Koska olen aasi,
eikä aasien tarvii mennä kasteelle.
Minä en mee kasteelle
8
<50
Vastaukset
- omaan nilkkaan
Psalmit:
1:1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
1:2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!
1:3 Hän on niinkuin istutettu puu vesiojain tykönä, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu; ja kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
1:4 Niin eivät jumalattomat! Vaan he ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
1:5 Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
1:6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu. - Ylimmän kaveri
Et sinä ole mikään aasi, vaan ajattelija.
etkä olisi eksynyt tälle palstalle, ellet mietiskelisi näitä asioita, vai mitä?
kerron sinulle lyhyesti, että minä erosin kirkosta. ennenvanhaan elin perinteiden mukaan, eli olin kastettu, kuten lapsenikin.
vasta paljon myöhemmin aloin mietiskellä näitä asioita. tuli vastaan kaikennäköistä sepittäjää, toisilla oli aina raamattu käsilaukussa. mutta kas, ne eivät antaneet vastauksia päivän polttaviin kysymyksiin.
sitten minä tapasin omalla tavallani Ylimmän - eikä hän ole ollenkaan vanhurskas, vaan todellakin nykyaikainen!! me juttelemme kaikesta mahdollisesta ja tällä nykyajan Ylimmän on erittäin hyvä huumorintaju!
hän kertoo vitsejä ja on mukana kaikessa, tukien ja neuvoen.
jos Sinulle sopii, niin ehdotan että keskityt nukkumaanmennessäsi hiljaisuuteen. pyydä sitten Ylintä antamaan sinulle jonkin pienen merkin olemassaolostaan, vaikka kulmakarvojen kutituksena. saat huomata että se toimii!
kun sinulla on vaikeita aikoja ja etsit kysymyksiä elämääsi, luota häneen. saat vastaukset suoraan ajatuksiisi ja ne ovat aina oikein.
ei minun tarvitse tehdä mitään mainontaa, se ei ollut tarkoitukseni. olen vain niin innoissani omasta kokemuksestani, että jaan sen mielelläni muidenkin kanssa. mutta ihan totta, Ylin ei ole millään tavalla vanhurskas, eikä muutenkaan tiukkamielinen. hän on se äiti ja isä, mitä jokainen ihminen itselleen toivoo.- toinen Hega
Osion nimi:
keskustele kristillisestä kasteesta
Älä siis sepitä mitään New Age juttuja tänne. - Ylimmän kaveri
toinen Hega kirjoitti:
Osion nimi:
Älä siis sepitä mitään New Age juttuja tänne.Huomenta Helga
piti oikein etsiä googlesta mikä on new age. saksan sivuilla sanottiin, että se on hippisuuntaista 20. vuosisadan uutta ajatusmaailmaan, osittain myös esoteeristä ajattelua.
no oli mitä oli :-)
jokainen olkoon autuas uskossaan, joten Sinä uskot raamattuun ja minä uskon Ylimpään ilman navigaattoria.
oikein hyvää päivänjatkoa ! - mathetes
toinen Hega kirjoitti:
Osion nimi:
Älä siis sepitä mitään New Age juttuja tänne.Hega!
Hmmm... Tuo vaikuttaa jotenkin enemmän "teosofialta" kuin New Age,lta!
Eräs vaimoni sukulainen - oli aikoinaan teosofi - ja hänen silloiset juttunsa olivat hyvin paljon samankaltaiset kuin tuon nimim, "ylimmän kaverin" jutut! Hänelläkin oli "äitimaa ja isämaa", sekä, "YLIN HÄN" jolle jutella! Elikä "ylin hän, on sekä äiti, että isä", ...jne... jne!
Tuo "ylimmän kaveri" kirjoitti tuosta kulmakarvojensa heiluttajasta; -
"hän ei ole ollenkaan vanhurskas"!
Elikä tuon ylimmän kaverin - "Hän"!
"ei siis ole olleenkaan oikeamielinen", niinkuin Raamatun Jumala on!
Mikähän tuon kaverin - kaveri - oikein on!? :)
Terv, mathetes - toinen Hega
mathetes kirjoitti:
Hega!
Hmmm... Tuo vaikuttaa jotenkin enemmän "teosofialta" kuin New Age,lta!
Eräs vaimoni sukulainen - oli aikoinaan teosofi - ja hänen silloiset juttunsa olivat hyvin paljon samankaltaiset kuin tuon nimim, "ylimmän kaverin" jutut! Hänelläkin oli "äitimaa ja isämaa", sekä, "YLIN HÄN" jolle jutella! Elikä "ylin hän, on sekä äiti, että isä", ...jne... jne!
Tuo "ylimmän kaveri" kirjoitti tuosta kulmakarvojensa heiluttajasta; -
"hän ei ole ollenkaan vanhurskas"!
Elikä tuon ylimmän kaverin - "Hän"!
"ei siis ole olleenkaan oikeamielinen", niinkuin Raamatun Jumala on!
Mikähän tuon kaverin - kaveri - oikein on!? :)
Terv, mathetesOlen jo käynyt kasteella, eli olen lähtenyt seuraamaan sitä Jeesusta, joka sanoi:
"Joka on nähnyt minut, on nähnyt isän..."
Olen siis hänen omaisuuttaan.
- Jos olet ihminen
ja tahdot lähteä seuraamaan Jeesusta niin mene kasteelle nimessään.
- toinen Hega
Hän on se joka on 100% ihminen, mutta myös 100% Jumala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760