Poistin tietoni S24:stä monta päivää sitten, mutta olen joutunut huomaamaan, että vain käyttäjätunnukseni poistuivat. Tietoni ovat kuvineen edelleen järjestelmässä.
Pyysin S24:ää poistamaan tietoni, mutta niin ei ole tapahtunut, enkä ole saanut mitään palautetta pyyntööni. Onko tämä jonkin huijariyritys tämä S24 ? En pääse tietoihini, eivätkä ne tunnu katoavan. Roikottamalla irtisanoutuneita käyttäjiä systeemissä, voi S24 tietenkin osoittaa mainostajille huikeita "käyttäjälukuja".
Mitä tehdä ? Auttaisiko yhteydenotto Kuluttaja-asiamieheen vai panenko myllyn pyörimään ja lähetän tämän tekstin viestinä järjestelmään joka 5. sekunti ympäsi vuorokauden, jolloin koko systeemi kaatuu melko pian ?? Onko viisaita neuvoja ?
Suomi 24 huijaa
9
141
Vastaukset
- laita ihmeessä.
panenko myllyn pyörimään ja lähetän tämän tekstin viestinä järjestelmään joka 5. sekunti ympäsi vuorokauden, jolloin koko systeemi kaatuu melko pian ?? Onko viisaita neuvoja ?
- Kylmät kädet
" panenko myllyn pyörimään.. "
Älä vaan sano, että olet Seppo myllis? Et saa jättää tätä palstaa. Olet yksi kantavista voimista.- Kylmät kädet
Viranomaiset eivät voi mitenkään puuttua kenenkään kirjoituksiin Suomi24:lla. Jos näin joskus kävisi, siitä uutisoitaisiin ympäri Maailman.
- Kylmät kädet
En usko.
Olen kirjoitellut aika rankkaa tekstiä jo muutaman vuoden Suomi24:lla. Pahin seuraamus on ollut se, että viestini on poistettu.
- tietäjä
Sepon kone on korjauksessa, kyllä hän vielä palaa, ehkä jo ensi viikolla.
Sussa on pahasti vikaa..
Kaikki entiset nickit häviää bittiin, jos ne osaa poistaa oikein :)- Kylmät kädet
Puhuttiin sun kanssa, Vera, siitä Facebookin tunnuksen poistamisesta. Kannattaa tyhjentää ensin kaverilista, jonka jälkeen poistaa tunnus.
Silloin se on aivan aidosti poistettu.
- Kylmät kädet
MODE VÍTTUILEE MULLE!
Heh, otan sen imarteluna.
http://www.youtube.com/watch?v=YTS6CKuZ4kg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372