Medioissa?
Jos persuissa ei ole rasisteja niin missä sitten?
32
117
Vastaukset
- ihan normaalia
Voi voi kyllä niitä sinun rasistejasi löytyy kaikkialta ja joka puolueesta - niitä löytyy reippaasti myös mamujen keskuudesta.
Ruotsissa asuessani näin hyvin,että kuinka rasistisesti muslimit usein suhtautuivat ruotsalaisiin.Monet eri mamuryhmät suhtautuvat toisiinsa erittäin rasistisesti,täällä esim. venäläiset usein suorastaan vihaavat somaleita ja yhteenottoja on ollut - mutta eihän hesari kerro läheskään kaikista mamujen yhteenotoista.- FACT
MEDIA ON RASISTINEN
RASISTOI PERSUJA
- minäkin olen rasisti
ja olen ylpeä siitä
- Rasismi on vähäistä
Todellisia rasisteja on todella vähän, ja niitä löytyy kaikista puolueista, kaikista ryhmistä ja kansalaisuuksista.
Se mitä meillä suomessa kutsutaan "rasismiksi", ei itseasiassa sellaista edes ole. Täällä vaan on piinttynyt jostain syystä sellainen tapa, että kaikki kritiikki, olkoot aiheellista tai aiheetonta, joka kohdistuu johonkin vähemmistöön - leimataan rasismiksi, ja sellaistahan se ei todellakaan ole, mutta sillä saadaan kitkettyä tarpeelliista keskustelua pois. Valitettavasti.- <x<
Olet ihan oikeassa,läheskään kaikki ei ole rasismia mitä on sanottu - mutta nämä mamukiihkoilijat vetävät aina esiin sen rasistikortin,kun jotain negatiivistä mamuista sanoo.
Jos minä sanon esim. että en halua mustalaisia naapuriini,niin ei se minusta itään rasistia tee - se on vaan oma mielipiteeni. - positiivista asiaa
<x< kirjoitti:
Olet ihan oikeassa,läheskään kaikki ei ole rasismia mitä on sanottu - mutta nämä mamukiihkoilijat vetävät aina esiin sen rasistikortin,kun jotain negatiivistä mamuista sanoo.
Jos minä sanon esim. että en halua mustalaisia naapuriini,niin ei se minusta itään rasistia tee - se on vaan oma mielipiteeni. - Mamukiihkoilijat?
<x< kirjoitti:
Jos minä sanon esim. että en halua mustalaisia naapuriini,niin ei se minusta itään rasistia tee - se on vaan oma mielipiteeni."Mamukiihkoilijoita" ovat pikemminkin ne, jotka eivät suhtaudu maahanmuuttajiin kiihkottomasti niin kuin normaalit ihmiset, vaan öyhöttävät netissä vuorokaudet läpeensä maahanmuuttajien todellisista ja kuvitelluista edesottamuksista. Mamukiihkoilu vaikuttaa valitettavasti olevan monien ihmisten elämän ainoa sisältö, samoin eräiden perussuomalaisten poliitikkojen sanoman ainoa sisältö.
- kuulen ääniä
Isä Timon viesti on selvä, sen näkee ilmeestäkin: Konjakkipieruni on täysin vapaa ihmisvihasta.
http://www.vihrealanka.fi/files/lanka/imagecache/juttukuva/files/lanka/images/imagefield/3509_soini.jpg - siernåjeg
Kukaan ei puhu rasismista jos mamut puhuu paskaa euroopalaisista?
Eikö se ole vähän kummaa?
Se on aina meitä vastaan, jos olisivat pysyneet siellä mihin kuuluvat
ei tarvis puhua rasismista!
Minä sanon mitä minulla haluttaa jos ei passaa,sama minulle!
Jos en ihmisistä tykkää sama mistä tulevat se on minun asia!
