elikkä olen armeijasta vapautettu polven hajoamisen takia ja nyt lääkäri määräs panacodia käytän päivittäin 3 tablettia päivittäin mutta tuo riippuvuus alko mietityttämään onko kellään neuvoa tähän
panacod
13
278
Vastaukset
- miä
Aika epätod.näköstä et ehtii kehittymään riippuvuutta. Kipua lievittävä vaikutus ja vaikutus muutenkin alkaa yleensä heiketä jo alle viikon käytön jälkeen.
- .
Kauanko on tarkoitus käyttää Panacodia?
- Panacod tuttua
Olikin jo aiemmin kysytty että kauanko sitä Panacodia on tarkoitus käyttää siis jatkuvana vai tarvittaessa ?
Tuo määrähän ei ole sinänsä iso jos muuten voi käyttää Panacodia,henkilökohtainen kokemukseni ko lääkkeestä on että sietokyky alkoi kasvamaan lääkettä kohtaan ja vaikutus alkoi olla entistä lyhyempiaikainen vaikka annokseni oli 6-8 tabl / pv.
Eräs lääkäri sitten sanoi mulle että 2v olet käyttänyt isoja annoksia ja tehtäiskö sille lääkkeelle alasajo ja kokeillaan muita v-ehtoja ja näin tehtiin.
Vierotusoireet kyllä tulivat vaikka lääkitys ajettiin alas maltillisesti,kyllä niistä oireista selvisi mutta se kertoi että jonkin tason riippuvuus syntyi mulle.
Panacod on erittäin hyvä ja hyvin siedetty lääke määrättyihin vaivoihin oikein käytettynä ja itselleni eräs harvoista sopivista koska tulehduskipulääkkeitä en voi käyttää,en halua eikä saakaan mainostaa joten en kerro mikä lääke tuli tilalle koska ne ovat lääkärin ja potilaan välisiä asioita ja vain lääkärin määrättävissä..- .
Ei ole mainostamista jos kerrot lääkkeen vaikuttavan aineen.
- noxu92
polvi menee luultavasti leikkaukseen kipuja on se kestää usiamman kuukauen eikä nuo kivut ole helpottunut
- ll
Kannattaa sitten vaihdattaa leikkauksen odotusajaksi Panacod johonkin toiseen, codeiiniin syntyy aika pian riippuvuus.
Tsemppiä, toivon mukaan polvesi saadaan mahd.pian kuntoon! - ..
Söin panacodia melkein puolivuotta selkäsärkyyn ja maha meni ihan tuusaksi. Munuaisia polttelee oudosti eikä koko sisuskalut ole enää kuten ennen.
Söin ensin miranaxia muutaman viikon (kauhea närästys ja tehot hävis)
Sitten sain kipuruiskeiden lisäksi voltarenia tabletteina.
Niiden jälkeen panacod ja jotain relaxanttia.
Aloitin glukosamiinin jossain siinä välissä, jotta saisin kipulääkitystä vähemmälle.
Lääkehelvetti. Ei voi muulla kuvata. En voi tajuta miten joku viittii ottaa särkylääkkeitä viihdekäyttöön. En uskalla ottaa viinaa kun elimistö ei osaa käsitellä sitä enää. Sisukset on arkana, eikä suoli toimi.
Mutta sanottava että panacod oli ainoa jossa säilyi teho ja valitettavasti toimii edelleen.- ..
Lääkäreiden tai hoitajien pitäis nauvoa enemmän kun on tiedossa särkylääkkeiden pitkäaikaiskäyttöä.
Itse pyysin kipuklinikalle mutta en päässyt. Hoitajilla ei ole aikaa opastaa ja lääkärit ei tiedä.
Sitäpaitsi elimistöni on herkkä eikä ole tottunut lääkkeisiin.
Kaiken kaikkiaan, alas ajettu terveydenhultoketju suututtaa.
Ei neuvoja -ei opastusta. Sain yksin painia lääkkeiden kanssa ja niiden vähentämisessä. Kaikki ei onnistu vaan jää koukkuun.
- dormareita33
Panacodit on ihan perseestä, ei niistä saa ees kunnon notkuja. Tramalit, temgesic, oxycontin on kunnon lääkettä! Ja unen saa helposti dormicumilla kun viskaa sen räpylään.
En ymmärrä näitä lääkkeiden väärinkäyttäjiä. Ihan kuin ne pitäs pilkkanaan meitä, jotka joutuvat niitä syömään kipuun ja ihan oikeaan sairauteen.
Sitten vielä tullaan kehumaan tänne, miten ne huvikäytössä vaikuttavat.
Minulla on ihan järjettömän kova hermosärky ja mulla on kaikki nuokin kokeiltu ja vahvempaan menty, toleranssi kasvaa....en todellakaan huvikseen syö kipulääkkeitä, vaan siksi, että pysyisin järjissäni. Jos haluat dormareita33, voin antaa kivun sinulle!
- ..
Väitän muuten että glukosamiini auttoi. Mutta se kannattaa aloittaa ajoissa ja sen vaikutus kestää pitkään lopettamisen jälkeen.
Lääkäri sanoi, ettei glukosamiini ole mun tapauksessa...mutta hän ei voi todistaa ettei olis, ja minä väitän että siitä oli apua. Kun kipua on luvassa pitkään, kannattaa ennakoida sivuoireet ja riippuvuus.
Eli kannattaa tutkia eri esim glukosamiini valmisteista, jos niistä olisi sulle apua.
Ja tutki samalla eri kivunlievitys keinoja, kuten hengitystekniikkaa, rentoutusta, kipeän kohdan kevytttä hierontaa, kevyt liikunta, kylmä pusseja tms. Ne ei ole huuhaata. Jännitys aiheuttaa kipua ja kipu jännitystä.
Lääkkeet on aikansa ihan ok, mut elämää on sen jälkeenki.
Tsemppiä sinne.
(t. vanha urheilija) - noxu92
Haluaisin sen vain sanoa että kuitenkin panacoD AIHEITTAA riippuvuutta ja minun pitäisi syädä niitä tämän hetken tilanteen mukaan noin 1.5v...
- 87
Ei kai sun ole _pakko_ ottaa panacodia? Ota vain, jos et kestä ilman.
Viinaa, bissee jne ei kannata ottaa silloin, codeiini ei sinänsä maksaa tapa, mutta pana viina yhdessä.
Yli kuutta tabua ei pitäisi ylittää, sitten uudet tropit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928