Pitääkö asiasta olla kuitti että on korjattu, milläs muuten todistat asian
olevan korjattu kun sanotaan että se se korjauskehutuksen asia
uusiutuu uudestaan?
Poliisi kattoo että sulla on huomautus asiasta että onko asia korjattu.
Jos vika onkin uusiutunut niin milläs todistat että korjasit sen jo
kerran itse mutta vika on taas uudelleen.
Saatat saada sakot asiasta tai jopa lähtee kilvet kun katsastuksen
huomautuksia ei ole korjattu määräaikaan mennessä.
Huomautus katsastuksessa
9
3572
Vastaukset
- sfggsdfghgsgsdgsdfsd
Laki taitaa sanoa että auto on oltava aina tieliikenteen vaatimassa kunnossa....
Joten pieleenhän se menee jos autosi ei sitä ole. Kilvet veks.- no laki nyt
sanoo yhtä ja toista,aina ei voida soveltaa lakia käytäntöön
- sdjfskldjfskfskfhskd
no laki nyt kirjoitti:
sanoo yhtä ja toista,aina ei voida soveltaa lakia käytäntöön
Ai.... Miksi muka ei?
Joku esimerkki aiheesta mahdollisesti?
- Sellast se
Yleensä kirjatut kehotukset ovat sellaisia minkä kunnon voi tarkastaa tien päällä.
Jos sen saa vaikka huonokuntoisesta renkaasta, niin seuraavaan katsastuskertaan saakka se on rasitteena otteessa, jos jokin toinenkin rengas menee "sakkopinnoille".- Joe merkattu
"vasen eturengas vaihdettava", niin sen voi vaihtaa vaikka oikealle taakse, eikä saa samasta sakkoa. En suosittele, turvallisuus tarkeintä.
- hyvä kysymys
Sain huomautuksen tuulilassa olevasta viasta näkökentässä. Seuraavana päivänä lasin vaihdosta sain kiven murikasta osuman tuuulilasiin lähes samaan paikkaan kuin edellisessäkin lasissa. Viallisella lasilla mennään toistaiseksi. Ratsiaan ei ole jouduttu ja katsotaan mitä sanovat katsastuksessa seuraavan kerran. Onneksi kuitti vaihdosta on rekisteriotteen mukana.
- lsjdflsndfksdflsdfsk
Ajat viallisella autolla ja olet velvollinen saamaan sakot, kävisin itse vaihtamassa lasin samantien.
Ääriesimerkkinä voisi verrata tilenteeseen jossa auto kolaroidaan rankasti katsastusta seuraavana päivänä. Runko on mutkalla, lasit rikki ja pellit solmussa... Jos asennoidutaan kuten edellinen kirjoittaja, niin autollahan voi ajaa, kun leima on paperissa ja paperi mukana.
Turvallista? No ei. - lukutaito?
lsjdflsndfksdflsdfsk kirjoitti:
Ajat viallisella autolla ja olet velvollinen saamaan sakot, kävisin itse vaihtamassa lasin samantien.
Ääriesimerkkinä voisi verrata tilenteeseen jossa auto kolaroidaan rankasti katsastusta seuraavana päivänä. Runko on mutkalla, lasit rikki ja pellit solmussa... Jos asennoidutaan kuten edellinen kirjoittaja, niin autollahan voi ajaa, kun leima on paperissa ja paperi mukana.
Turvallista? No ei."Ajat viallisella autolla ja olet velvollinen saamaan sakot, kävisin itse vaihtamassa lasin samantien."
Äläpäs innostu!
Edellinen kirjoittaja kirjoitti saaneensa huomautuksen lasissa olevasta viasta, ei korjauskehotusta. Jos auto on "viallinen", katsastuksessa tulee hylätty, joka on sama asia kuinkorjauskehotus. Tällöin on kuukausi aikaa korjata vika ja käyttää auto jälkitarkastuksessa.
- lsdjfglskdnflsnfsfs
Et ihan ymmärtänyt pointtia.
Jos sinulla on autossa viallinen tuulilasi, tyhjä rengas tai vaikka jousi poikki. Sillähän voi ajaa jos siitä on vain huomautus?
Näin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949