Aika paljon on asioita meille uskoteltu ja ne muodostavat maailmankuvamme.
Maailmankuva voisi olla aivan erilanenkin kuin mitä se nyt on.- raakkuna1
Tuo -o- on lausunut asiansa vilpittömästi ja totuuden mukaisesti esiin.
- Pycb*
http://www.youtube.com/watch?v=llS6p4YzsaY
Niin minäkin. - Kylmät kädet
Muistatte sen joukkomurhaajan, joka alistui vankilassa neëkereiden tahtoon. Silti hän nautti elämästään, vaikka joutuikin pakotettuna, hormoonien avulla kasvattamaan itselleen tissit.
- Kylmät kädet
Víttu, että suututin jonkun tällä surkealla palstalla.
HAHAHAHAHAAA! JumanKAUTA että repeilen. Nauran niin, että haima pullistelee.
:'D - Kylmät kädet
Joku tällä palstalla on todella vihainen.
- Olisko näin?
Olen kuullut rasismin olevan ihan biologista.
- Going down persut?
:)
Myös googlettamalla nimimerkin (jos käyttää samaa koko ajan) ihmisestä voi päätellä aika paljon. Esim. se missä palstoilla käy sanoo aika paljon.- Kylmät kädet
Minulla ei ole persujen kanssa mitään tekemistä. Jussi Halla-aho on silti Jumala.
- Tuossa on jumalasi
Kylmät kädet kirjoitti:
Minulla ei ole persujen kanssa mitään tekemistä. Jussi Halla-aho on silti Jumala.
http://www.ancientsculpturegallery.com/sitebuilder/images/049-449x555.jpg
Backhus
- Kylmät kädet
Sain yksityisviestin ylläpidolta :'(
" Ei sinua kukaan kadehdi, säälii varmaan monikin, sairasta miestä. "- Kylmät kädet
No ei se oikeasti ollut ylläpidolta CAMOON!
http://www.youtube.com/watch?v=diYAc7gB-0A&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&index=16&feature=plpp_video
- Kylmät kädet
Harmi, että niin moni ihminen luopuu loukatuksi tulleessaan vakituisesta nimimerkistään ja rupeaa kirjoittamaan sen jälkeen "aidosti" anonyyminä. Aloittaen viestinsä nimimerkki-palkista.
Minusta se on hyvin hyvin surullista.- Kylmät kädet
Nielekää ylpeytenne ja pitäkää nimimerkkinne.
- sassasassaasas
Kylmät kädet kirjoitti:
Nielekää ylpeytenne ja pitäkää nimimerkkinne.
Mulla ei oo munaa pitää omaa nimimerkkiä mutta siitä huolimatta oon saanut jo poliisit perääni,muttaeihän sun jutut oo kun vaaratonta juttelua
- Vaahtokassi
Kylmäkassi on aivan sairas sekopää:
http://www.youtube.com/watch?v=_Waqn0jBG58&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&lf=plpp_video&playnext=3 - Kylmät kädet
Vìtuttaa tämä imartelu.
Joku sentään osasi kerrankin sanoa minulle suorat sanat. Pelkään, että tämä koko sivusto on paljon pienempi paikka, kuin mitä te uskotte.
http://www.youtube.com/watch?v=TPS2-iqzgRc&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&lf=plpp_video&playnext=4 - Kylmät kädet
Tällä palstalla ei juurikaan ole sen enempää ihmisiä, kuin muillakaan palstoilla. Palstan suosio perustuu pelkästään viestiketjujen luomistahtiin, ei paikkallaolioiden määrään.
Olen aivan vìtun nero:
http://www.youtube.com/watch?v=uz5DkTF2RW8&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&lf=plpp_video&playnext=1- Going down persut?
Kyllä me huomattiin sinut jo :D
- .......
Fanitat miestä joka oli manipuloinnin mestari, vaikuttaa vähän siltä että kyllä sen manipuloint on vähän suhunkin uponnut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458