Lapualainen nimeltä mainittu kunnallispolitikko on tehnyt rikosilmituksen ja tutkintapyynnön Etelä-Pohjanmaan poliisilaitokselle. Kyseinen kunnalispolitikko väittää R-ilmoituksessaan joutuneensa solvavauksen kohteeksi Suomi24.fi Lapuan sivuilla ja pyytää poliisia selvittämään sivuille kirjoittaneiden henkilöllisyyden ja vaati heille rangaistusta ja mahdollista vahingonkorvausta.
Samainen lapualaismies on julkisuudessa väittänyt joutuneensa Suomi.24.fi sivuilla solvauksen kohteeksi ja solvauset ovat vaikuttaneet hänen eduskuntavaalimenestykseen ja vaatii, ettei internet-keskustelupalstoille saisi kansalaiset kirjoitta omia mielipiteitä anonyyminä nimimerkilla tai anonyymisivujen sulkemista.
Lapualainen kunnallispolitikko tehnyt rikosilmoituksen
50
1268
Vastaukset
- T.T.P.
Vaalitemppu?
- Merkitty mies
Kunnon miehellä, jolla on puhtaat jauhot pussissa ei pitäisi olla mitään huolta kritiikistä. Tämä, kuka sitten lieneekään, ei ilmeisesti ole sellainen?
- teitä viedään kun pä
HALOO LAPUALAISET, HERÄTKÄÄ JO !
- kristalliyö Lapualla
Lopuuko tämä palsta nyt kokonaan perättömän ja tarkoituksenhakusen
R-ilmoituksen johdosta ? Fasismi on saanut silloin voiton Lapualla. - trollitrollitrolli
Trolli mikä trolli, mutta ei savua ilman tulta.
- arvostusta hakemassa
Jos alotus on totta, siihen ei voi muuta sanoa kuin että kunnallispoliitikkoon on iskenyt epätoivo. Miksiköhän?
Jos henkilö on kansalta vailla kannatusta niin merkittävään pestiin kuin kansanedustajaksi, se kannattaisi matkan varrella ottaa huomioon sekä toimia kunnioitusta ja arvostusta herättävästi. Moni on mennyt Arkadianmäelle heittämällä ja pikkurahalla. Miksiköhän?
Niin makaa kuin petaa. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Ei savua ilman tulta. - Kokkaripoika
Voi ihme että pientä on kiusattu. Suomi on täynnä eduskunta- ja kunnallisvaaliehdodikkaita jotka eivät ole päässeet läpi. Onha se hienoa että ainakin yksi ehdokas hakee tästä vahinginkorvausta ja syylisiä. Onhan se niin väärin että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
- puolueloikkaus
Nimeltä mainitun lapualaisen kunnallispolitikon tulisikin oman edun ja menestyksen vuoksi siirtyä Lapuan perussuomalaisten jäseneksi.
Siellä hänen polittinen kotinsa on.- majas
Pitää sitten järjestää uudet eduskuntavaalit, kun on noin kaltoin kohdeltu.
- Vaalilause
Oikeaa oikeudenmukaisuutta !
- kiitos nauruista
Sait lohkaisullasi naamani nauruun. Mitä muuten on 'väärä oikeudenmukaisuus'?
- Lausuntataiteilija
kiitos nauruista kirjoitti:
Sait lohkaisullasi naamani nauruun. Mitä muuten on 'väärä oikeudenmukaisuus'?
Poliitikoilla on taipumus peittää tosiasiat suussasulavilla lausekkeilla. Ei haittaa, vaikka niillä ei ole mitään kosketuskohtaa vallitsevaan konkreettiseen todellisuuteen, kuten "koti, uskonto ja isänmaa", tai vaikka ne olisivat suoraan absurdaniasta, kuten "oikeaa oikeudenmukaisuutta".
- väärä, väärempi
Lausuntataiteilija kirjoitti:
Poliitikoilla on taipumus peittää tosiasiat suussasulavilla lausekkeilla. Ei haittaa, vaikka niillä ei ole mitään kosketuskohtaa vallitsevaan konkreettiseen todellisuuteen, kuten "koti, uskonto ja isänmaa", tai vaikka ne olisivat suoraan absurdaniasta, kuten "oikeaa oikeudenmukaisuutta".
Oikea oikeudenmukaisuus
Oikeampi oikeudenmukaisuus
Oikein oikeudenmukaisuus
Mitä se on? Poliitikon keksintö.
- Behållare
Eipähän ole ensimmäinen kerta kun käräjille haastetaan.
Jokohan ne kaasupötti-valittajat on päässy linnasta pois.- Hånbellare
Rupesko Liimatta puhumaan hillitymmällä äänellä?
