Lapualainen kunnallispolitikko tehnyt rikosilmoituksen

sensuuri iski Lapual

Lapualainen nimeltä mainittu kunnallispolitikko on tehnyt rikosilmituksen ja tutkintapyynnön Etelä-Pohjanmaan poliisilaitokselle. Kyseinen kunnalispolitikko väittää R-ilmoituksessaan joutuneensa solvavauksen kohteeksi Suomi24.fi Lapuan sivuilla ja pyytää poliisia selvittämään sivuille kirjoittaneiden henkilöllisyyden ja vaati heille rangaistusta ja mahdollista vahingonkorvausta.

Samainen lapualaismies on julkisuudessa väittänyt joutuneensa Suomi.24.fi sivuilla solvauksen kohteeksi ja solvauset ovat vaikuttaneet hänen eduskuntavaalimenestykseen ja vaatii, ettei internet-keskustelupalstoille saisi kansalaiset kirjoitta omia mielipiteitä anonyyminä nimimerkilla tai anonyymisivujen sulkemista.

50

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.T.P.

Vaalitemppu?

• Merkitty mies

Kunnon miehellä, jolla on puhtaat jauhot pussissa ei pitäisi olla mitään huolta kritiikistä. Tämä, kuka sitten lieneekään, ei ilmeisesti ole sellainen?

• teitä viedään kun pä

HALOO LAPUALAISET, HERÄTKÄÄ JO !

• kristalliyö Lapualla

Lopuuko tämä palsta nyt kokonaan perättömän ja tarkoituksenhakusen
      R-ilmoituksen johdosta ? Fasismi on saanut silloin voiton Lapualla.

• trollitrollitrolli

Trolli mikä trolli, mutta ei savua ilman tulta.

• arvostusta hakemassa

Jos alotus on totta, siihen ei voi muuta sanoa kuin että kunnallispoliitikkoon on iskenyt epätoivo. Miksiköhän?

Jos henkilö on kansalta vailla kannatusta niin merkittävään pestiin kuin kansanedustajaksi, se kannattaisi matkan varrella ottaa huomioon sekä toimia kunnioitusta ja arvostusta herättävästi. Moni on mennyt Arkadianmäelle heittämällä ja pikkurahalla. Miksiköhän?

Niin makaa kuin petaa. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Ei savua ilman tulta.

• Kokkaripoika

Voi ihme että pientä on kiusattu. Suomi on täynnä eduskunta- ja kunnallisvaaliehdodikkaita jotka eivät ole päässeet läpi. Onha se hienoa että ainakin yksi ehdokas hakee tästä vahinginkorvausta ja syylisiä. Onhan se niin väärin että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

• puolueloikkaus

Nimeltä mainitun lapualaisen kunnallispolitikon tulisikin oman edun ja menestyksen vuoksi siirtyä Lapuan perussuomalaisten jäseneksi.
      Siellä hänen polittinen kotinsa on.

• majas

Pitää sitten järjestää uudet eduskuntavaalit, kun on noin kaltoin kohdeltu.

• Vaalilause

Oikeaa oikeudenmukaisuutta !

• kiitos nauruista

Sait lohkaisullasi naamani nauruun. Mitä muuten on 'väärä oikeudenmukaisuus'?

• Lausuntataiteilija
        kiitos nauruista kirjoitti:

Sait lohkaisullasi naamani nauruun. Mitä muuten on 'väärä oikeudenmukaisuus'?

Poliitikoilla on taipumus peittää tosiasiat suussasulavilla lausekkeilla. Ei haittaa, vaikka niillä ei ole mitään kosketuskohtaa vallitsevaan konkreettiseen todellisuuteen, kuten "koti, uskonto ja isänmaa", tai vaikka ne olisivat suoraan absurdaniasta, kuten "oikeaa oikeudenmukaisuutta".

• väärä, väärempi
        Lausuntataiteilija kirjoitti:

Poliitikoilla on taipumus peittää tosiasiat suussasulavilla lausekkeilla. Ei haittaa, vaikka niillä ei ole mitään kosketuskohtaa vallitsevaan konkreettiseen todellisuuteen, kuten "koti, uskonto ja isänmaa", tai vaikka ne olisivat suoraan absurdaniasta, kuten "oikeaa oikeudenmukaisuutta".

Oikea oikeudenmukaisuus
        Oikeampi oikeudenmukaisuus
        Oikein oikeudenmukaisuus

Mitä se on? Poliitikon keksintö.

• Behållare

Eipähän ole ensimmäinen kerta kun käräjille haastetaan.
      Jokohan ne kaasupötti-valittajat on päässy linnasta pois.

• Hånbellare

Rupesko Liimatta puhumaan hillitymmällä äänellä?

