mutta kuluttajille hinta nousi 13,5 prosenttia, eli säästä sähkö enemmän jotta saat kulutuksen nollaan sekä irtisanottua kaikki sähkösopimuksesi ja voimapihdeillä leikkaa sähköjohdot h e l v e t i i n uloutaviltasi.
http://www.talouselama.fi/uutiset/sahkon kaytto vaheni alkuvuonna 31 prosenttia/a2096566
Näin takaat myös sen ettin sähköfirmojen johto saa miljoonien bonuksia.
Sähkön käyttö väheni alkuvuonna
4
78
Vastaukset 4
Jospa se sähkön käytön väheneminen oli tuotantopuolella? Kun tuo talous oli vähän hiipumassa. Mahtoivatko tavalliset kuluttajat käyttää sähköä vähemmän?
En jaksa uskoa hintojen pysähtymiseen, säästi sähköä tai ei. Tulee arviolaskuja kuin lottorivejä: sama hinta, tuli voittoa tai ei.- Näin se menee
Kansaa pyydetään vähentämään sähkönkultusta ettei tarvitse sähkön hintaa nostaa. Kansa vähentää sähkön kulutusta, niin kuitenkin se hinta nousee, koska kulutus on vähentynyt, ja sähköyhtiöt haluaa sen maksimivoiton, kulutettiimpa säköa tai ei.
- Kynttilän valoa
porukoilla on jäänyt sähkölaskut maksamatta kun ei oo enää
varaa ja räps leikattiin johdot poikki.Siinä oikee syy. - Alamäkialkoi
Kyllä tehtaissa on sammuteltu valoja. Siitähän tuo vähennys tulee. Suomen vihreät ovat ikionnellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520