:) :) :) - nyt mua vierähän
Ei hätää jos linnan vievät. Leivän ne sielläkin antaa. Vai oletteko kuulleet, että Suomen vankiloissa olisi joku viime vuosina nälkään kuollut ?
- sari meri
nyt mua vierähän kirjoitti:
Ei hätää jos linnan vievät. Leivän ne sielläkin antaa. Vai oletteko kuulleet, että Suomen vankiloissa olisi joku viime vuosina nälkään kuollut ?
Ammattitaito vaan kasvaa lisäkoulutuksessa maine.
Vapauteen uusin ideoin.
- fasismin tunnusmerki
Eikös juuri fasismiin kuulu sananvapauden loukkaukset ja sensuuri ?
- Ari Komm
Sehän kuuluu kommunismiin!
- Kaasupöttimies
Eikö se oikea oikeudenmukaisuus v......tuilekaan enää muille valtuutetuille tavalla joka loukkka hyviä tapoja ja valtuutettujen kunniaa.
- joku saa, joku ei
Tätäpä minäkin olen ihmetellyt. Näitä juttuja loukkaavasta kielenkäytöstä sekä valtuustossa että muualla on kuultu ja lehdistä luettu. Ilmeisesti rehellisesti naamallaan (face-to-face) ja nimellään loukkaaminen on arvokkaampaa ja vähemmän raastupaan vievää kuin tällä palstalla kirjoittaminen. Jonkun mielestä.
- pitkien puukkojen yö
Mahtipontisetko tässä kaupungissa määrävät mitä ja mistä puhutaan ?
- arab. sananlasku
"Leijona on mahtava, mutta muurahaiset puhdistavat sen luut"
- kuntavaalit 2012
Mahtipontista vaaliretoriikkaa.
- suuret luulot
Tietenkin joku rääpy pitää olla nimittömänä kirjoittamisessa, mutta että kyseinen satraappi haluaa kieltää kaiken nimettömänä kirjoittamisen, niin turhaa uhoaa ja tuulimyllyjä vastaan taistelee.
Julkisuudenkipeys teettää kaikenlaista. Ensin sananvapauden puolesta, sitten sananvapautta vastaan. Epäuskottavaa kumminkin päin. - Kiinnostais tietää.
suuret luulot kirjoitti:
Tietenkin joku rääpy pitää olla nimittömänä kirjoittamisessa, mutta että kyseinen satraappi haluaa kieltää kaiken nimettömänä kirjoittamisen, niin turhaa uhoaa ja tuulimyllyjä vastaan taistelee.
Julkisuudenkipeys teettää kaikenlaista. Ensin sananvapauden puolesta, sitten sananvapautta vastaan. Epäuskottavaa kumminkin päin.Useamman kerran täälläkin on kyselty, minkälaisista lappualaisista kyseisen poliitikon kannatus muodostuu. Minkäänlaista vastausta tai arviota kysymykseen ei ole kuitenkaan tullut.
- muutkin tekee niin
Eiköhän täältä voi poistattaa ne rankimmat herjat, jotka jonkun kunniaa voi loukata.
- byhyy
Eiköhän kyseinen immeinen voi kattoa vaan peiliin - niin teköö tavallisekkin kansalaaset! Jos haluaa olla näkyvällä paikalla on kestettävä kans vähä kritiikkiä!
- Kysyn vaan.
Saakohan lapualaiset kunnallisjärjestöt tai yksityiset poliitikot jotain etua siitä, että ne jakelevat valtavia rakennusoikeuksia suurille ulkopaikkakuntaisille rakennusliikkeille ja jättävät näin paikalliset pienemmät rakennusliikkeet nuolemaan näppejään?
- Hähähää
Lapua palstalle voisi palkata oman sheriffin. Poistuisi saamalla tämä ikuisuusongelma jossa jotain kiustaan.
- ei poistu
Kiusaaminen on suhteellista. Mihin laitat rajan? Poliitikon esimerkiksi kuuluu kestää enemmän arvostelua kuin yksityishenkilön. Seinäjoen palstalla oli sheriffi vuosia. Täysin pilallinen tapaus, eikä sitä enää siellä olekaan.
- elämänohje
Kun kohtaat hullun - vaikene.
