TIETÄÄKÖ KUKAAN RENAULTIN V6 MOOTTORILLA OLEVASTA LAGUNASTA ?

Kaaleppo

Mulla on Lagunan farkku joka pitäisi päivittää, olen funtsinut vaihtaa, edelleen Relluun.

Ajelen aika paljon, maanteillä myös, joten polttoainetalous ei ole ensimmäinen kriteerini auton valintaan.

Jos joku nyt ymmärtää mitä tarkoitan.

Sillointällöin on ollut myynnissä näitä V6-moottoreilla olevia Lagunoita, ja olen utelias tietämään että ovatko nämä minkälaisia ?

Todella vähän tietoa on saatavilla; melkein tuntuu että jotain salaillaan.

Siis onko tämä auto täysi susi vai mistä on kysymys ?

Kyllä minä Rellun sähköongelmista tiedän varsin, onhan tämäkin ollut jo
5 vuotta minulla.
Kuluvat osat kuluu aika nopsaan myös, mutta naapurin hienommat autot teki topin talvipakkasilla, ja minä heitä kuskasin merkkihuoltoihin.

Ihan vaan käyttökokemuksia V6 Renaultin moottorista ja sen ympärille kasatusta systeemistä kyselen tässä.

T. Kaaleppo

8

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fert55

Mä vihaan sanaa "päivittäminen". Mikset vain vaihda autoa?

• päivitys 8.0 winwin

Tietokone- ja viihde-elektroniikkamaailmasta yleistynyt sanonta "päivittää"...

Sen kun nämä autonsa "päivittäjät" vielä ymmärtäisivät, että se vaihdossa autoliikkeeseen vietävä vanhaksi mennyt ja jo aikalailla loppuunajettukin ei ole juuri minkään arvoinen, kun se "päivitetään" uudempaan versioon.

Ei tietotekniikkaansakaan "päivittävä" kuvittele saavansa loppuun piiskatusta laitteestaan vaihdossa kuin kuin korkeintaan nimellisen hyvityksen.
        Näin se pitäisi ymmärtää autoaankin "päivittävän".

Tuollainen 3-litrainen V6 Rellu on erittäin mukava matka-auto, normaalit Rellumaiset ominaisuudet vikoina, ei sen ihmeellisempää kuin halvemmissakaan versioissa.
        Tehoa mukavat 207Hv ja vääntävän mukava ja hiljainen auto ajella.
        Suosittelen; näitä saa halvalla, hinnat 3-5 tuhatta ja samaan rahaan ei yhtä mukavaa autoa ole helppo löytää.

• Paskaa.

Vanha kunnon Renaultin ja Volvon yhteistyönö syntynyt V6-moottori on sekä kallis, että huono. Sillä pilattiin aikoinaan monta Volvoa, jotka myytiin tällä ranskalaismoottorilla.

• 16+6

Tuo nykyinen rellun V6 ei liity enään millään tavalla volvoon. Se 80 luvun PRV mylly on täysin eri kuin tuo V6.

• dtbfg

Onhan "tuon"halpa,näkyy olevan ovet eri sävyiset.
      Selittää hinnan.
      Autona vanhempi malli vähävikaisempi.
      Joo,kone oli susi,mutta ei sama kuin uudemmissa.

• Automaalari

Ihan samanväriset ne ovet on. Valaistus vain heijastaa eri tavalla.

• dtbf=toinenmaalari

Tuskin heijastaa,ovet on maalattu uudelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2383
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2039
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      891
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      785
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      765
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      697
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe