Huonoin voitti Voice of Finlandin

Tomppa1950

Suomessa ei näköjään saa olla liian hyvä, vaan täytyy olla mahdollisimman keskinkertainen, että "kansa" voi samaistua.

Nytkin Voice of Finland -kisan voitti finaalin neljästä osallistujasta se selvästi huonoin, Juha Valjakkalan kaksoisolennolta näyttävä tympeä sälli.

Ylivoimaisesti paras laulaja (VOICE!) eli Sara Aalto jätettiin toiseksi. Oli liian hyvä...

Tällaista on vain Suomessa.

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zyrtex

      Totta! Nyt voitti epäpersoonallisin tyyppi.

    • markku.roininen

      monroe sössi pudottamalla aidon mikko herrasen ja tekninen kylmä saara aaltonen ei kelvannut suomen kansalle

    • falksdfalösdjf

      Jaa-a, oli miten oli, niin Mikon biisejä minä haluan radiosta kuunnella. En Saaran.

    • 25

      Mikko oli tosiaan kaikista tylsin, aina ohjelman lopussa mietin että kukahan tämäkin oli, kuka on Mikko Sippola? Ei jäänyt yhtään mieleen, taisin käydä vessassa tai jääkaapilla aina kun hän esiintyi.

      Sopii hyvin johonkin baariin/ruotsinlaivalle esittämään ketään ärsyttämätöntä taustamusiikkia, mutta tuskin levyt menee kaupaksi tai kukaan maksaa mitään keikasta. Ensi viikolla hän on jo unohtunut valitettavasti.

      • mietiskelevä

        Suomessa nuo tosi-tv laulukilpailut voittaa lähes poikkeuksetta joku "keskivertojeppe", koska suomalaiset ei näköjään siedä erilaisuutta eikä persoonallisuutta. Kaikki piristävät poikkeukset karsiutuvat loppumetreillä pois ja joku tasapaksu suorittaja korjaa potin. Itse odotan ainakin innokkaasti Jesse Kaikurannan levyä ja miksei Koskisenkin levyä. Myös aiemmin kilpailusta putosi mielenkiintoisia lupauksia, joista toivottavasti silti kuullaan vielä.


    • ui8u9oi0po

      Kolmelta muulta löytyi persoonaa, voittajalta ei. Arvasin toki että kun Aaltoa hehkutettiin etukäteen jo voittajana, niin näinhän siinä käy. Vituttaa vaan että tuollainen nyyhky valittiin voittajaksi.....

      • hgntyjt

        Kansa, josta suuri osa kuuntelee Yö-yhtyeen itkuvirsiä, valitsee AINA ruikuttajan.

        Saara on lahjakkuus, joka kuuluu isommille areenoille.


      • eurovision style
        hgntyjt kirjoitti:

        Kansa, josta suuri osa kuuntelee Yö-yhtyeen itkuvirsiä, valitsee AINA ruikuttajan.

        Saara on lahjakkuus, joka kuuluu isommille areenoille.

        Tuli mieleen, että Saara Aallon kappale My Love olis sopinu Euroviisuihin, siin oli paljo euroviisumaista mahtipontisuutta...


    • Herranen aika!

      Michael Monroe sano, että Mikko Herranen on Suomen paras rock-laulaja!! Silti se anto pisteitä (vai prosentteja) vaan 30, kun Saara Aalto sai 70... Pieni ristiriita tuossa, mielestäni... Mulle Mikko Herranen on The Voice of Finland, niin mahtava ja komee ääni ja vahva esiintyminen on hänellä!!!! Esim. Herrasen osuus Cheap Trickin kappaleesta The Flame oli siis sanoinkuvaamaton, mä olin kananlihalla koko ajan. Upee veto!!!

    • yuihojp9

      Ei ole mitään ristiriitaa. Rock-laulaja ei välttämättä ole se joka kerää sen suurimman menestyksen tässä maassa. Vai montako soolo-rock-artistia, uutta sellaista, on myynyt suuria määriä levyjä viime vuosina ?

      • Herranen aika

        Vastaus kysymykseen: Ei mitään hajua levymyyntitilastoista :D Ja vielä kommentti Monroen tuomarointiin: Kaikki toiset tähtivalmentajat oli suojattiensa puolia enempi tasapuolisesti ja jakoivat prosentitkin tasapuolisemmin... Monroe on koko ajan hehkuttanut Aaltoa, kuinka se tekee kaikki itse, ei yhtään virhenuottia, ihana ihminen... En olisi tuosta ihanuudesta niin varma ja ei se riitä suureen suosioon, että laulaa virheettömästi... Itse asiassa liian kliininen, virheetön, kylmä laulaminen ei kiinnosta suurta yleisöä, täytyy olla jotain särmää, vaikka muutama virhenuottikin joskus... Ja se karisma se on joka puree ihmisiin, Saara Aallossa ei oo tippaakaan karismaa, siinä syy miksei se ole jo siellä maailman huipulla, vaikka on yrittänyt jo joka taholta.... Nyt se yrittää käyttää Monroeta ponnahduslautana...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe