Jenni & Sauli ovat Suomen kaikkien aikojen edustavin kaksikko! Antaa aivan pirun hyvän kuvan maailmalla kun on tuollainen pariskunta edustamassa Suomea, olen ylpeä:) Ei riitä sanat kuvaamaan, kuinka huonoa mainetta toivat vanhat ja kulahtaneet Arajärvi ja Halonen....
Hienoa työtä Haukio & Niinistö !!!!!
Jenni Haukio & Sauli Niinistö
6
75
Vastaukset
- Vanhat ja
kulahtaneet ovat Saukka ja transjenni ... ei riitä sanat kuvamaan kuinka nauratava pari ON.
- !!!
Vanhahitto ja vauva !
- KOKO
MAAILMA NAURAA! kuliissi...
- edustaa jenni
vi ***uako?
- Historiantuntemustal
Sulla on lyhyt muisti. Katselepa vanhoja kuvia aikaisemmista presidenteistämme.
- Tasaraha*
Onhan se hyvä, että Jenni ei ainakaan ole Aan ylioppilas.Sauli voi aina kysyä apua Jenniltä, kun oma äo ei riitä.
Mua kauhistutti, että abrobatur-mies hallitsee maata.Ei mene naisetkiinnostivatenemmän kommentit lainkaan todesta.Niin minun luokan poikiakin, vaan ovat laudatur-ylioppilaita!
Hyvä, jos tuollainen pelle pötkii edes vaimonsa aivojen voimin!
Tyhmä mies tarvitsee jatkeekseen nuoren naisen!Tässä tapauksessa älykkään..muut selittäkööt, jos tarvetta.
Eiköhän tämä liene selittämättä selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362644- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237780- 35730
- 116718