- komparatiivi-itsetun
Sanoit, että otetaan asiat asiana
mutta mä tylytin sua
tunsin olevani parempi
Kysyit käykö näin
mä sanoin, ettei käy
tunsin olevani yläpuolellasi
Sanoit, että yritä ymmärtää sitä
mä sanoin, että oletko sä pelle
tunsin olevani kovempi
Pyysit, että älä lyö sitä
mutta mä löin
tunsin olevani miehisempi
Kysyin, koska sait viimeksi
mä kerroin, että eilen
kun sä taas viikko sitten
tunsin olevani pukimpi
Kysyit, monta naista on minuun ollut rakastunut
mä totesin että viisi
kun sulla oli vain kolme
tunsin olevani vetävämpi
Kerroit tulevasi sen ihmisen kanssa hyvin toimeen
mä sanoin, että mua se tottelee
tunsin olevani voimakaampi
Sanoit, että tuo on mielenkiintoinen näkemys
mä sanoin, ettei mulle merkitse sun mielipiteesi
tunsin olevani viisampi
Sitten sä kysyit, että mitä luovaa minussa on
mä mietin ja vastasin:
en mä tiedä, mutta olen parempi- asiat asioina
Hyvä runo sinänsä mutta ei kaikkien kohdalla todellakaan ole kysymys siitä, että pyrkii olemaan enempiparempi kuin joku toinen. Näen runosi enemmänkin yleisestä kateudesta (sic!) kumpuavana vertailuntarpeena ja sellaisenaan se on juuri sitä tavallista, mistä täällä AINA syytetään kriittisesti kommentoivia, mutta muuten asiallisia kirjoittajia.
Ajattelu, pohtiminen ja arvioiminen katsotaan täällä arvoarvostelmaksi ja kateudeksi. Jos joku on tullut siihen tulokseen, että alotuksessa mainittu rikosilmoituksen tekijä - nähdyn ja koetun toimintansa perusteella - ei ole sopiva enemmälti edustamaan Lapuaa, hän on äänestäjänä ja veronmaksajana oikeutettu sen tässä demokratiassa sanomaan.
- Aivan hullu
Lapuan Liimatat ovat kuuleman mukaan käveleviä hulluja.
- epäasiallista
Ei pitäsi täällä ihmisiä tuolla lailla nimitellä kuulopuheiden perusteella,alaarvoista jopa rikollista . Heistä Eero L on kuitenkin rohkeasti tuonot vuosien varrella hallinnon suhmurointia ja monia ilmiselviä epäkohtia kuntalaisten tietoisuuteen. Mitä tämä lapualainen hyväveli peli olisikaan ellei sitä himan olisi saatu julkisuuspelolla jarruteltua.
- äjätsenää
Mutta Liimatta on ainut viisas kunnallispoliitikko LAPUALLA oli nyt hullu tai ei
- tsot tsot
eipäs aleta provosoimaan.
Ainut joka kuitenkin tuo asiat julki.
Ja kannattaa muistaa kukas se olikaan se viime vaalien ääniharava,ei se vielä hullua kenestäkään tee .- ääni h.arava
Minä ainakin äänestän Liimattaa..
- noköö
Eerolle ääni täältäkin
- oukee
Eeronlaisia Lapua tarvitsee tietynlaisten vastapainoksi.
- poli t.ukki
Varmasti kannatusta tulee yli puoluerajojen. Äänestän syksyn vaaleissa.
- äläkääs
ny viälä äänestäkö.
Eihän ehdokaslistat vielä oo tiedoskaan.
Ja onko edes varmaa lähteekö edes ehdokkaaksi em. henkilö.
Jos lähtee,muita ei silloin tarvitakkkaan.- ehkä äänestän
Eero on saanut oikein kansanliikkeen aikaiseksi. Kukas tämä Eero on ja minkä puolueen miehiä.
- ilmeisesti olet
täys trolli/edustat toista puoluetta/ulkopaikkakuntalainen.
Jokainen valveutunut Lapualainen äänestäjä kyllä tietää em.henkilön,mitä pitääkin äänestää. - Maijanmännyn vierest
Saahan se eeronmoinenkin valtuustossa olla. Mutta toivottavasti hänenlaisia
ei tule uuteen valtuustoon kovin monta,jotta saadaan asiat hoidettua.
Keskusta.kokoomus ja muutama demari, yksi vihreä ja persu siinä hyvä
valtuusto. Tärkeintä että kepu ja kokoomus pystyvä tekemään päätökset
ainoat jotka omaavat jonkinlaista ajattelukykyä. - 13+8
no voi juma...
Kepu ja kokoomus omaavat jonkinlaista ajattelukykyä,tosiaan vain ja ainoastaan jonkinlaista.
Ja mitäs sitte jos eero vastustaa mälytöntä veronmaksajien kukkarolla käyntiä?
Kerrankin on mies paikallaan joka tuo julki noita mälyttömyyksiä veronmaksajien kustannuksella.
Ikävää että tätä tosia-asiaa ei vaan monikaan uskalla ääneen sanoa vaikka mieli tekis.
Mutta ymmärrän kyllä pointtis jos männynvieri on aina kalveen puolella. - No, selvispä....
Mistä puolueesta sitä p...kaa tulee. Minä jo säikähdin, että keskustan kannattajat olisivat vajonneet näin alas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827