Ihminen e syö mitä vain niin yksinkertaista se on - Timolle ruskea paita
Persujen sanakirjasta:
Kyllä vihalle aina joku kohde löytyy. Vähemmistöjä riittää ja ennemmin koiralta loppuu k..si, kuin persulta natsihenkinen öyhötys. LESTA-positiivisisset ovat Suomen rasistisinta porukkaa,sillä niille ei kelpaa kuin "omanlaisensa porukka"ja ainoastaan puoluekartalta kaksi puoluetta (KESKUSTA ja KOKOOMUS)ja muut puolueet ovat ikuisessa karanteenissa.
- Kiitos esimerkistä J
Esimerkillinen vastaus, joka on rasistinen tiettyä kansanryhmää vastaan. Puuttuu vain kiihotus, jotta olisi rikosoikeudellisesti tuomittava. Vastaaja edustaa Perus-suomalaisia.
Kiitos esimerkistä J kirjoitti:
Esimerkillinen vastaus, joka on rasistinen tiettyä kansanryhmää vastaan. Puuttuu vain kiihotus, jotta olisi rikosoikeudellisesti tuomittava. Vastaaja edustaa Perus-suomalaisia.
Minulla on omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä porukasta 1960-luvun koulu-ajoilta,jolloin opettajalle sallittiin ruumiillinen kuritus oppilaita kohtaan olkoon ne sitten omia,naapurin tai sukulaistenlapsia.
Tuossa minun kommentissa ei ole mitään RASISTISTA,eikä siinä hyökätä mitään kansanryhmää vastaan,sillä eihän VL-positiiset ole mikään erillinen kansanryhmä Suomassa.- Kiitos taas!
j.jussiW-T kirjoitti:
Minulla on omakohtaista kokemusta tuosta kyseisestä porukasta 1960-luvun koulu-ajoilta,jolloin opettajalle sallittiin ruumiillinen kuritus oppilaita kohtaan olkoon ne sitten omia,naapurin tai sukulaistenlapsia.
Tuossa minun kommentissa ei ole mitään RASISTISTA,eikä siinä hyökätä mitään kansanryhmää vastaan,sillä eihän VL-positiiset ole mikään erillinen kansanryhmä Suomassa.Uskonnollinen ryhmittymä, jota sinä joka palstalla ruodit. Rasismia on juuri tämä, kun otetaan silmätikuksi jokin tietty ryhmä ja käydään kimppuun sanoin ja teoin. Suomessa on uskonnon vapaus, jota jokainen kunnioittakoot!
Kannattaisi sinun Persuna miettiä mitä kirjoittelet. Kiitos taas! kirjoitti:
Uskonnollinen ryhmittymä, jota sinä joka palstalla ruodit. Rasismia on juuri tämä, kun otetaan silmätikuksi jokin tietty ryhmä ja käydään kimppuun sanoin ja teoin. Suomessa on uskonnon vapaus, jota jokainen kunnioittakoot!
Kannattaisi sinun Persuna miettiä mitä kirjoittelet.Vanhoilliset eivät kunnioita edes samaan kirkkokuntaan kuuluvia ihmisiä,sillä ne eivät ole ihmisiä heidän silmissään.
Niin tosiaankin Suomessa on uskonnonvapaus ja samalla on myös poliittisen suunnan vapaus.
Ihmisiä EI SAA USKONNOLLISEN SUUNTAUTUMISEN VUOKSI
KAHLITA TIETTYIHIN "POLIITTISIIN KUPPIKUNTIIN".- kaamean rasistinen
Kiitos esimerkistä J kirjoitti:
Joo tuon jussin kaltaiset pilaavat koko puolueen maineen, jokohan taustat on tutkittu!
- ö.ääl.LI.ö.WC
On eri asia olla hyväksymättä jotain porukkaansa kuin päästellä pers rasistisia möläytyksiä kuten La Pas
- La Rue
No sinullahan ei sitten ole varmaan mitään sitä vastaan että Suomeen ruvetaan hankkimaan mamut (mikäli tarvitaan) Hollannista, Saksasta, Italiasta tai vaikka Serbiasta...mikä tahansa rodullisesti yhteensopiva vaihtoehto on aina parempi. Ei kai meidän kannata ottaa kaikista huonoimpia mahdollisia ja sitten vielä työntää mielettömät tuet ja etnomasokismi päälle joka suorastaan provosoi villejä käyttäytymään huonosti.
