Mitä mieltä olette inkvisition toiminnasta historiassa? Toimiiko katolisessa kirkossa viela jokin inkvisition "jäänne"?
Entä historian irstailevat paavit ja mammonaa itselleen keränneet kirkon päät? Olivatko he todella Pietarin manttelin perijöitä?
Entä pedofiilit katoliset papit, pääsevätkö he taivaaseen? Onko oikein tuomita esim. homoseksualistit, vaikka Jeesus kielsi tuomitsemasta lähimmäistä?
Onko oikein kieltää ehkäisy, vaikka maailman resurssit ovat jo nyt äärirajoillaan?
Onko oikein, että Vatikaanissa säilytetään dokumentteja, jotka muuttaisivat koko kristillisen uskon luonteen?
Inkvisitiosta..
1
60
Vastaukset
- sellaisia poikia...
Pedofilia on syntiä Raamatun opetuksen mukaan ja samalla se on iljettävä seksuaalirikos, josta pedofiili tulisi tuomita vankeusrangaistukseen. Useissa tapauksissa pedofiili tuhoaa pienen lapsen koko elämän. Kun pedofiilin uhri kasvaa aikuiseksi, niin monissa tapauksissa ihmisen sisäinen maailma on lopullisesti rikki seksuaalisen hyväksikäytön takia. Amerikassa neljän viimeisen vuosikymmenen aikana kuutta kymmentä tuhatta katolisen kirkon pappia on epäilty pedofiliasta heistä yli neljä tuhatta on tuomittu syyllisiksi pedofiliaan. Pedofiliaan tuomituista papeista noin 80-90 prosenttia oli seksuaalisesti hyväksikäyttänyt poikia. Katolisen kirkon pappien harrastamat pedofilian muodot olivat:
- vaatteiden läpi koskettelua
- paljaan ihoa koskettelua
- suuseksiä
- sekä yhdyntöjä
Maailmanlaajuisesti Rooman katolisen kirkon pedofiliatapaukset nousevat useisiin kymmeniin tuhansiin sekä jopa suurempiin lukuihin. Näin laaja pedofilia ja perversio kertoo suuresta seksuaalisesta kieroutumasta katolisen kirkon sisällä sekä sen että katolinen kirkko on uskonnollinen instituutio ei Raamatullinen Jumalan seurakunta. On huomioitava se, että esillä ollut tilasto Amerikassa tapahtuneista katolisen kirkon pappien seksuaalirikoksista ja synneistä koski vain pedofiliaa, jossa ei näy muut pappien ja nunnien tekemät seksuaalisynnit.
Tässä vastaus yhteen kysymykseesi jonka löysin netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437