:) :) :)

• nyt mua vierähän

Ei hätää jos linnan vievät. Leivän ne sielläkin antaa. Vai oletteko kuulleet, että Suomen vankiloissa olisi joku viime vuosina nälkään kuollut ?

• sari meri
        nyt mua vierähän kirjoitti:

Ei hätää jos linnan vievät. Leivän ne sielläkin antaa. Vai oletteko kuulleet, että Suomen vankiloissa olisi joku viime vuosina nälkään kuollut ?

Ammattitaito vaan kasvaa lisäkoulutuksessa maine.
        Vapauteen uusin ideoin.

• fasismin tunnusmerki

Eikös juuri fasismiin kuulu sananvapauden loukkaukset ja sensuuri ?

• Ari Komm

Sehän kuuluu kommunismiin!

• Kaasupöttimies

Eikö se oikea oikeudenmukaisuus v......tuilekaan enää muille valtuutetuille tavalla joka loukkka hyviä tapoja ja valtuutettujen kunniaa.

• joku saa, joku ei

Tätäpä minäkin olen ihmetellyt. Näitä juttuja loukkaavasta kielenkäytöstä sekä valtuustossa että muualla on kuultu ja lehdistä luettu. Ilmeisesti rehellisesti naamallaan (face-to-face) ja nimellään loukkaaminen on arvokkaampaa ja vähemmän raastupaan vievää kuin tällä palstalla kirjoittaminen. Jonkun mielestä.

• pitkien puukkojen yö

Mahtipontisetko tässä kaupungissa määrävät mitä ja mistä puhutaan ?

• arab. sananlasku

"Leijona on mahtava, mutta muurahaiset puhdistavat sen luut"

• kuntavaalit 2012

Mahtipontista vaaliretoriikkaa.

• suuret luulot

Tietenkin joku rääpy pitää olla nimittömänä kirjoittamisessa, mutta että kyseinen satraappi haluaa kieltää kaiken nimettömänä kirjoittamisen, niin turhaa uhoaa ja tuulimyllyjä vastaan taistelee.

Julkisuudenkipeys teettää kaikenlaista. Ensin sananvapauden puolesta, sitten sananvapautta vastaan. Epäuskottavaa kumminkin päin.

• Kiinnostais tietää.
        suuret luulot kirjoitti:

Tietenkin joku rääpy pitää olla nimittömänä kirjoittamisessa, mutta että kyseinen satraappi haluaa kieltää kaiken nimettömänä kirjoittamisen, niin turhaa uhoaa ja tuulimyllyjä vastaan taistelee.

Julkisuudenkipeys teettää kaikenlaista. Ensin sananvapauden puolesta, sitten sananvapautta vastaan. Epäuskottavaa kumminkin päin.

Useamman kerran täälläkin on kyselty, minkälaisista lappualaisista kyseisen poliitikon kannatus muodostuu. Minkäänlaista vastausta tai arviota kysymykseen ei ole kuitenkaan tullut.

• muutkin tekee niin

Eiköhän täältä voi poistattaa ne rankimmat herjat, jotka jonkun kunniaa voi loukata.

• byhyy

Eiköhän kyseinen immeinen voi kattoa vaan peiliin - niin teköö tavallisekkin kansalaaset! Jos haluaa olla näkyvällä paikalla on kestettävä kans vähä kritiikkiä!

• Kysyn vaan.

Saakohan lapualaiset kunnallisjärjestöt tai yksityiset poliitikot jotain etua siitä, että ne jakelevat valtavia rakennusoikeuksia suurille ulkopaikkakuntaisille rakennusliikkeille ja jättävät näin paikalliset pienemmät rakennusliikkeet nuolemaan näppejään?

• Hähähää

Lapua palstalle voisi palkata oman sheriffin. Poistuisi saamalla tämä ikuisuusongelma jossa jotain kiustaan.

• ei poistu

Kiusaaminen on suhteellista. Mihin laitat rajan? Poliitikon esimerkiksi kuuluu kestää enemmän arvostelua kuin yksityishenkilön. Seinäjoen palstalla oli sheriffi vuosia. Täysin pilallinen tapaus, eikä sitä enää siellä olekaan.

• elämänohje

Kun kohtaat hullun - vaikene.