Edelleenkin kysyn että mikä on se hyöty joka hyvittää esteettiset haitat, kuluerät etnomasokismista (itsensä rasistiksi haukkuminen, Orwellilainen lainsäädäntö, uskontojen pöpisääntöjen kumartelu ruokavaliosta vaatteisiin, silvontoihin ja huonoon hygieniaan sairaaloissa) seksuaaliseen väkivaltaan, henkirikoksiin, veropetokseen, sossukuppaukseen, lailliseen tyttöjen ahdisteluun, koulujen opiskeluilmapiirin pilaamiseen väkivallan pelolla ja armovitosten tuntikäyttäytymisellä, kiinteistöjen pilaamiseen ja turhiin virkamiehiin joiden työpaikat luodaan pohtimaan näitä itsekeksittyjä ongelmia?
Onko Suomikin joku hirmuinen historian kolonialisti (tm) jonka täytyy nyt muuttaa itsensä vastaamaan Sierra Leonea tai Irakia hyvittääkseen oletetun pahan historiansa? Miten Suomi on ansainnut pahuuden?
Suurin osa ihmisistä on tässä mielessä persuja. Ihmiset eivät välttämättä silti voi äänestää tuota puoluetta jostain muusta syystä mutta kaikki ihmiset varmasti äänestäisivät mielellään myös muita puolueita jotka olisivat jokseenkin samoilla linjoilla eli edes tuossa asiassa oikeassa. Ihmiset eivät halua tehdä pahaa itselleen. Nykyään on vain suurin mahdollinen ajatusrikos olla haluamatta pahaa omalle sukulaisilleen ja rodulleen. Se joka piiskaa itseään eniten ja toivoo groteskeinta mutavyöryä julistetaan ihanimmaksi ihmiseksi; tosin tämä ihanuus luultavasti on kaukana muualla kun mutavyöry peittää alleen viattomat ihmiset jotka halusivat vain olla rauhassa.
Tietysti jos joku kysyy että miksi ollaan jotain mieltä niin sitten on parasta kertoa se suorin sanoin kuten minä tein koska kyse on vakavasta asiasta. Mutta tunnetusti vastaus on silti edelleen yhtä alkeellinen. Saamme historian, antropologian, biologian ja erilaisten tilastohavaintojen vastineeksi näitä "olet rasisti!" ja "hik olen kännissä" juttuja eli näitä RKP-palstan trollejen juttuja jotka luultavasti myös välillä esittävät itse omia vihamiehiään. - Pimeä sielunmaisema
La Rue kirjoitti:
No sinullahan ei sitten ole varmaan mitään sitä vastaan että Suomeen ruvetaan hankkimaan mamut (mikäli tarvitaan) Hollannista, Saksasta, Italiasta tai vaikka Serbiasta...mikä tahansa rodullisesti yhteensopiva vaihtoehto on aina parempi. Ei kai meidän kannata ottaa kaikista huonoimpia mahdollisia ja sitten vielä työntää mielettömät tuet ja etnomasokismi päälle joka suorastaan provosoi villejä käyttäytymään huonosti.
Edelleenkin kysyn että mikä on se hyöty joka hyvittää esteettiset haitat, kuluerät etnomasokismista (itsensä rasistiksi haukkuminen, Orwellilainen lainsäädäntö, uskontojen pöpisääntöjen kumartelu ruokavaliosta vaatteisiin, silvontoihin ja huonoon hygieniaan sairaaloissa) seksuaaliseen väkivaltaan, henkirikoksiin, veropetokseen, sossukuppaukseen, lailliseen tyttöjen ahdisteluun, koulujen opiskeluilmapiirin pilaamiseen väkivallan pelolla ja armovitosten tuntikäyttäytymisellä, kiinteistöjen pilaamiseen ja turhiin virkamiehiin joiden työpaikat luodaan pohtimaan näitä itsekeksittyjä ongelmia?
