Paras selkäliike..?

jhkjhjjjlljljljkj

Mikähän olis tehokkain treeni selälle..? Ite oon alataljaa tehny kapealla sekä leveällä otteella..? leveällä tangolla menee ainakin latseihin kunnolla..
Mulla on vähän epäsymmetriset lapaluut vielä jotka johtuu skolioosista..
Näinköhän treenaamalla vois saada niitä parempaan suuntaan..?!

24

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muuta

      Leuanveto lisäpainoilla.

    • 178 cm & 85kg kynis
    • 192cm/115kg jehu

      Kyllä ne on kulmasoutu eli alatalja ja ylätalja. Jälkimmäinen ennenkaikkea ja oikeilla tekniikoilla -sekunti vetoa ja kaksi palautusta!
      Riisikepit voivat "kieputella" leukoja ja vedellä käteen puksarin vessassa, kun eihn ne ne naista saa persejalkaiset -muutenkin mahtavat hinttejä olla vitun feminiinit!

      • Natikkanatu

        Hormooneilla pumpattu apina!

        Toista se on ku me kukkakeppinatikat nostamme sentään 1,5 * oman painon penkistä ihan kaurapuurolla!

        Tukehdu hormooneihin!


      • Ylätaljamies
        Natikkanatu kirjoitti:

        Hormooneilla pumpattu apina!

        Toista se on ku me kukkakeppinatikat nostamme sentään 1,5 * oman painon penkistä ihan kaurapuurolla!

        Tukehdu hormooneihin!

        No se ei paljoa vaadi jos epäpuhtaan ykösen 80 kilolla tekee väärällä tekniikalla.
        Itse nostan omalla painollani eli 120 kilolla 15toistoa, että revi kynis siitä!


      • 68-v
        Ylätaljamies kirjoitti:

        No se ei paljoa vaadi jos epäpuhtaan ykösen 80 kilolla tekee väärällä tekniikalla.
        Itse nostan omalla painollani eli 120 kilolla 15toistoa, että revi kynis siitä!

        Sarjoilla lasoilu!?

        Eipä se anna yksiselitteistä kuvaa voimatasosta.
        Treenien sarjapituudet vaikuttavat ratkaisevasti.

        Maksimi ykkönen on maksimi ykkönen. Yksiselitteisesti!


      • Selkä treenaantuu
        Ylätaljamies kirjoitti:

        No se ei paljoa vaadi jos epäpuhtaan ykösen 80 kilolla tekee väärällä tekniikalla.
        Itse nostan omalla painollani eli 120 kilolla 15toistoa, että revi kynis siitä!

        nostettu kaurapuurolla 120kg penkistä parhaimmillaan 7 toistoa, joka on yli 1,5 kertaa oma paino. Leuanveto ennätys 40 toistoa ja cooper juoksu 3300m. Mitä sulla menee cooper?


      • Ylätaljamies
        Selkä treenaantuu kirjoitti:

        nostettu kaurapuurolla 120kg penkistä parhaimmillaan 7 toistoa, joka on yli 1,5 kertaa oma paino. Leuanveto ennätys 40 toistoa ja cooper juoksu 3300m. Mitä sulla menee cooper?

        Coopperi paranee juoksemalla cooperia. Pikkasella mieleenpalauttelulla menee 3000 ja vähän enemmällä satsauksella enempi.
        Älä jauha mikki pskaa. Mulla onkin ihan täyspitkät kädet eikä tuollaset siimanpätkät, eli rauta liikku ja pitää nostaakkin, eikä van käyttää rautoja irti penkistä:D


      • hjhgjghjgjhj
        Selkä treenaantuu kirjoitti:

        nostettu kaurapuurolla 120kg penkistä parhaimmillaan 7 toistoa, joka on yli 1,5 kertaa oma paino. Leuanveto ennätys 40 toistoa ja cooper juoksu 3300m. Mitä sulla menee cooper?

        mitehän tää keskustelu pomppas selkätreenistä cooperiin..:)
        Turha se on täällä anonyymisti kehuskella kuka juoksee eniten cooperissa..
        mutta sen tiiän et sellaset kellä lihasmassaa on todella ja painoa reilut 120 ni ei ne harvemmin juokse cooperia 3300..:)
        tiedän ite koska joskus ennen kun en vielä salilla treenannut ja painoin 20kg vähennän ku nyt ja sillon harrastin juoksua ja muuta kuntoilua tosi paljon ni
        juoksin sen 3400.. nyt en painavempana ja lihaksikkaampana juokse edes 3000 mitenkään.. vaik alkasin juoksua treenaa samalla tavalla ku ennen ni ei varmaa tulis samoja tuloksia ku sillo hoikkana poikana...


      • selkä treen...
        hjhgjghjgjhj kirjoitti:

        mitehän tää keskustelu pomppas selkätreenistä cooperiin..:)
        Turha se on täällä anonyymisti kehuskella kuka juoksee eniten cooperissa..
        mutta sen tiiän et sellaset kellä lihasmassaa on todella ja painoa reilut 120 ni ei ne harvemmin juokse cooperia 3300..:)
        tiedän ite koska joskus ennen kun en vielä salilla treenannut ja painoin 20kg vähennän ku nyt ja sillon harrastin juoksua ja muuta kuntoilua tosi paljon ni
        juoksin sen 3400.. nyt en painavempana ja lihaksikkaampana juokse edes 3000 mitenkään.. vaik alkasin juoksua treenaa samalla tavalla ku ennen ni ei varmaa tulis samoja tuloksia ku sillo hoikkana poikana...

        helppo täällä on kirjoitella mitä vain. Coopperiin aihe pomppasi samasta syystä, kuin penkkituloksella kehuminen ja pienempikokoisten miesten nälviminen. Käsien pituudet ovat oikeastaan huonot penkkiin. Penkkitulos tehty leveällä otteella ja pienellä pompulla. Leukatulos kippaamalla. Kymmenen leukaa vähemmän ilman kippiä. Eikä coopperi nyt maailman ihmeellisin ole. Tero Pitkämäen ennätys tasan 3 tuntia täysimaratonilla.


