Olen keski-ikäinen nainen ja ajatellut ostaa nyt itselleni oman auton. Minulla on käytössäni WW golf 2002 ja olen siitä tykännyt, mutta nyt auto palautunee omistajalleen.
Toivon saavani hyviä vinkkejä eli mitä suosittelette ja paljonko vois olla mittarissa kilometrejä. Tarkoitan sitä, ettei heti tarvitsisi pelätä jotain isompaa remonttia. Tiedän, kaikki autot ovat yksilöitä, mutta vinkkeja toivoisin.... Hinta noin 5000 - 6000e.
Auton osto
28
355
Vastaukset
- juostaan lenkillä
Löytyy siitä liikkeestä, joka täällä "piilomainostaa"(on joku ylläpidon kaveri) ja tekee just tämän kaltaisia aloituksia itsekin.
- sini 52
En ymmärtänyt pointtiasi???????????????
- halpa Golf
Tässä olisi hinta/laatusuhettelaan HYVÄ ! http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4729299#yritys=aurorainfo
- Sini 52
Tämäpä on päällepäin hienon näköinen.. Erikoisen värinen, en itse ole moista väriä tavannut Golfissa. Onko Golfissa "tyyppivika", että tuulilasin tiivisteet pettää ????? Kosteus oli sisällä talven ja ikkunat umpijäässä eikä sisäpistoketta. Nyt auto tutkittiin ja tiivisteistä vuotaa vesi kuskin lattialle, matto litimärkä huopaan asti. ....Auto on ystäväni, joka oli työkomennuksella pari vuotta ulkomailla. "kiinnyin" liikaa omaan autoon ja siksi etsin itselleni nyt omaa peiä.
- 3000 € -99 Golfista?
Vuotta uudempiakin Golfeja saa alle kahdella tuhannella eurolla.
- ei keski-ikäistä
Ei ainakaan mitään keski-ikäistä autoa (vm. 2000-2005), ne on usein väljiä ja loppuunajettuja kuten tiedät. Ennemmin vähän tuoreempi just sisäänajettu peli vm. 2009-2011, sillä ajelee nautinnollisesti pitkään ja kyyti on laadukasta.
- Melkein sama hinta
www.nettiauto.com/4733393
- ei voi verrata
jälkimmäinen on vuoden vanhempi ja yli kolme kertaa enemmän ajettu mutta silti kalliimpi.
- Missä vähän ajettu
Eihän tuossa linkissä ollut kuin yksi auto.
- Samanmalliset
Klikkaa Samanmalliset-painiketta ilmoituksen oikeasta yläkulmasta niin näet enemmän vastaavia autoja eri myyjillä.
- Iso hintahaitari
Samanmalliset kirjoitti:
Klikkaa Samanmalliset-painiketta ilmoituksen oikeasta yläkulmasta niin näet enemmän vastaavia autoja eri myyjillä.
Nissan Note 2006-2007 halvin oli 5900 € ja kallein 11500 €.
- SIni 52
Hyundai Getz
- fsdafsadf
Ihan hyvä valinta, varmasti parempi hinta/laatu-suhde kuin vw golfissa.
- SINI 52v.
Jumaliste HUIJARI, miksi täällä minun nimimerkillä oikein puhut paskaa.!!!!!!!!!
- fsdafsadf
Tarkoitin siis tietysti Nissan Notea enkä Hyndä Sketsiä.
- Sini 52v
Näppärän näköinen tila-auto tuo Note.
- kehtaakin mainostaa
Etkö ole vielä saanut sitä kaupaksi?
- Sini 52v
En ymmärtänyt pointtiasi. Olen ostamassa autoa enkä myymässä.
- Jos tykkäät Golfista
- Sini 52v
Kiitos. Taidan ostaa tuon Golfin.
- Älä osta
Puolet vähemmän ajettuja saman ikäisiä Golfeja saa muualta halvemmalla.
- päästellään pieruja
Sitähän tuo mies nimimerkillä Sini tarkoittikin, omassa liikkeessään on tuollainen Golf halvalla myytävänä.
- Vertailu kannattaa
Klikkaa Nettiautossa ilmoituksen oikeasta yläkulmasta Samanmalliset-painiketta.
- Sini 52v
Olishan mun liikkeessä edullinen Focuskin tarjolla...
- kiinnostavaa
minkä vuoden focus?
- ei tyhmiä kaikki
Tästä lisää.....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10518778
Sini52v, ekaa autoa, tytölle autoa, mistä auto jne..... nimimerkkeilijöille terkkuja!- 1,6 farkku 2000
Tarkoitatko sitä 997 euron Focusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774