Onko Suomikin joku hirmuinen historian kolonialisti (tm) jonka täytyy nyt muuttaa itsensä vastaamaan Sierra Leonea tai Irakia hyvittääkseen oletetun pahan historiansa? Miten Suomi on ansainnut pahuuden?
Suurin osa ihmisistä on tässä mielessä persuja. Ihmiset eivät välttämättä silti voi äänestää tuota puoluetta jostain muusta syystä mutta kaikki ihmiset varmasti äänestäisivät mielellään myös muita puolueita jotka olisivat jokseenkin samoilla linjoilla eli edes tuossa asiassa oikeassa. Ihmiset eivät halua tehdä pahaa itselleen. Nykyään on vain suurin mahdollinen ajatusrikos olla haluamatta pahaa omalle sukulaisilleen ja rodulleen. Se joka piiskaa itseään eniten ja toivoo groteskeinta mutavyöryä julistetaan ihanimmaksi ihmiseksi; tosin tämä ihanuus luultavasti on kaukana muualla kun mutavyöry peittää alleen viattomat ihmiset jotka halusivat vain olla rauhassa.
Tietysti jos joku kysyy että miksi ollaan jotain mieltä niin sitten on parasta kertoa se suorin sanoin kuten minä tein koska kyse on vakavasta asiasta. Mutta tunnetusti vastaus on silti edelleen yhtä alkeellinen. Saamme historian, antropologian, biologian ja erilaisten tilastohavaintojen vastineeksi näitä "olet rasisti!" ja "hik olen kännissä" juttuja eli näitä RKP-palstan trollejen juttuja jotka luultavasti myös välillä esittävät itse omia vihamiehiään.Jos suomalaiset haluaisivat sulkea rajansa, suomalaiset eivät olisi äänestäneet EU:hun liittymisen puolesta. Suomalaiset olisivat myöskin irtisanoutuneet tietyistä kansainvälisistä sopimuksista.
"Nykyään on vain suurin mahdollinen ajatusrikos olla haluamatta pahaa omalle sukulaisilleen ja rodulleen."
Ihme olkiukko. Ikään kuin Akuliina Saarikoski, vai mikä Atlas se hörhö nykyään onkaan, edustaisi jotain valtavirran ajattelua eikä poikkeusta jolle yleisesti nauretaan.
- homolauma?
Joka puolueessa homoreppana on yli 10%..
Miksi matalaotta kysyt aina tyhmiä, kerro? - Kuukerin Nelli
Ei kai kukaan oikeasti persuja pelkää! Kysymys on pikemminkin asioista, joita persut esittelevät eri foorumeilla. Populismi, äärinationalismi, vähemmistöviha, rasismi, irvistely parlamentarismille, vastuun pakoilu, nurkkakuntaisuus, henkinen hölmöily ylipäätänsä jne, nämä huolettavat ei vain Suomessa vaan laajemminkin maailmalla.
Toistuuko historiallinen dualismi nyt näin? Demokratia, pesruilu, diktatuuri? Teesi, antiteesi, synteesi? Jos siis jotain pitää vastustaa ja jostakin pitää olla huolissaan, niin tuosta ketjusta. Sitä ei saa päästää kehittymään noin vaan itsestään. Paras lääke sitä vastaan ovat ajatelu, sanat ja julkisuus. Siksi tarvitaan vapaa lehdistö ja muut vapaat foorumit. Meno ei saa kääntyä Aatun Saksan tyyliin tai nykyisen Unkarin tyyliin puhumattakaan Putinin kontrolliyhteiskunnan suuntaan. Tästä on kysymys.- Koroljov
"Meno ei saa kääntyä Aatun Saksan tyyliin tai nykyisen Unkarin tyyliin puhumattakaan Putinin kontrolliyhteiskunnan suuntaan."
