Auton osto

Sini 52v

Olen keski-ikäinen nainen ja ajatellut ostaa nyt itselleni oman auton. Minulla on käytössäni WW golf 2002 ja olen siitä tykännyt, mutta nyt auto palautunee omistajalleen.
Toivon saavani hyviä vinkkejä eli mitä suosittelette ja paljonko vois olla mittarissa kilometrejä. Tarkoitan sitä, ettei heti tarvitsisi pelätä jotain isompaa remonttia. Tiedän, kaikki autot ovat yksilöitä, mutta vinkkeja toivoisin.... Hinta noin 5000 - 6000e.

28

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juostaan lenkillä

Löytyy siitä liikkeestä, joka täällä "piilomainostaa"(on joku ylläpidon kaveri) ja tekee just tämän kaltaisia aloituksia itsekin.

• sini 52

En ymmärtänyt pointtiasi???????????????

• halpa Golf
      • Sini 52

Tämäpä on päällepäin hienon näköinen.. Erikoisen värinen, en itse ole moista väriä tavannut Golfissa. Onko Golfissa "tyyppivika", että tuulilasin tiivisteet pettää ????? Kosteus oli sisällä talven ja ikkunat umpijäässä eikä sisäpistoketta. Nyt auto tutkittiin ja tiivisteistä vuotaa vesi kuskin lattialle, matto litimärkä huopaan asti. ....Auto on ystäväni, joka oli työkomennuksella pari vuotta ulkomailla. "kiinnyin" liikaa omaan autoon ja siksi etsin itselleni nyt omaa peiä.

• 3000 € -99 Golfista?

Vuotta uudempiakin Golfeja saa alle kahdella tuhannella eurolla.

• ei keski-ikäistä

Ei ainakaan mitään keski-ikäistä autoa (vm. 2000-2005), ne on usein väljiä ja loppuunajettuja kuten tiedät. Ennemmin vähän tuoreempi just sisäänajettu peli vm. 2009-2011, sillä ajelee nautinnollisesti pitkään ja kyyti on laadukasta.

• Melkein sama hinta

www.nettiauto.com/4733393

• ei voi verrata

jälkimmäinen on vuoden vanhempi ja yli kolme kertaa enemmän ajettu mutta silti kalliimpi.

• Missä vähän ajettu

Eihän tuossa linkissä ollut kuin yksi auto.

• Samanmalliset

Klikkaa Samanmalliset-painiketta ilmoituksen oikeasta yläkulmasta niin näet enemmän vastaavia autoja eri myyjillä.

• Iso hintahaitari
        Samanmalliset kirjoitti:

Klikkaa Samanmalliset-painiketta ilmoituksen oikeasta yläkulmasta niin näet enemmän vastaavia autoja eri myyjillä.

Nissan Note 2006-2007 halvin oli 5900 € ja kallein 11500 €.

• SIni 52

Hyundai Getz

• fsdafsadf

Ihan hyvä valinta, varmasti parempi hinta/laatu-suhde kuin vw golfissa.

• SINI 52v.

Jumaliste HUIJARI, miksi täällä minun nimimerkillä oikein puhut paskaa.!!!!!!!!!

• fsdafsadf

Tarkoitin siis tietysti Nissan Notea enkä Hyndä Sketsiä.

• Sini 52v

Näppärän näköinen tila-auto tuo Note.

• kehtaakin mainostaa

Etkö ole vielä saanut sitä kaupaksi?

• Sini 52v

En ymmärtänyt pointtiasi. Olen ostamassa autoa enkä myymässä.

• Jos tykkäät Golfista
    • Sini 52v

Kiitos. Taidan ostaa tuon Golfin.

• Älä osta

Puolet vähemmän ajettuja saman ikäisiä Golfeja saa muualta halvemmalla.

• päästellään pieruja

Sitähän tuo mies nimimerkillä Sini tarkoittikin, omassa liikkeessään on tuollainen Golf halvalla myytävänä.

• Vertailu kannattaa

Klikkaa Nettiautossa ilmoituksen oikeasta yläkulmasta Samanmalliset-painiketta.

• Sini 52v

Olishan mun liikkeessä edullinen Focuskin tarjolla...

• kiinnostavaa

minkä vuoden focus?

• ei tyhmiä kaikki
      • 1,6 farkku 2000

Tarkoitatko sitä 997 euron Focusta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe