niin tulee monoo ohimoon ja täysillä http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/kerjaaja-nykii-vaatteista-saadakseen-rahaa/1187573
jos koskeekaan
10
61
Vastaukset
ehdottomasti laitonta
sellainen kerjääminen.- iso d
minulla on aina turvasaappaat jalassa kerjäläis-alueella liikkuessa. en minä nyt niitä kerjääjiä potki, mutta varkaat saavat sellaisen opetuksen, että muistaavat sen vielä kotonaankin.
- @fenn
Tollanen maassa kerjääminen pitäisi voida kieltää, mutta poliitikot ei voi kieltää kun poliitikotkin kerjää kaiken "palkkansa" kansalaisilta
- näin auton ikkunasta
kun kerjäläismies löi vanhempaa naista pysäkillä kun ei antanut kerjäläiselle rahaa?
- Bifgjhk
Potkikaa veriseksi paskaksi koko tuo saatanan paskasakki.
- paula
ITÄKESKUKSEN AURINKO/ SYMPPIS KONTULA: )uberkuloosille altistavia tekijöitä ovat:
aktiivista (oireilevaa) tuberkuloosia sairastavan henkilön läheisyys
aliravitsemus
epähygienia
heikentynyt vastustuskyky
huumeiden käyttö
ikä (alle viiden vuoden ikä tai vanhuus).
- sosiaalitantat valehtelevat, tänä vuonna RAY:n avustusten jako meni hieman muualle, kun opettajien palkat leikataan, voisi samalla sosiaalitanttojen palkat leiketa ulkomaisen malllin mukaan
VAROITUS EPIDEMIASTA; LÄÄKITYS MAKSAA 300 euroa kuussa ja ei aina tehoa, masennuslääkkeet ei yhteen sovi alkoholin kanssa, zombieksi tekevät ja opiskelutulokset heikkenevät, tutkimustulokset suositella mikäli taipumusta rytmihäiriöihin- ¢
minkä värisiä ne zompi pilleriy on? Saako oittä pirkkamerkillä, jokka baan maostuu oikeelta.
- @fenn
Juu ja kun minä en ostanut 1 ruusua 10 hinnalla, niin ne repi puukolla rikki minun trollaattorini renkaat. No en osta ens kerrallakaa.
Se on kun ne on niin rikollista porukkaa, ja sitten ihmettelee kun niistä ei tykätä.
itkee vaan kun suomalaiset on niin rasisteja.
Jotenkin tulee kuva että meidän pitää olla niiden orjia ja potkittavana että heillä olisi hyvä olla.
Mistä saa noita omituisia ajatuksia päähänsä että jos ei saa mitä haluaa niin se on väärin. Ihan kuin niille olisi pakko antaa. Opettaako Moverit niitä?- wdf23
Suomalainen hysse kun on tyypillinen kermaperse. Se ei tiedä mitä moraalille tapahtuu kun tulee oikein kova nälkä. Tiedättekö mitä sille tapahtuu? Se lentää oitis vessanpyttyyn. Niin helposti kaikki kauniit, vaaleenpunaiset fantasiat katoaa ja tilalle tulee raadollinen peto, joka ei välitä lähimmäisestä pasgaagaan.
Alfred Nobel aikoinaan, keksiessään dynamiitin ajatteli lapsellisesti, että sen keksiminen lopettaisi sodat. Oli se niin kauhea ase. Siinä sen näkee kun älykäs ihminen alkaa luulla, että kaikki ihmiset olis samanlaisia fiksuja kuin mitä on itsekin. Helpon elämän harhauttamia. Helppo elämä saa ihmisen kuvittelemaan kummallisia asioita. Se alkaa nähdä maailman liian kivana paikkana, jossa ei ole mitään pahaa. Tosiasia on kuitenkin se, että ihminen on ihmiselle susi.
Suosittelenkin kaikille hysseille muuttamista kaatopaikalle tutustumaan ihmisen pimeään puoleen. Siinä häviää todella nopeasti kaikki sairaat kuvitelmat monikulttuurisuudesta ja muustakin hellämielisestä hömpästä. Ne on olemassa vain teidän seonneessa mielikuvituksessa.
- @fenn
Sekin ongelma on kun aina kun yks porukka on opetettu tavoille, niin tulee toinen porukka joka aloittaa saman kamalan alusta.
Sama se on näiden raiskausten kanssa.
Kun ryhmän saa joten kuten opetettua ettei ne kaikki suin päin ryysi naisten haaroihin niinkö jo uutta ryhmää tulee vanhoine tapoineen .
Mikään ei siis muutu enää koskaan vaan tätä samaa kamalaa kokoajan .....
Miksei ne kerjäläiset mene repii noita eliittejä, niillä sitä rahaa on !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483