NYT KUN HÄN ON SAANUT VANKEUSTUOMION!?
NIIN!
HAHA! :D
VOIKO ILKKA KANERVAA NIMITTÄÄ RIKOLLISEKSI!?
13
103
Vastaukset
- Tosi on
Se on nyt " Suomen rikollisen kansanedustaja".
- FACTO
HÄNET TUOMITTIN VANKEUTEEN TÖRKEÄSTÄ RIKOKSESTA
- Äiti.
Onko oikeuslaitos alkanut kiusaamaan meidän pikku murmeliinia.
- >60
Vuoden "Lusia".
Olis ollu mukava nähdä aamupuurolla suorassa lähetyksessä ja sit veistelemässä puu-ukkoja vankilan verstaalla"kavereiden kanssa".- Toivottavasti joutuu
kiven sisään niin saattaa saada uusia kavereita ja kenties joku niistä on joskus kansanedustajana.
- Hujahuja
Ei voi! Hän ei ymmärrä tehneensä mitään väärää, joten hän ei ole rikollinen vaan ehkä syyntakeeton?
- Montako syyllistä
on linnoissa, eiköhän jokainen vakuuta syyttömyyttään? Pitäis olla aasialaiset kuulustelut jossa kepillä otetaan tunnustus jos jaksaa kiistää selvistä asioista.
- Hujahuja
Montako syyllistä kirjoitti:
on linnoissa, eiköhän jokainen vakuuta syyttömyyttään? Pitäis olla aasialaiset kuulustelut jossa kepillä otetaan tunnustus jos jaksaa kiistää selvistä asioista.
Inkvisiitioon ei ole syytä mennä. Se jääköön historiaan.
- Huuko Saves
Mutta Kanerva sanoi radiossa, että ei syyttäjäkään väittänyt hänen tehneen rikosta mutta hänellä oli MAHDOLLISUUS siihen....eikö tämä ole hieman eriskummallista?
- No miten ne toiset
voitiin tuomita vuosiksi ehdottomaan jos kerran eivät ole antaneet mitään lahjusta nahjukselle?
- kysyjä ei eksy
Kiinnostaa jos tuomio vedetään hovioikeuteen niin voiko tuomio nousta siellä jopa vankilatuomioksi eli tuo ehdonalainen?
- valta sokaisee
Ainakin hän on menettäyt täysin harkintakykynsä.
- sama asteikko
Siwaryöstäjä saa neljä vuotta ehdotonta 200 euron takia.
Tuolla laskentakaavalla viidestäkymmenestätuhannesta pitäisi Ilkan saada tuhannen vuoden tuomio mutta hyvä käytöksen vuoksi tuomio voitaisiin puolittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233