... tehneet hänestä Suomen vihatuimman miehen? Voiko tämän tittelin antaa Hänelle? Pitäisi demokratiassa, kuin ollaan tästäkin äänestää. Kun on rikas, voi tuntua helpolta laukoa tyhmää turpaansa, mutta myös hän on välikäsien kautta muiden kuluttajien vaikutteiden alainen,
Se mies on ollut suunsoittaja koko pitkän ikänsä, samalla lailla se suutaan soitti kommunistina, nyt toisin päin vähän paksummalla lompakolla.
Se mies vähentää kyyllä RKP:n kannatusta, jossa on ajateltu, että ihan sama miten se suullaan leikkii, kun mies on niin rikas= Show What jos kansa alkaa hylkimään ja halveksimaan häntä, ei voi ihmisten ilmoille edes viuhahtaa.
Lopulta se joutuu maksamaan siitä, että jokin kuuntelee sitä ja lehdet pyytävät maksun, kun hän julistaa "sanomaansa", joka on tyyliltään viisastelevaa. Fiksu rikas ei hae julkisuutta. Entä jos hän ei ole yhtä varakas 20 vuoden kuluttua jaksavatko lehdet ja ihmiset kuunnella hänen viisauksiaan. Suun soittaja koko mies.
Ihan selkeästi suomeksi hän ilmoittaa, minä sanon sellaista josta monet vittuuntuvat ja muut ei voi minulle mitään, kun olen varallisuuteni ansiosta niin vaikutusvaltainen, Älykäs hän saattaa olla, mutta ei viisas. Itse asiassa pähkähullu saarnamies, joka olevinaan viittaa filosofiallaan maailman haluamaansa suuntaan. Siinä voi käydä viekää köpelösti ja nolata itsensä pidemmäksikin aikaa.
Onhan noi muiden miljardöörien sanomiset ihan erilaisia, joskus itse ironisia, mutta suurin osa on niin fiksuja ettei niistä tiedetä, kuin nimi ja ulkonäkö.
Ketä meidän nalle setä uskoo lausunnoillaan opastavansa yhteiskuntamme oikeaan suuntaan. Seurauksena sisällissota. Mitä nalle sitten viisastelee. Sisällissota Nalle vs muu maailma.
Ei jenkeissäkään kaikkein rikkaimmat tuolla tavalla suutaan soita, tulevat työnsä ulkopuolelta esiin lahjoituksin, eivät vittuile kansalla. Tämä vittuilu ja ylimielisyys koostuu ilmeisesti kahdesta lähteestä: Hän on tosiaan rikas ja hän on Helsingin suomenruotsalainen.
Onko Nalle Wahlroosin jutut
vittuilevallle asiaa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719