Hei,
Selasin ketjuja ja googlaillut mutta en ole löytänyt oikein mistään vastausta. Josko joku osaa täällä neuvoa kertoa... Rintoja pienennettiin ja nyt näyttää niin pieneltä että tuliko otettua liikaa pois. Osaako kukaan kertoa pieneneekö/suureneeko kun turvotus laskeutuu ja "painovoima hoitaa asiansa"? Olisin halunnut jättää hieman isommat ja mietin että onko asialle enää mitään tehtävissä? Onko kenelläkään tietoja linkeistä jne. jossa näkisi toipumisprosessia kuvien muodossa?
Rintoja pienennettiin liikaa?
1
86
Vastaukset
- 70hoo
Musta mun rinnat näyttivät tosi pieniltä leikkauksen jälkeen vaikka olivat aivan turvoksissa. Olihan niitä isoja tuijottanut jo 20 vuotta ja silmät olivat niihin tottuneet. Ja koska mun vatsa oli järkyttävän turvoksissa leikkauksen jälkeen (tavallisesti litteä) niin korostui vain rinnat entisestään. Olen leikkauksen jälkeen muutaman kilon lihonnut (aion laihduttaa 5) ja musta nämä on nyt liian suuret... eli kun ne laskeutuivat niin alkoi tuntumaan et on liian isot. Joten sinuna odottelisin sen 6 kk ennen kuin mitään mielipidettä niistä muodostat, vielä seuraavatkin 6 kk ne muovautuvat ;) Tänään juuri kävin itse vuositarkastuksessa ja sanoinkin et oispa niistä tullut pienemmät... vaikka itse toivon juurikin C-D -kuppia, ja sellasethan mulla nyt on. Ja olen siis erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770