Suomen ongelma on pikemminkin se, ettei Suomella ole omaa Putinia, Putinin tasoista lujatahtoista, varmaotteista ja kaukonäköistä kansanjohtajaa. Suomella oli kyllä aikoinaan Kekkonen, Putinin kaltainen voimahahmo jota nyky-Suomessa ei kumma kyllä enää osata kunnolla arvostaa, ja Suomella on yhä Väyrynen, vanhempi valtiomies, joka jostain syystä ei näytä suomalaisille kelpaavan suurista kyvyistään ja valtavasta kokemuksestaan huolimatta.
Suomalaiset eivät kehtaa myöntää kaipaavansa pohjimmiltaan vahvaa johtajaa, todellista politiikan ruhtinasta, jollainen Kekkonenkin oli, ja meidän päivinämme Putin Venäjällä. Kun presidentin valtaoikeuksia on Suomessa - suomalaisten enemmistön tahdon vastaisesti - vähennetty, se ei ole merkinnyt muuta kuin puolueiden vallan kasvua. Parlamentarismi ei nimittäin ole yhtä kuin demokratia. Ihmiset kaipaavat puolueiden yläpuolelle kohoavaa, niistä riippumatonta johtohahmoa, joka taistelee tavallisen rahvaan puolesta korruptoituneita poliitikkoja ja talouden oligarkkeja vastaan ollen vastuussa ja lojaali suoraan kansalle ohi puoluejärjestelmän.
- perSSruilulainen
Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.
Rasisti on reppana. - Ymmärretty Wäärin:.
.
Persut vaan rakastavat tätä maata
. - Asdertson
"Jos persuissa ei ole rasisteja niin missä sitten?"
Vika on aina muissa.
Kysy vaikka Timolta. - RKP on selkeästi
suomen pitkäikäisin RASISTI PUOLUE, joka edelleen pitää ideologisena isänään rasisti Axel Olof Freudenthalia.
- Kuukerin Nelli
"Parlamentarismi ei nimittäin ole yhtä kuin demokratia." - Ei olekaan sama asia. USA on demokratia, muttei parlamentaarinen valtio. Mutta kääntäen, parlamentarismia ei ole ilman demokratiaa, ei ole mahdollista.
Parlamentin vallasta riippumattomat auktoriteetit - vahva presidentti tai Nalle W. yms. äärikoohaajat - eivät kuulu nykyaikaiseen kansanvallan ihanteeseen. Ei Putinkaan. En siis kaipaa pätkääkään näitä johtajia. - menkää kotiinne
Älä pelkää . Eri pierujen joukosta saat haistella omesi hajuja. Rasisteja on somaleissa he eivät tykkää kristityistä . Muslimilla on oikeus loukata. Kääriytyä kaapuun ja levittää pommi pelkoa.
Perus-suomen likaajia ei kaivata. Koska on kaikissa itsenäisissä valtioissa perus-kansalaiset.
Olen rasisti en tykkää luusereista jotka tulee loisimaan. Olkoon väri mikä tahansa.
Suosittelen rakentamaan oman maan asiat kuntoon. - juoppo persu minäkin
Karvaperseäijät rakentelevat kiljukopsuja kellarissaan? Taas pönikkä sipisee?
- kenttä kysyy
Joko Isä Timo on hankkinut ruskean paidan?
Minä hankin kirkkaan siniset suorat housut,kravaatin jossa on Suomen lippu,valkea irtotakki,sinisen kauluspaidan ja kengät jotka on maalattu Suomen lipun värein,eli tässä on tuleva PerusSuomalaisten vaatetus,joten taatusti erottuu edukseen.
- oletko persuehokas
j.jussiW-T kirjoitti:
Minä hankin kirkkaan siniset suorat housut,kravaatin jossa on Suomen lippu,valkea irtotakki,sinisen kauluspaidan ja kengät jotka on maalattu Suomen lipun värein,eli tässä on tuleva PerusSuomalaisten vaatetus,joten taatusti erottuu edukseen.
Joko taustat on tutkittu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2312563- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 991085
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985