Mamujen tekemien rikosten määrän jatkuva kasvu pitäisi herättää
päättäjämme miettimään toista vaihtoehtoa nykyisen paapomisen ja epäonnistuneen kotouttamisen/sopeuttamisen sijaan.
Ei nämä sopeudu meidän kulttuuriimme, ei näillä raiskaajilla yms ole edes aikomusta
sopeutua yhteiskuntaamme työtätekevinä kansalaisina.
Rehentelevät rikoksillaan kun rikokset kohdistuvat kantaväestöön ja etupäässä
naisiin ja tyttöihin.
Minusta maasta karkoitus on ainoa vaihtoehto päästä näistä rikollisista ja sopeutumattomista muslimeista eroon.
Maastakarkoitus mamuille rikoksesta!
9
78
Vastaukset
- näin-
Ainoa vaihtoehto on olla äänestämättä henkilöitä, jotka hyväksyvät mamutuksen.
Muistakaa se jo kunnallisvaaleissa ensi syksynä. - kokoomuss
Ei missään tapauksessa, sehän vähentäisi PM Kataisen esittämää ja korkeasti haluamaa tarvetta 1 800 00 maahanmuttajan rekrytointia; työvoimavajetta paikkamaan.
- ja rahaa on.........
Mamujen työllistyminen on surkeaa ja osa hakeutuu laiskoina työtä vieroksuvina
eläkkeelle "traumaattisen" menneisyyden tai huonon terveydentilan takia.
Kielitaito on surkea,ammattitaitoa ei ole, kulttuurimme sisäistäminen ei onnistu millään.
On siinä Kataisen idioottimainen unelma melkoista harhaa!
Miettikää nyt jos maailmalla kiertää tieto siitäkin että Suomen pakolaiset saavat ilmaiset lennot maahamme ja että romanikerjäläiset saavat puhdasta rahaa kotimatkaa varten tai lentolipun. Missä muualla on näin avokätistä toimintaa?
- sos. neuvos
Romanian kerjäläiset saa täsmälleen saman toimeentulotuen kuin asukas, koska se on oleskeluperustainen.
H:ki kaupunki: 5 800 ulkomaalaista, ei asumis perusteista tukea. - LASKU HALOSELLE
ja muille vastenmielisille setalaisille feministeille.
Hyihelvettimitäp*****. - sairas kulttuuri
vankilat on jo täynnä näitä kulttuurinrikastuttajia ja minusta
on sairas ajatus että kulttuuria rikastutetaan rikoksentekijöillä
joiden psyyke ei pysty muuhun kuin pahantekoon - muistakaa vaan
Hallitusväki on näyttänyt jo, että se on sitä mieltä, että kantaväki on rasistinen eikä heitä lisäksi kiinosta, jos Suomi tai suomalainen on mamun uhrina.
- paras rangaistus
Paras rangaistus on juuri se että lähetetään takaisin sinne mistä tulivat,
siinä on rangaistus kohdillaan ja säästymme taas yhden mamun elättämiseltä ja uusilta rikoksilta hänen vapauduttuaan. Töitä nämä mielenvikaiset eivät tule koskaan meillä edes tekemään. Vankila-työttömyys-sossun elätti-vankila - nuo ovat heidän
meriittinsä. - inzi
Mutta suostuuko mikään valtio vastaanottamaan ison määrän rikollisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502064Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801221Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957