Luuk. 12
15 Ja hän sanoi heille: "Katsokaa eteenne ja kavahtakaa kaikkea ahneutta, sillä ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestaan, vaikka sitä ylenpalttisesti olisi".
16 Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin.
17 Niin hän mietti mielessään ja sanoi: 'Mitä minä teen, kun ei minulla ole, mihin viljani kokoaisin?'
18 Ja hän sanoi: 'Tämän minä teen: minä revin maahan aittani ja rakennan suuremmat ja kokoan niihin kaiken eloni ja hyvyyteni;
19 ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, syö, juo ja iloitse'.
20 Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä mieletön, tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta pois; kenelle sitten joutuu se, minkä sinä olet hankkinut?'
21 Näin käy sen, joka kokoaa aarteita itselleen, mutta jolla ei ole rikkautta Jumalan tykönä."
Teetkö itselle Paratiisi maan päälle ?
18
59
Vastaukset
- Mikko.
Se on nykyuskovan vitsaus kerätä rahaa pankkitilille, silti pitävät hurskaina itseään, heitä on paljon..
- Mikaael
niinkö luulet?
- ioutiruyt
Teetkö itselle Paratiisi maan päälle //en tee,se on taivaassa jo valmiina
söitkö jo aamupuurosi savis? - Huh, Huh
Sakkeus astui esiin ja sanoi Herralle: "Katso, Herra puolet omaisuudestani minä annan köyhille, ja jos joltakulta olen jotakin petoksella ottanut, niin annan nelinkertaisesti takaisin.
- Mikko.
Jeesus selvin sanoin sanoo kuinka ennemmin kameli menee neulansilmän läpi kuin rikas taivaaseen ja kameli ei varmasti mene neulansimän läpi.
Mikko. kirjoitti:
Jeesus selvin sanoin sanoo kuinka ennemmin kameli menee neulansilmän läpi kuin rikas taivaaseen ja kameli ei varmasti mene neulansimän läpi.
Ihanasti menee avun köyhille !!! Aivan !!!
- HUH, HUH
savonarola kirjoitti:
Ihanasti menee avun köyhille !!! Aivan !!!
Hyvä jättää perinnön lastensa lapsillekin, mutta syntisen tavara talletetaan vanhurskaille. (sananlaskuja raamatusta)
Mikko. kirjoitti:
* Mikko, kyllä rikkaatkin voivat pelastua ja päästä taivaaseen. Ei Jeesus sitä turhaksi tehnyt. Jeesus tarkoitti, että, " Siellä, missä on sydämesi, siellä on aarteesikin." Ja Hän sanoo, " Jumalalle ei ole mikään mahdotonta." Että päästetään vaan Mikko mekin myös rikkaat taivaaseen:)
* Jeesus sanoo, " Kuka ikinä tulee minun luokseni, sitä minä en heitä ulos." Ei siis rikkaitakaan, jos ja kun he haluavat sisälle taivaaseen Jeesusken kautta, Jeesus kyllä tietää ja osaa ohjata heidätkin oikeaa tietä, koska Hän on " Tie totuus ja elämä"!- Mikko.
HUH, HUH kirjoitti:
Hyvä jättää perinnön lastensa lapsillekin, mutta syntisen tavara talletetaan vanhurskaille. (sananlaskuja raamatusta)
Sananl. 19:14
Talo ja tavara peritään isiltä, mutta toimellinen vaimo tulee Herralta.
Sananl. 20:21
Tavara, jota aluksi kiivaasti tavoitellaan, ei lopulta tuo siunausta. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Mikko, kyllä rikkaatkin voivat pelastua ja päästä taivaaseen. Ei Jeesus sitä turhaksi tehnyt. Jeesus tarkoitti, että, " Siellä, missä on sydämesi, siellä on aarteesikin." Ja Hän sanoo, " Jumalalle ei ole mikään mahdotonta." Että päästetään vaan Mikko mekin myös rikkaat taivaaseen:)
* Jeesus sanoo, " Kuka ikinä tulee minun luokseni, sitä minä en heitä ulos." Ei siis rikkaitakaan, jos ja kun he haluavat sisälle taivaaseen Jeesusken kautta, Jeesus kyllä tietää ja osaa ohjata heidätkin oikeaa tietä, koska Hän on " Tie totuus ja elämä"!Ahneet on pörssissä.
- Mikko.
Terve sinne kevääseen Etelä Suomeen!
Enhän minä ole taivaaseen kenenkään pääsyä lupaamassa tai sinne kenenkään pääsyä estämässä, sehän on Jeesuksen tehtävänä. Saa tässä ola sydän syrjällään miten minun käy, koskapa pienen pankkitilini omistan, olen pienistä tuloistani sen säästänyt vanhuuden varalle.
Mutta emme voi kuitenkaan sanoa etteikö Jeesus katsellut rikkautta karsaasti ja köyhiä taas suotuisasti. Kyllä rikkaat uskovat vudattelevat monet hikikarpalot ja korvat punaisina saavat lukea noita Jeesuksen lausuntoja rikkauksien vaaroista.
Jeesus ei mainitse kai sitä että olisi liioin rikkaiden ystävä, muttä köyhien ystäväksi kyllä on lupautunut. Se on kiistatonta, ei Jeesus siunannut rikkaita ja rikautta, niinkuin teki Isä Jumala Vl:ssa.- Luotetaan Herraan !
Terve Mikko! Mulla on vaille 3 ekua tilillä ja korvaukset tulee 27.päivä. Mä voisin kuitenkin olla 'rikas mies'. Raamatussa rikas voi tarkoittaa myös omavanhurskasta, joka luulee pärjäävänsä omilla teoillaan ja puhtaudellaan.
Me ei kai kuuluta niihin? Eihän? Luotetaan Jeesuksen armoon ja eletään se todeksi 'teossa ja totuudessa'. - Mikko.
Luotetaan Herraan ! kirjoitti:
Terve Mikko! Mulla on vaille 3 ekua tilillä ja korvaukset tulee 27.päivä. Mä voisin kuitenkin olla 'rikas mies'. Raamatussa rikas voi tarkoittaa myös omavanhurskasta, joka luulee pärjäävänsä omilla teoillaan ja puhtaudellaan.
Me ei kai kuuluta niihin? Eihän? Luotetaan Jeesuksen armoon ja eletään se todeksi 'teossa ja totuudessa'.>>Me ei kai kuuluta niihin? Eihän?>Sananl. 19:14
Talo ja tavara peritään isiltä, mutta toimellinen vaimo tulee Herralta
En tee itselle enkä toisille Paratiisia maan päälle. Pyrin paljon parempaan; taivaalliseen, [Hepr.11:16; Ilm.22:39]
Mohikaani ja jehovalaiset haluavat naatiskella about tuhat vuotta Maan päällä lihallisissa himoissa ja nautinnoissa. Pitävät lemmikkeinään leijonia, tiikereitä ja kyykäärmeitä. Jos myrkyllinen Mamba pistää, nuorin siellä kuolee sata vuotiaana. Eläköön vapaus ja Onnea heille!Kyllä maailmassa paljon muuttuisi jos tulisi Raamattullinen tasa-arvo niin että toteutuisi rahallinen tasa-arvo. Ei olis köyhiä eikä rikkaitta.. Eikö kuuloistaisi järkevältä jopa pyhyyttä maailmassa ?? No ei sitä voi odottaa maailmalta reiluutta... Siinä sulla mohikaani jotain pureskeltävä ja nieltävä iltapalaxi... : )
- Mikko.
Puhut asiaa, oikein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135