http://www.iltalehti.fi/viihde/2012042015477508_vi.shtml
"Jumala ja usko ovat mulle pyhiä asioita, ja on todella surullista, että juuri uskovaisten piireistä tulee se pahin viha, Jippu kertoi Metroliven haastattelussa."
Hyvä Jippu ! :D
20
264
Vastaukset
- En minäkään ymmärrä
"En vaan tajua, minkä takia Jeesus ja kainalopierujutut eivät voi olla samassa paketissa!"
- jopas
Jipun seksipuheet suututtivat Keikka peruttiin
- Rivka
Jipulla ei ole mitään pyhyyden tuntua, hänen suhteensa Jeesukseen on halveksiva - hän on teko-uskova ja paha pilkkaaja.
- perämela
Tuollainen ihminen ei tiedä uskosta enempää kuin harakka tuulimyllystä.
Kukaan uudestisyntynyt ei puhu tuollaisia.
hän kai oli suurikin evankelista siinä hetkessä.
voi pyhä yksinkertaisuus tätä umpisokeaa kastettua kansaa.- Hyvä Jippu
Jippu puhuu siitä mistä muut seurakuntalaiset vaikenee.
Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen. - lol
Hyvä Jippu kirjoitti:
Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen.Vai kainalopieruja ja homoja hellarit ajattelee. Ohoh. no jopas. Sekin väärän kasteen lisäksi
- ukeyj
Onko tuo sinun nimimerkkisi "perämela" joku homoseksuaalinen vertauskuva?
Mulle tuli heti mieleen miesten homoseksuaalinen akti...
No, uuden tutkimuksen mukaan juuri alitajuisesti homot ihmiset tuomitsevat homoseksuaalisuuden jyrkimmin...
Ulos kaapista vaan rohkeasti!!! - Toivoton tapausko?
Hyvä Jippu kirjoitti:
Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen.No ei varmaan kukaan OIKEASTI uskova ajattele noin epäpyhästi ja pilkkaa Jeesusta.
Hän on selvästi niitä, joista Herra Jeesus tulee kerran sanomaan: "Menkää pois minua tyköäni te kirotut, minä en ole koskaan teitä tuntenut."
ELLEI Jippu tee koskaan parannusta riettaista sanoistaan ja synninhimoistaan, hänellä ei ole asiaa taivaaseen.
Mikään epäpyhä ja saastainen ei pääse taivaaseen.
- Hyvä Jippu
En tiennyt että Jippu puhui homoista, mutta hyvä niin jos hän puolustaa myös seksuaalista tasa-arvoa.
- lippusalko
kyllä niin
- KTS (Ei kirj.)
Jippu, Hippu, Nippu, Lippu! :D
- Hyvä Jippu
Täältä löytyy kyseinen haastattelu:
http://www.tv5.fi/netti-tv/tuomas-enbuske-talk-show-jakso-21-vieraana-jippu- auts
Voih, kyllä minun käsityskykyni Jumalasta, uskosta ja ihmisen raadollisuudesta nyt kertakaikkisesti avartui, ihan suomut silmistä tipahti ja vaikut korvista lennähti, kun kuuntelin tämä äärettömän viisaan naisen avartumista itsestään.Periaatteessa olisi ollut ihan sama, vaikka olisi alasti revitellyt sohvalla, koska kaikkihan tuli muutenkin paljastettua kaikelle kansalle ylpeästi revitellen.
- **
auts kirjoitti:
Voih, kyllä minun käsityskykyni Jumalasta, uskosta ja ihmisen raadollisuudesta nyt kertakaikkisesti avartui, ihan suomut silmistä tipahti ja vaikut korvista lennähti, kun kuuntelin tämä äärettömän viisaan naisen avartumista itsestään.Periaatteessa olisi ollut ihan sama, vaikka olisi alasti revitellyt sohvalla, koska kaikkihan tuli muutenkin paljastettua kaikelle kansalle ylpeästi revitellen.
Aivan, lienee ainoa ns.uskovainen joka ei ole oppinut hurskastelun taitoa.
- Jippu kevytkenkä
** kirjoitti:
Aivan, lienee ainoa ns.uskovainen joka ei ole oppinut hurskastelun taitoa.
Jippu on polkenut uskonsa jalkoihinsa, hän on vielä pahempi pilkkaaja kun ateistit ja muut kristinuskoon kriittisesti suhtautuneet.
Jippu on feikki kaikessa, myös uskossa ja sanoi selkeesti, että rakastaa syntiä ja haluaa "painaa Berlugonia" ja muita vanhoja vaikutusvaltaisia miehiä, se kiihoittaa häntä.
Onko tämä uskovan puhetta . No Ei tosiaankaan, lähinnä prostituoidun puhetta se kyllä on.
- Tyttö22v
Heh, teitä harmittaa kovasti se kun tyttö uskaltaa olla sellainen kuin te halauisitte olla.
- vai että uskaltaa
Mitä ihmeen uskaltamista sellaiseen tarvitaan?
Minulla on sellainen tunne, että tyttöraukka etsii turvallisuutta itseään paljon vanhemmista miehistä, koska entisenä koulukiusattuna pelkää olla suhteessa itsensä ikäisiin. Ei ymmärrä ressuparka, miten vanhat irstailijat pitävät häntä leikkikalunaan. - Tyttö22
vai että uskaltaa kirjoitti:
Mitä ihmeen uskaltamista sellaiseen tarvitaan?
Minulla on sellainen tunne, että tyttöraukka etsii turvallisuutta itseään paljon vanhemmista miehistä, koska entisenä koulukiusattuna pelkää olla suhteessa itsensä ikäisiin. Ei ymmärrä ressuparka, miten vanhat irstailijat pitävät häntä leikkikalunaan.Haittaako se jos hän tykkää olla vanhan irstailijan leikkikalu?
Minäkin tykkään olla miehen "leikkikalu", vaikka pidänkin enemmän minun ikäisistä miehistä. - nii, että "uskallat"
Tyttö22 kirjoitti:
Haittaako se jos hän tykkää olla vanhan irstailijan leikkikalu?
Minäkin tykkään olla miehen "leikkikalu", vaikka pidänkin enemmän minun ikäisistä miehistä.Ihmettelinkin sitä, kun puhuit uskaltamisesta. Pidätkö sinä siis itseäsikin jotenkin erityisen uskaliaana?
- Tyttö22
nii, että "uskallat" kirjoitti:
Ihmettelinkin sitä, kun puhuit uskaltamisesta. Pidätkö sinä siis itseäsikin jotenkin erityisen uskaliaana?
En pidä, koska en ole uskovainen.
Jippu on uskovainen, joten hän on rohkea kun uskaltaa olla oma itsensä vaikka hän tietää että saa siitä kritiikkiä muilta uskovaisilta.
Minun ei tarvitse "pelätä " sanoa tuollaista koska se mitä sanon on aivan normaalia elämää.
Minulta ei esim. työt vähene sen takia, niin kuin Jipulla nyt kävi kun keikka peruuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965