Hyvä Jippu ! :D

Totta puhuu

20

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minäkään ymmärrä

      "En vaan tajua, minkä takia Jeesus ja kainalopierujutut eivät voi olla samassa paketissa!"

      • jopas

        Jipun seksipuheet suututtivat Keikka peruttiin


      • Rivka

        Jipulla ei ole mitään pyhyyden tuntua, hänen suhteensa Jeesukseen on halveksiva - hän on teko-uskova ja paha pilkkaaja.


    • perämela

      Tuollainen ihminen ei tiedä uskosta enempää kuin harakka tuulimyllystä.

      Kukaan uudestisyntynyt ei puhu tuollaisia.

      hän kai oli suurikin evankelista siinä hetkessä.

      voi pyhä yksinkertaisuus tätä umpisokeaa kastettua kansaa.

      • Hyvä Jippu

        Jippu puhuu siitä mistä muut seurakuntalaiset vaikenee.
        Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen.


      • lol
        Hyvä Jippu kirjoitti:

        Jippu puhuu siitä mistä muut seurakuntalaiset vaikenee.
        Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen.

        Vai kainalopieruja ja homoja hellarit ajattelee. Ohoh. no jopas. Sekin väärän kasteen lisäksi


      • ukeyj

        Onko tuo sinun nimimerkkisi "perämela" joku homoseksuaalinen vertauskuva?
        Mulle tuli heti mieleen miesten homoseksuaalinen akti...
        No, uuden tutkimuksen mukaan juuri alitajuisesti homot ihmiset tuomitsevat homoseksuaalisuuden jyrkimmin...
        Ulos kaapista vaan rohkeasti!!!


      • Toivoton tapausko?
        Hyvä Jippu kirjoitti:

        Jippu puhuu siitä mistä muut seurakuntalaiset vaikenee.
        Kaikki kuitenkin ajattelevat ihan samalla tavalla. Toiset vaan uskaltaa sanoa se ääneen.

        No ei varmaan kukaan OIKEASTI uskova ajattele noin epäpyhästi ja pilkkaa Jeesusta.

        Hän on selvästi niitä, joista Herra Jeesus tulee kerran sanomaan: "Menkää pois minua tyköäni te kirotut, minä en ole koskaan teitä tuntenut."

        ELLEI Jippu tee koskaan parannusta riettaista sanoistaan ja synninhimoistaan, hänellä ei ole asiaa taivaaseen.

        Mikään epäpyhä ja saastainen ei pääse taivaaseen.


    • Hyvä Jippu

      En tiennyt että Jippu puhui homoista, mutta hyvä niin jos hän puolustaa myös seksuaalista tasa-arvoa.

      • lippusalko

        kyllä niin


    • KTS (Ei kirj.)

      Jippu, Hippu, Nippu, Lippu! :D

    • Hyvä Jippu
      • auts

        Voih, kyllä minun käsityskykyni Jumalasta, uskosta ja ihmisen raadollisuudesta nyt kertakaikkisesti avartui, ihan suomut silmistä tipahti ja vaikut korvista lennähti, kun kuuntelin tämä äärettömän viisaan naisen avartumista itsestään.Periaatteessa olisi ollut ihan sama, vaikka olisi alasti revitellyt sohvalla, koska kaikkihan tuli muutenkin paljastettua kaikelle kansalle ylpeästi revitellen.


      • **
        auts kirjoitti:

        Voih, kyllä minun käsityskykyni Jumalasta, uskosta ja ihmisen raadollisuudesta nyt kertakaikkisesti avartui, ihan suomut silmistä tipahti ja vaikut korvista lennähti, kun kuuntelin tämä äärettömän viisaan naisen avartumista itsestään.Periaatteessa olisi ollut ihan sama, vaikka olisi alasti revitellyt sohvalla, koska kaikkihan tuli muutenkin paljastettua kaikelle kansalle ylpeästi revitellen.

        Aivan, lienee ainoa ns.uskovainen joka ei ole oppinut hurskastelun taitoa.


      • Jippu kevytkenkä
        ** kirjoitti:

        Aivan, lienee ainoa ns.uskovainen joka ei ole oppinut hurskastelun taitoa.

        Jippu on polkenut uskonsa jalkoihinsa, hän on vielä pahempi pilkkaaja kun ateistit ja muut kristinuskoon kriittisesti suhtautuneet.

        Jippu on feikki kaikessa, myös uskossa ja sanoi selkeesti, että rakastaa syntiä ja haluaa "painaa Berlugonia" ja muita vanhoja vaikutusvaltaisia miehiä, se kiihoittaa häntä.

        Onko tämä uskovan puhetta . No Ei tosiaankaan, lähinnä prostituoidun puhetta se kyllä on.


    • Tyttö22v

      Heh, teitä harmittaa kovasti se kun tyttö uskaltaa olla sellainen kuin te halauisitte olla.

      • vai että uskaltaa

        Mitä ihmeen uskaltamista sellaiseen tarvitaan?

        Minulla on sellainen tunne, että tyttöraukka etsii turvallisuutta itseään paljon vanhemmista miehistä, koska entisenä koulukiusattuna pelkää olla suhteessa itsensä ikäisiin. Ei ymmärrä ressuparka, miten vanhat irstailijat pitävät häntä leikkikalunaan.


      • Tyttö22
        vai että uskaltaa kirjoitti:

        Mitä ihmeen uskaltamista sellaiseen tarvitaan?

        Minulla on sellainen tunne, että tyttöraukka etsii turvallisuutta itseään paljon vanhemmista miehistä, koska entisenä koulukiusattuna pelkää olla suhteessa itsensä ikäisiin. Ei ymmärrä ressuparka, miten vanhat irstailijat pitävät häntä leikkikalunaan.

        Haittaako se jos hän tykkää olla vanhan irstailijan leikkikalu?
        Minäkin tykkään olla miehen "leikkikalu", vaikka pidänkin enemmän minun ikäisistä miehistä.


      • nii, että "uskallat"
        Tyttö22 kirjoitti:

        Haittaako se jos hän tykkää olla vanhan irstailijan leikkikalu?
        Minäkin tykkään olla miehen "leikkikalu", vaikka pidänkin enemmän minun ikäisistä miehistä.

        Ihmettelinkin sitä, kun puhuit uskaltamisesta. Pidätkö sinä siis itseäsikin jotenkin erityisen uskaliaana?


      • Tyttö22
        nii, että "uskallat" kirjoitti:

        Ihmettelinkin sitä, kun puhuit uskaltamisesta. Pidätkö sinä siis itseäsikin jotenkin erityisen uskaliaana?

        En pidä, koska en ole uskovainen.
        Jippu on uskovainen, joten hän on rohkea kun uskaltaa olla oma itsensä vaikka hän tietää että saa siitä kritiikkiä muilta uskovaisilta.
        Minun ei tarvitse "pelätä " sanoa tuollaista koska se mitä sanon on aivan normaalia elämää.
        Minulta ei esim. työt vähene sen takia, niin kuin Jipulla nyt kävi kun keikka peruuntui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe