Suomessa ei näköjään saa olla liian hyvä, vaan täytyy olla mahdollisimman keskinkertainen, että "kansa" voi samaistua.
Nytkin Voice of Finland -kisan voitti finaalin neljästä osallistujasta se selvästi huonoin, Juha Valjakkalan kaksoisolennolta näyttävä tympeä sälli.
Ylivoimaisesti paras laulaja (VOICE!) eli Sara Aalto jätettiin toiseksi. Oli liian hyvä...
Tällaista on vain Suomessa.
Huonoin voitti Voice of Finlandin
11
270
Vastaukset
- Zyrtex
Totta! Nyt voitti epäpersoonallisin tyyppi.
- markku.roininen
monroe sössi pudottamalla aidon mikko herrasen ja tekninen kylmä saara aaltonen ei kelvannut suomen kansalle
- falksdfalösdjf
Jaa-a, oli miten oli, niin Mikon biisejä minä haluan radiosta kuunnella. En Saaran.
- 25
Mikko oli tosiaan kaikista tylsin, aina ohjelman lopussa mietin että kukahan tämäkin oli, kuka on Mikko Sippola? Ei jäänyt yhtään mieleen, taisin käydä vessassa tai jääkaapilla aina kun hän esiintyi.
Sopii hyvin johonkin baariin/ruotsinlaivalle esittämään ketään ärsyttämätöntä taustamusiikkia, mutta tuskin levyt menee kaupaksi tai kukaan maksaa mitään keikasta. Ensi viikolla hän on jo unohtunut valitettavasti.- mietiskelevä
Suomessa nuo tosi-tv laulukilpailut voittaa lähes poikkeuksetta joku "keskivertojeppe", koska suomalaiset ei näköjään siedä erilaisuutta eikä persoonallisuutta. Kaikki piristävät poikkeukset karsiutuvat loppumetreillä pois ja joku tasapaksu suorittaja korjaa potin. Itse odotan ainakin innokkaasti Jesse Kaikurannan levyä ja miksei Koskisenkin levyä. Myös aiemmin kilpailusta putosi mielenkiintoisia lupauksia, joista toivottavasti silti kuullaan vielä.
- ui8u9oi0po
Kolmelta muulta löytyi persoonaa, voittajalta ei. Arvasin toki että kun Aaltoa hehkutettiin etukäteen jo voittajana, niin näinhän siinä käy. Vituttaa vaan että tuollainen nyyhky valittiin voittajaksi.....
- hgntyjt
Kansa, josta suuri osa kuuntelee Yö-yhtyeen itkuvirsiä, valitsee AINA ruikuttajan.
Saara on lahjakkuus, joka kuuluu isommille areenoille. - eurovision style
hgntyjt kirjoitti:
Kansa, josta suuri osa kuuntelee Yö-yhtyeen itkuvirsiä, valitsee AINA ruikuttajan.
Saara on lahjakkuus, joka kuuluu isommille areenoille.Tuli mieleen, että Saara Aallon kappale My Love olis sopinu Euroviisuihin, siin oli paljo euroviisumaista mahtipontisuutta...
- Herranen aika!
Michael Monroe sano, että Mikko Herranen on Suomen paras rock-laulaja!! Silti se anto pisteitä (vai prosentteja) vaan 30, kun Saara Aalto sai 70... Pieni ristiriita tuossa, mielestäni... Mulle Mikko Herranen on The Voice of Finland, niin mahtava ja komee ääni ja vahva esiintyminen on hänellä!!!! Esim. Herrasen osuus Cheap Trickin kappaleesta The Flame oli siis sanoinkuvaamaton, mä olin kananlihalla koko ajan. Upee veto!!!
- yuihojp9
Ei ole mitään ristiriitaa. Rock-laulaja ei välttämättä ole se joka kerää sen suurimman menestyksen tässä maassa. Vai montako soolo-rock-artistia, uutta sellaista, on myynyt suuria määriä levyjä viime vuosina ?
- Herranen aika
Vastaus kysymykseen: Ei mitään hajua levymyyntitilastoista :D Ja vielä kommentti Monroen tuomarointiin: Kaikki toiset tähtivalmentajat oli suojattiensa puolia enempi tasapuolisesti ja jakoivat prosentitkin tasapuolisemmin... Monroe on koko ajan hehkuttanut Aaltoa, kuinka se tekee kaikki itse, ei yhtään virhenuottia, ihana ihminen... En olisi tuosta ihanuudesta niin varma ja ei se riitä suureen suosioon, että laulaa virheettömästi... Itse asiassa liian kliininen, virheetön, kylmä laulaminen ei kiinnosta suurta yleisöä, täytyy olla jotain särmää, vaikka muutama virhenuottikin joskus... Ja se karisma se on joka puree ihmisiin, Saara Aallossa ei oo tippaakaan karismaa, siinä syy miksei se ole jo siellä maailman huipulla, vaikka on yrittänyt jo joka taholta.... Nyt se yrittää käyttää Monroeta ponnahduslautana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900