"Arabica-kahvilaadun hinta on laskenut maailmanmarkkinoilla 40 prosenttia viime toukokuusta, jolloin sen hinta oli huipussaan", kertoo Helsingin Sanomat.
-
Pakko on laittaa oikeata asiaakin välillä kaffeepalstalle. ,))
-
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012031315316037_ru.shtml
"HS: Kahvin hinta pudonnut 40 prosenttia!"
10
88
Vastaukset
- Nimimerkki´
>>Pakko on laittaa oikeata asiaakin välillä kaffeepalstalle. ,))
eipä ole kaupan hyllyllä näkynyt tuo alentuminen ,. saavutettu hintataso pidetään taas yllä ,.
- ;)
Ei ole ei. Harvoja tarjouksia tipahtelee kera psykologisten silmänkääntötempuin 2,99 vai oliko 3,99. Taisi olla joku tarjous 2,79. Tuolla tavallako ne antavat sitä alennusta pikku hiljaa kun eivät halua laskea hintoja pysyvästi. Ovat päässeet rahan makuun kun tietävät, että kansa ostaa.
Hiljattain ostin 5 kg juhla-mokka papuja. Oli nekin yli 12 euroa pussi. Mutta meneekin nyt aikaa ennen kuin on pussit tyhjät. Yleensä aamuisin ja illan suussa tulee keitettyä jauhavat kahvit kun asettaa illalla vermeet valmiiksi. Päivällä suodatuksella, ja illan suussa. Riippuu laiskuuspuuskasta viitsiikö mittailla puruja vai antaako keittimen jauhaa. ;) kirjoitti:
Ei ole ei. Harvoja tarjouksia tipahtelee kera psykologisten silmänkääntötempuin 2,99 vai oliko 3,99. Taisi olla joku tarjous 2,79. Tuolla tavallako ne antavat sitä alennusta pikku hiljaa kun eivät halua laskea hintoja pysyvästi. Ovat päässeet rahan makuun kun tietävät, että kansa ostaa.
Hiljattain ostin 5 kg juhla-mokka papuja. Oli nekin yli 12 euroa pussi. Mutta meneekin nyt aikaa ennen kuin on pussit tyhjät. Yleensä aamuisin ja illan suussa tulee keitettyä jauhavat kahvit kun asettaa illalla vermeet valmiiksi. Päivällä suodatuksella, ja illan suussa. Riippuu laiskuuspuuskasta viitsiikö mittailla puruja vai antaako keittimen jauhaa.tuo itse jauhaminen kuulostaa niin työläältä ja kun olen sen verran aamuäreä niin luulenpa etten tykkäisi aamujauhatuksesta ,. siinä silmät verestäen ja maailmalle vihaisena jauhaisin minä, kofeiinintuskissani vääntäisin kammesta rystyset valkoisina ,.
- hifiilistelijä**
Kahvia voi kyllä korvata ainakin osittain juomalla enemmän viinaa. Olen huomannut sen toimivaksi tavaksi. Kun, kahvin hinta taas laskee, voi vähentää konjakin juomista hyvin perustelluin syin, eikä naapuritkaan luule sinun sairastuneen. ,-)
- ;)
HugaZaga kirjoitti:
tuo itse jauhaminen kuulostaa niin työläältä ja kun olen sen verran aamuäreä niin luulenpa etten tykkäisi aamujauhatuksesta ,. siinä silmät verestäen ja maailmalle vihaisena jauhaisin minä, kofeiinintuskissani vääntäisin kammesta rystyset valkoisina ,.
Keittimeni on sellainen, että pavut ovat yläkannella päällimmäisenä omassa kotelossaan. Illalla laittaa vain suppilon, kestosuotimen ja veden valmiiksi. Aamulla painat yhtä nappia (kuten keittimissä tehdään), masiina miettii 10 s ja hurahtaa jauhamaan. Jauhatus kestää kahvin määrästä riippuen 20 - 45 sekunttia ja alkaa valmistaa tuoretta kahvetta. Sillä aikaa voi piipahtaa vaikka jo missä. Keitin piipahtaa kolme kertaa kun kahvi on valmis.
- Kehiteltävä-kö;)
hifiilistelijä** kirjoitti:
Kahvia voi kyllä korvata ainakin osittain juomalla enemmän viinaa. Olen huomannut sen toimivaksi tavaksi. Kun, kahvin hinta taas laskee, voi vähentää konjakin juomista hyvin perustelluin syin, eikä naapuritkaan luule sinun sairastuneen. ,-)
Miksi viinaa ei voi valmistaa kuin aamukahvia. Kahvinkeittimen rinnalle kossu-master viinakeitin jossa voi valita eri laatuja.Vaikka konjakin. Viiden minuutin kuluttua sinulla on karahvillinen juomaa:)
Se olisi mainio koje aamun krapulaisille. Itte tosin juon vain kahvia:)
- APUAAAAAAAAA.
POIS turha aloitus!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111
- kukkuu,kylli-täti
mees ny takas sinne tarhaosastolle.
- MITÄ SINÄ HUUDAT?
Ei lainkaan turha, vaan juuri kahvipalstalle sopiva! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392208Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491787Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1271659Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041346Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541070Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61803