      • 192 senttinen MIES
        selkä treen... kirjoitti:

        helppo täällä on kirjoitella mitä vain. Coopperiin aihe pomppasi samasta syystä, kuin penkkituloksella kehuminen ja pienempikokoisten miesten nälviminen. Käsien pituudet ovat oikeastaan huonot penkkiin. Penkkitulos tehty leveällä otteella ja pienellä pompulla. Leukatulos kippaamalla. Kymmenen leukaa vähemmän ilman kippiä. Eikä coopperi nyt maailman ihmeellisin ole. Tero Pitkämäen ennätys tasan 3 tuntia täysimaratonilla.

        Persjalat voi vaikka hiihtää, ei teistä muuhun ole:


      • Selkä tr...
        192 senttinen MIES kirjoitti:

        Persjalat voi vaikka hiihtää, ei teistä muuhun ole:

        Voi nyt saa... miten tollaisia jaksaa edes kirjoittaa


      • kamppailija178cm98kg
        Ylätaljamies kirjoitti:

        No se ei paljoa vaadi jos epäpuhtaan ykösen 80 kilolla tekee väärällä tekniikalla.
        Itse nostan omalla painollani eli 120 kilolla 15toistoa, että revi kynis siitä!

        Tyhmä honkkeli putoaa komeesti!


      • Kynisyliopistosta
        Ylätaljamies kirjoitti:

        No se ei paljoa vaadi jos epäpuhtaan ykösen 80 kilolla tekee väärällä tekniikalla.
        Itse nostan omalla painollani eli 120 kilolla 15toistoa, että revi kynis siitä!

        HEH!

        80-kiloinen kynis kyllä, mutta minä otan kaurapuurolla 100 kilolla sotilaspenkkinä 10 toistoa ja vielä 120 kilolla kolmosen. Omalla painolla, eli 80 kilolla meneekin jo montakymmentä toistoa kaaripenkissä! Penkkiä teen vain kerran viikkoon!

        Minä ainakin hiihdän talvisin!

        Vit** että toi "ylätaljamies, 192cm/115kg jehu ym" voi olla TYHMÄ!


      • Haistappa perse
        kamppailija178cm98kg kirjoitti:

        Tyhmä honkkeli putoaa komeesti!

        Pidä pikkukikkeli nyrkit taskussa. Ymmärrn kyllä että se pännii olla persejalka, mutta ei siksi kannata koko kamppaulujoidrn mainetta pilata.


      • piilohinaaja?

        Olet aika iso puppelipojaksi. Mikä nyt harmittaa, etkö uskalla tulla kaapista ulos?


    • Selkä treenaantuu

      monissa liikkeissä. Uimareilla ja telinevoimisteijoilla on hyvät siipilihakset. Penkkipunnerrus ottaa myös selkään ja samoin pystypunnerrus. Painnostajilla on hyvät selkälihakset, vaikka eivät leukoja kauheasti vedä. Yleiset liikkeet selälle ovat maastanosto, leuanveto, kulmasoutu (käsipainoilla, tangolla), ylätalja, alatalja. Treena vain tasapuolisesti koko vartaloa, niin kyllä se selkä sieltä kehittyy.

    • jhjghjghjghj

      kiitti tiedoista.. ettei vaan pahentas jotkut liikkett tota lapaluiden epäsymmetrisyyttä..?!

    • 68-v

      Lihaskuntoa ja ruodon pitemmän tähtäyksen terveyttä ajatellen laittaisin maastavedot, normaali ja suorin jaloin, sekä hyvän huomenen liikeiden keulapäähän.

      Vaatii saman tason vastavaikuttajat = vatsalihakset.

      Tuonne kehonrakennusoston juttuihin en ota kantaa.

    • alan mies 73

      Erittäin vaikea saada kulmasoudulla tangolla osumaan hyvin selkään. Väsyy keskivartalo ja jalat ja jopa kädet paljon ennen selkää.

      • Gddhllz

        Niin se on enemmissä määrin mm. ma-vessaki.. Ma-ve tehtynä pitkillä jaloilla on sata varma välilevynpullauttaja..


      • idiootteja kaikki
        Gddhllz kirjoitti:

        Niin se on enemmissä määrin mm. ma-vessaki.. Ma-ve tehtynä pitkillä jaloilla on sata varma välilevynpullauttaja..

        Joo, näin on!

        Tehkäämme vain penkkiä, hauista sekä jalkaprässiä.

        Ihme selittelyjä täällä, treenatkaa älkää täällä itkekö.


      • Terveiset ylhäältä
        idiootteja kaikki kirjoitti:

        Joo, näin on!

        Tehkäämme vain penkkiä, hauista sekä jalkaprässiä.

        Ihme selittelyjä täällä, treenatkaa älkää täällä itkekö.

        Saa kai sitä järkeä käyttää!? Ei se treeni niin vakavaa ole, ei edes teille pikkusille munapäille? Idiooteille näytätte aina, vaikka miten treenaatte ja egoilette autoilla sun muilla.


      • idiootteja kaikki
        Terveiset ylhäältä kirjoitti:

        Saa kai sitä järkeä käyttää!? Ei se treeni niin vakavaa ole, ei edes teille pikkusille munapäille? Idiooteille näytätte aina, vaikka miten treenaatte ja egoilette autoilla sun muilla.

        Ihme selittelyjä täällä, treenatkaa älkää täällä itkekö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe