Schauman oli pelkuri

bundisti zydai jitku

Ryssien sankarit sentään kohtasi hirttonarun kuten Stolypin murhaaja eikä jänistäneet kuten Hirvikannan tappaja tai Schauman.

17

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasasa

      Schauman kuoli kahteen laukaukseen sydämeen.
      Jokainen muu itsemurhan tekijä on onnistunut ampumaan itseänsä sydämeen vain yhden kerran

      • gide velth vuolk pas

        Schaumanin olisi pitännyt kuolla ryssän kautta. Mongoolien jälkeläiset on masokisteja ja nauttii veressä kahlaamisesta. Edes kiinalaiset ei toisaalta siitä tavasta tykkää.


      • miksi?
        gide velth vuolk pas kirjoitti:

        Schaumanin olisi pitännyt kuolla ryssän kautta. Mongoolien jälkeläiset on masokisteja ja nauttii veressä kahlaamisesta. Edes kiinalaiset ei toisaalta siitä tavasta tykkää.

        Suomessa media ylistää Schaumanin tekoa mutta vähintäänkinn kritisoi Breiviikkiä.


      • miksi..--,,..
        miksi? kirjoitti:

        Suomessa media ylistää Schaumanin tekoa mutta vähintäänkinn kritisoi Breiviikkiä.

        Harri Holkerilta kysyttiin aikoinaan kuka on hänestä suurin suomalainen ja Holkeri vastasi että Eugen Schaumann. Miksi Breiviikki on sitten antisankari. Voisiko joku kokoomuslainen vastata.


      • ei kukaan
        miksi..--,,.. kirjoitti:

        Harri Holkerilta kysyttiin aikoinaan kuka on hänestä suurin suomalainen ja Holkeri vastasi että Eugen Schaumann. Miksi Breiviikki on sitten antisankari. Voisiko joku kokoomuslainen vastata.

        Eugen Schauman ja Anders Breivik molemmat murhasi. Miksi toinen on sankari ja toinen ei? Kuka kokoomuslainen uskaltaa vastata?


      • molotv kultur kyrk
        miksi? kirjoitti:

        Suomessa media ylistää Schaumanin tekoa mutta vähintäänkinn kritisoi Breiviikkiä.

        Mitenkä niin ylistää. Neutraalistihan nuo kirjoittaa ihan kuten ryssät omista bolsuistaan. Se on jo edistystä ettei Trotskia parjata enää itämaiseen tyylliin sabotööriksi.


      • horri hoo fobile
        miksi..--,,.. kirjoitti:

        Harri Holkerilta kysyttiin aikoinaan kuka on hänestä suurin suomalainen ja Holkeri vastasi että Eugen Schaumann. Miksi Breiviikki on sitten antisankari. Voisiko joku kokoomuslainen vastata.

        Holkerin kanta ei edustanut virallista Suomea. Suomessa on aina painotettu demokraattista vapaata historiantulkintaa eikä venäläistä dogmatismia vaikka välillä on toruttu ja torjuttu piireistä jos on väärää pesää sohinnut. Vanhanen tuomitsi Schaumanin teon terrorismiksi kun taas Putin taisi samana vuonna uhota että joka Venäjällä kieltää Stalinin nerouden saa linnaa. Sentään sen verran ollaan edistyksellisiä ettei Holokaustin pilkkaamisesta napsahda Salama-tuomiota.


      • Koroljov
        ei kukaan kirjoitti:

        Eugen Schauman ja Anders Breivik molemmat murhasi. Miksi toinen on sankari ja toinen ei? Kuka kokoomuslainen uskaltaa vastata?

        Schauman oli terroristi ja murhaaja. Hänen ihannoimisensa siunaa sen poliittisen väkivallan perinteen, joka Suomessa 1900-luvun alussa kehittyi ja joka tuhoisasti huipentui Suomen sisällissodassa v. 1918.


      • Koroljov
        horri hoo fobile kirjoitti:

        Holkerin kanta ei edustanut virallista Suomea. Suomessa on aina painotettu demokraattista vapaata historiantulkintaa eikä venäläistä dogmatismia vaikka välillä on toruttu ja torjuttu piireistä jos on väärää pesää sohinnut. Vanhanen tuomitsi Schaumanin teon terrorismiksi kun taas Putin taisi samana vuonna uhota että joka Venäjällä kieltää Stalinin nerouden saa linnaa. Sentään sen verran ollaan edistyksellisiä ettei Holokaustin pilkkaamisesta napsahda Salama-tuomiota.

        Holkeri oli väärässä, Vanhanen oikeassa. Väite Putinista taas lienee tyypillistä russofobista panettelua tai vähintäänkin asia, joka on irrotettu oikeasta alkuperäisestä kontekstistaan.


      • bäläbälä
        Koroljov kirjoitti:

        Schauman oli terroristi ja murhaaja. Hänen ihannoimisensa siunaa sen poliittisen väkivallan perinteen, joka Suomessa 1900-luvun alussa kehittyi ja joka tuhoisasti huipentui Suomen sisällissodassa v. 1918.

        Schaumanista voimme vetää hienon langan Suomen itsenäisyyteen ja vaurauteen, jota Bobrikovin terroria jatkaneet punaiset terroristipaholaiset eivät voineet estää.


      • alk.åp.kom.teksti
        Koroljov kirjoitti:

        Holkeri oli väärässä, Vanhanen oikeassa. Väite Putinista taas lienee tyypillistä russofobista panettelua tai vähintäänkin asia, joka on irrotettu oikeasta alkuperäisestä kontekstistaan.

        Oma juttusi on Pussofobista rutinaa


      • tox rk kirj
        Koroljov kirjoitti:

        Schauman oli terroristi ja murhaaja. Hänen ihannoimisensa siunaa sen poliittisen väkivallan perinteen, joka Suomessa 1900-luvun alussa kehittyi ja joka tuhoisasti huipentui Suomen sisällissodassa v. 1918.

        Schauman ollut sen kummempi terroristi kuin kasakatkaan. Stalin kunnioitti Suomea koska nämä olivat georgialaisten lisäksi uskaltaneet ainoana ei-slaavilaisena kansana hankkiutua eroon diktaattoreista. Joehan järjesti ilmeisesti Georgian Bobrikovin Fyodor Gryaznovin.


      • asdasdasasa

        Etteks te nyt tajua
        Ei shauman olisi voinut murhata bobrikoffia

        Hän oli menossa kuuroksi, ei sokeaksi. Oli kokenut metsästäjä, ja lähelta ampuessaan ei osunut Bobrikoffia, vaikka ei ollut puoliksi sokea

        ja ei ampunut itseään 2 kertaa sydämeen.
        kukaan ei siihen pysty

        Poliisi vain ei halunnut tutkia tapausta.
        Bobrikoff ei halunnut mennä venäläiseen sairaalaan joka oli lähellä, piti viedä suomalaiseen sairaalaan jossa kirurgi ei ollut innokas auttamaan.

        Jospa sen ajan venäjän ylin johto oli sekaantunut asiaan.


      • rispoastuin
        asdasdasasa kirjoitti:

        Etteks te nyt tajua
        Ei shauman olisi voinut murhata bobrikoffia

        Hän oli menossa kuuroksi, ei sokeaksi. Oli kokenut metsästäjä, ja lähelta ampuessaan ei osunut Bobrikoffia, vaikka ei ollut puoliksi sokea

        ja ei ampunut itseään 2 kertaa sydämeen.
        kukaan ei siihen pysty

        Poliisi vain ei halunnut tutkia tapausta.
        Bobrikoff ei halunnut mennä venäläiseen sairaalaan joka oli lähellä, piti viedä suomalaiseen sairaalaan jossa kirurgi ei ollut innokas auttamaan.

        Jospa sen ajan venäjän ylin johto oli sekaantunut asiaan.

        Miksi ne ryssät omiaan tappaisi, varsinkaan innokasta venäläistäjää. Tietysti voi olla kyseessä Rasputinin näyn mukaan toimittu salaliitto. Rassehan varoitteli Stolypiniakin että kuolema se siellä takakuikkii.


      • kpoksut meni pois
        rispoastuin kirjoitti:

        Miksi ne ryssät omiaan tappaisi, varsinkaan innokasta venäläistäjää. Tietysti voi olla kyseessä Rasputinin näyn mukaan toimittu salaliitto. Rassehan varoitteli Stolypiniakin että kuolema se siellä takakuikkii.

        Okei kokoomuslaiset. Mennään sitten ja ammutaan tykeillä tie Pietariin ja otetaan se haltuun. Vieläkö ootte mukana. USA ei auta se puolestaan vetäytyy Euroopasta.


      • hp
        kpoksut meni pois kirjoitti:

        Okei kokoomuslaiset. Mennään sitten ja ammutaan tykeillä tie Pietariin ja otetaan se haltuun. Vieläkö ootte mukana. USA ei auta se puolestaan vetäytyy Euroopasta.

        sanotaan että 5000000 Suomi pystyy varustaan. Ei. korkeintaan 50 000 ja näistäkin yli puolet on huoltomiehiä tai keittiömiehiä. Kunnollisia aseita ei ole.


    • Schaukki oli rautaa

      Schauman oli hurja banzaimies verrattuna Stauffenbergiin. Stauffenberg petasi itselleen jotain muodollista tekemistä tulevassa sotilasjuntassa jotta hänen ei tarvitsisi kuolla Hitleriä vastaan tehdyn attentaatin mukana.

      Schauman olisi tehnyt "breiviikit" sudenpesässä ja mennyt itse mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe