JÄRKIMIES :"kymmenvuotias lapsikin tajuaa Erosen blogin satiiriksi"
Milloin muuten saamme tietää turun sanomien "järkitoimittajan" nimen?
Juhana Torkki
4
109
Vastaukset
- kirjoittaja oli
ilmeisesti Toni Lehtinen.
- voimavara ja rikaus
joissain "tiedoissa" on mainittu tuomas muraja niminen mies ...mutta olisi kyllä kohtuullista kuulla kyseisen artikkelin kirjoittajan kommentit ...vai oisko ollut ite päätoimittaja asiapoikana...
- Airam
Joko Torkki ei tunne lainkaan laajemmin Erosen "tuotantoa" tai sitten hän jakaa ehdoitta Helena Erosen ajatusmaailman mikä on aika hurja ajatus. Tunsin puhekouluttajaa kohtaan suurta myötähäpeää kun hän oli niin Erosen lumoissa että hoki sitä vitsi,vitsi,vitsi mantraa. Odotin retoriikan ammattilaiselta hiukan sävykkäämpää keinovalikoimaa. Itsekin olen perehtynyt retoriikkaan ihan Cicerosta lähtien:D
- turhasta mölinää
Jos lukee vain pelkästään tuon Erosen hihanauhajutun kuten minä, ymmärtää varmasti tämän pakinaksi tai sen kaltaiseksi. Ja vielä paremmin sen ymmärtää, jos on seurannut vähemmistövaltuutetun toimiston julkista työtä ja toimintaa.
Vähemmistövaltuutetun toimisto on pakkoperustettu ja siihen valittu vähemmistövaltuutettu on valittu poliittisin perustein vaikka se silloin kiistettiin. Pätevyys ohitettiin. (Muistutti Wallinin tapausta.)
Nyt toimisto on paisunut ja se joutuu aukomaan suutaan lähes miljoonan euron budjetilla. Sen takia se haluaisi rajoittaa poliisin toimintaa että puolustaa suojattejaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381