• komparatiivi-itsetun

Sanoit, että otetaan asiat asiana

mutta mä tylytin sua

tunsin olevani parempi

Kysyit käykö näin

mä sanoin, ettei käy

tunsin olevani yläpuolellasi

Sanoit, että yritä ymmärtää sitä

mä sanoin, että oletko sä pelle

tunsin olevani kovempi

Pyysit, että älä lyö sitä

mutta mä löin

tunsin olevani miehisempi

Kysyin, koska sait viimeksi

mä kerroin, että eilen

kun sä taas viikko sitten

tunsin olevani pukimpi

Kysyit, monta naista on minuun ollut rakastunut

mä totesin että viisi

kun sulla oli vain kolme

tunsin olevani vetävämpi

Kerroit tulevasi sen ihmisen kanssa hyvin toimeen

mä sanoin, että mua se tottelee

tunsin olevani voimakaampi

Sanoit, että tuo on mielenkiintoinen näkemys

mä sanoin, ettei mulle merkitse sun mielipiteesi

tunsin olevani viisampi

Sitten sä kysyit, että mitä luovaa minussa on

mä mietin ja vastasin:

en mä tiedä, mutta olen parempi

• asiat asioina

Hyvä runo sinänsä mutta ei kaikkien kohdalla todellakaan ole kysymys siitä, että pyrkii olemaan enempiparempi kuin joku toinen. Näen runosi enemmänkin yleisestä kateudesta (sic!) kumpuavana vertailuntarpeena ja sellaisenaan se on juuri sitä tavallista, mistä täällä AINA syytetään kriittisesti kommentoivia, mutta muuten asiallisia kirjoittajia.

Ajattelu, pohtiminen ja arvioiminen katsotaan täällä arvoarvostelmaksi ja kateudeksi. Jos joku on tullut siihen tulokseen, että alotuksessa mainittu rikosilmoituksen tekijä - nähdyn ja koetun toimintansa perusteella - ei ole sopiva enemmälti edustamaan Lapuaa, hän on äänestäjänä ja veronmaksajana oikeutettu sen tässä demokratiassa sanomaan.

• Aivan hullu

Lapuan Liimatat ovat kuuleman mukaan käveleviä hulluja.

• epäasiallista

Ei pitäsi täällä ihmisiä tuolla lailla nimitellä kuulopuheiden perusteella,alaarvoista jopa rikollista . Heistä Eero L on kuitenkin rohkeasti tuonot vuosien varrella hallinnon suhmurointia ja monia ilmiselviä epäkohtia kuntalaisten tietoisuuteen. Mitä tämä lapualainen hyväveli peli olisikaan ellei sitä himan olisi saatu julkisuuspelolla jarruteltua.

• äjätsenää

Mutta Liimatta on ainut viisas kunnallispoliitikko LAPUALLA oli nyt hullu tai ei

• tsot tsot

eipäs aleta provosoimaan.
      Ainut joka kuitenkin tuo asiat julki.
      Ja kannattaa muistaa kukas se olikaan se viime vaalien ääniharava,ei se vielä hullua kenestäkään tee .

• ääni h.arava

Minä ainakin äänestän Liimattaa..

• noköö

Eerolle ääni täältäkin

• oukee

Eeronlaisia Lapua tarvitsee tietynlaisten vastapainoksi.

• poli t.ukki

Varmasti kannatusta tulee yli puoluerajojen. Äänestän syksyn vaaleissa.

• äläkääs

ny viälä äänestäkö.
      Eihän ehdokaslistat vielä oo tiedoskaan.
      Ja onko edes varmaa lähteekö edes ehdokkaaksi em. henkilö.
      Jos lähtee,muita ei silloin tarvitakkkaan.

• ehkä äänestän

Eero on saanut oikein kansanliikkeen aikaiseksi. Kukas tämä Eero on ja minkä puolueen miehiä.

• ilmeisesti olet

täys trolli/edustat toista puoluetta/ulkopaikkakuntalainen.
      Jokainen valveutunut Lapualainen äänestäjä kyllä tietää em.henkilön,mitä pitääkin äänestää.

• Maijanmännyn vierest

Saahan se eeronmoinenkin valtuustossa olla. Mutta toivottavasti hänenlaisia
      ei tule uuteen valtuustoon kovin monta,jotta saadaan asiat hoidettua.
      Keskusta.kokoomus ja muutama demari, yksi vihreä ja persu siinä hyvä
      valtuusto. Tärkeintä että kepu ja kokoomus pystyvä tekemään päätökset
      ainoat jotka omaavat jonkinlaista ajattelukykyä.

• 13+8

no voi juma...
      Kepu ja kokoomus omaavat jonkinlaista ajattelukykyä,tosiaan vain ja ainoastaan jonkinlaista.
      Ja mitäs sitte jos eero vastustaa mälytöntä veronmaksajien kukkarolla käyntiä?
      Kerrankin on mies paikallaan joka tuo julki noita mälyttömyyksiä veronmaksajien kustannuksella.
      Ikävää että tätä tosia-asiaa ei vaan monikaan uskalla ääneen sanoa vaikka mieli tekis.
      Mutta ymmärrän kyllä pointtis jos männynvieri on aina kalveen puolella.

• No, selvispä....

Mistä puolueesta sitä p...kaa tulee. Minä jo säikähdin, että keskustan kannattajat olisivat vajonneet näin alas.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe