Kerronko tosiaan?

Yksi vaan

Jaaha, "eksyin" tämmöiselle sivulle...

Minun elämän käännekohta voisi olla tämä:
20 työntekijää työllistävä yritys konkurssiin, kaikki meni: talot, autot, itsetunto,kaikki...

Tutulla tiellä tietty silta, ja sillan tukipylväs. Ajan sitä päin, ilman vöitä...
Silta näkyy...
Kaasu pohjaan...
En näe muuta kuin pylvään...
Olo todella raukea, helpottunut...
Tippa tunkeutuu silmäkulmaan...ilosta??

Yhtä-äkkiä kuulen äänen ,2v lapsemme sanoo mielessäni yhden sanan: Isä! Selvästi.

Tulen taas tietoiseksi ympäristöstä, jalka nousee itsestään kaasulta.

Jänistinkö? En todellakaan. Tuo sana vaan tuli jostain niin voimakkaana ja vaativana?

Tuosta on nyt 10 vuotta ja talouskin alkaa vihdoin olemaan kohdillaan.

Pojastakin tuntuu tulevan ihan kunnon mies.

5

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nana

      siitä että olet jaksanut rakentaa elämäsi uudestaan, ja että ratkaisevalla hetkellä kuuntelit sitä ääntä sisältäsi.
      Varmasti on ollut vaikeaa. Rohkeutta vaatii eniten jatkaa silloin, kun kaikki seinät tuntuvat nousevan pystyyn. Nostan hattua sinulle!

      • yksi vaan

        Niin, kokemus oli kaikenkaikkiaan hämmentävä.
        Olen oikeasti hämmentynyt että yleensä siitä kirjoittelin,edes anonyyminä.

        Ehkä tämä oli "piste iin päällä"


    • =o)

      tippa tuli linssiin...
      sitä toivois muutaman ystävän kyseisen päätöksen johdosta menettäneenä, että jokaisella ihmisellä olis joku niin tärkeä asia elämässä minkä takia jaksaa jatkaa! Hienoa että sinulla oli!

    • Liisa

      Minulla on vähän samanlainen kokemus. Elämä oli ihan sekaisin. Ajoin moottoritietä Kirkkonummelle päin. Näin kallioleikkaukset ja äkillisestä mielijohteesta laitoin kaasun pohjaan..ajattelin että ihan kohta käännän ratista yhtäkkiä nopeasti, silloin kuulin "äiti", se oli selvästi lapseni ääni. Annoin jalan nousta kaasulta.

      Nyt viisitoista vuotta myöhemmin olen onnellisempi kuin koskaan ennen elämässäni.

    • mmm

      =)
      Ehkä enkeleitä on olemassa -meille jokaiselle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe