mua on jäänyt vaivaamaan, kun noin 5-10 vuotta sitten tuli muistaakseni yleltä sellainen lastenohjelma jossa piirretyt tai animaatiohahmot kasvatti sateenvarjoja tai päivänvarjoja ja lenti niillä... tietääkö kukaan mikä tää ohjelma oli?
MISSÄ LASTENOHJELMASSA KASVATETAAN SATEENVARJOJA?
9
109
Vastaukset
- Maijuliisu
Joo, muistaakseni se oli jokin Riitta ja kamut! Jos tarvitset lisäinfoa niin voit kääntyä puoleeni: [email protected]
Terv, Maijuliisu - Sirpa267
Ei se tuo Riitta ja kamut tainnut ainakaan olla:D muakin jäi vaivaa, muistan sen ohjelman jotenkin hämärästi... mut nimi ei vaan tuu kielen päälle millään!!
- Miuku
Mene sinä Sirpa vittuun nyt siitä -.-
- Girl_gone_wild_96
hheiiiiii jjjoo mäki muistann sen : DDD vitsi ku ei tuu mieleeeen nyt eikä youtubestakaann löydy yhden yhtäkään videooo :/ onneee etsintöihin *! =D
- henriina69
olen hepuli hepu
- santtu_97_es
^trolli vittuun täält -.-
- tiki_98
hmmm mikäköhän se vois olla...... ite kannatan mansikkamarjaa :DD
- pullonpyörittäjä_82
olisiko ollut kattto kassisesta tai jotain? muistelin että niitä kasvoi naapurin pekan takapuolesta tai jonkun lemmikin korvista :)? oonko mä oikeessa?
- Tahvanainen_88
juuuuu se oli maija poppanen :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789