14 Ja hän kutsui taas kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa minua kaikki ja ymmärtäkää:
15 ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
16 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon." 7:17 Ja kun hän kansasta erottuaan oli mennyt erääseen taloon, kysyivät hänen opetuslapsensa häneltä sitä vertausta.
18 Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette? Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa?
19 Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu." Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.
20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat,
22 aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys.
23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Kiitos Jumalan Sanasta!
19
67
Vastaukset
- uskova veli
70-90 luvun av airuissa ja Nykyaijossa on joukko kirjoituksia, pääkirjoituksia myöten missä EGWn "profetian Henkeen" vedoten väitetään ruuan vaikuttavan pelastukseen
- uskova veli
1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.
6 Kun tätä veljille opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.
7 Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen - suusta ulos
Monesti paljo sianlihan syönti saa immeiset kovasti kirroilemmaan ja kummoamaan Jumalan antamia ohjeita jä käskyjä.
- Uskova veli
suusta ulos kirjoitti:
Monesti paljo sianlihan syönti saa immeiset kovasti kirroilemmaan ja kummoamaan Jumalan antamia ohjeita jä käskyjä.
Tätä mieltä oli Timo Flink
"Raamattu kieltää sianlihan syömisen. Kahvia ei kannata juoda sen haittavaikutusten vuoksi. Itse en käytä kumpaakaan. Tosin, olen kasvissyöjä, joten en käytää mitään lihaa ollenkaan."
Timo et opeta raamattua JEESUKSEN ja apostolien oppien mukaan!
Käänny väärältä tieltäsi! Kuuntele Jeesuksen ääntä Pyhässä Hengessä. Pyydä Jeesusta sydämeesi ja lopeta nuo tyhjänpäiväiset "ämmien tarut"
MIEHISTY USKOSSA!!!
Nyt esiinnyt täällä eksyttäjänä !! suusta ulos kirjoitti:
ULKOKULLATTU TEKAISI :
## sianlihan syönti saa immeiset kovasti kirroilemmaan ja
kummoamaan Jumalan antamia ohjeita jä käskyjä. ##
Kovat sanat sannoo Raamattu tuollaisista asiain päälaelleen kääntäjistä:
" 1.Tim. 4:2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta,
joiden omatunto on poltinraudalla merkitty "
Ja sanoohan Saan näinkin, puolustaen niitä, jotka uskaltavat syödä ja nauttia Kristuksen hankkimasta vapaudesta:
1.Tim.4:4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
6 Kun tätä veljille opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.
Niinpä! Jeesus on Vapauttaja, vapautuksen Mestari ja Paavali on vapaussankari, vapaana pysymisen mestari n:o 1 . . .
1. Kor. 6:12
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi;
kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Vaikka syön sianlihaa, en anna sian itseäni vallita.
Mutta nämä jotka kieltävät nauttimasta ruokia - he ovat antautuneetsialle, ovat sikamaisia. Nidien omatunto on poltinraudalla merkitty, toteaa Sana, niiden, jotka kieltävät menemästä naimisiin ja sikailevat hengellisyyden nimissä ruoka-asioilla, ravinnon kieltämisillä.
TOTTAKAI Timoteusten ja kenen tahansasopii olla syömättä ja nauttimatta, mutta synti on siinä, että kielletään ravinto ja palanpainike muiltakin.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään,
kyselemättä mitään omantunnon tähden,
RUOKIEN KIELTÄMISET OVAT SIKAMAISIA PUHEITA
Mark. 7:18
Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette? Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa?
19 Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu." Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.
antti- uskova veli
AnttiVKantola kirjoitti:
ULKOKULLATTU TEKAISI :
## sianlihan syönti saa immeiset kovasti kirroilemmaan ja
kummoamaan Jumalan antamia ohjeita jä käskyjä. ##
Kovat sanat sannoo Raamattu tuollaisista asiain päälaelleen kääntäjistä:
" 1.Tim. 4:2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta,
joiden omatunto on poltinraudalla merkitty "
Ja sanoohan Saan näinkin, puolustaen niitä, jotka uskaltavat syödä ja nauttia Kristuksen hankkimasta vapaudesta:
1.Tim.4:4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
Niinpä! Jeesus on Vapauttaja, vapautuksen Mestari ja Paavali on vapaussankari, vapaana pysymisen mestari n:o 1 . . .
1. Kor. 6:12
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi;
kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Vaikka syön sianlihaa, en anna sian itseäni vallita.
Mutta nämä jotka kieltävät nauttimasta ruokia - he ovat antautuneetsialle, ovat sikamaisia. Nidien omatunto on poltinraudalla merkitty, toteaa Sana, niiden, jotka kieltävät menemästä naimisiin ja sikailevat hengellisyyden nimissä ruoka-asioilla, ravinnon kieltämisillä.
TOTTAKAI Timoteusten ja kenen tahansasopii olla syömättä ja nauttimatta, mutta synti on siinä, että kielletään ravinto ja palanpainike muiltakin.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään,
kyselemättä mitään omantunnon tähden,
RUOKIEN KIELTÄMISET OVAT SIKAMAISIA PUHEITA
Mark. 7:18
Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette? Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa?
anttiAamen Antti!
Puheet ruuasta: mitä saa syödä ym täyttää usein adventistien "kahvipöytäkeskustelut" Tuollaisissa ämmien taruissa pyöriminen saa aikaan se, ettei kukaan pysty julistamaan Evankeliumia. Ihmiset ovat niin taakoittuneita ja sisäänpäibkääntyneitä, että ulospäinsuuntaavaa Jeesuksen evankeliumia ei ollenkaan julisteta!
En ole nähnyt koskaan, että ADV kirkon mainoksissa olisi otsikko "EVANKELIUMIN ILTA"
Se on mahdoton yhtälö onnistuakseen: - tämä on Jumalan sana
uskova veli kirjoitti:
Aamen Antti!
Puheet ruuasta: mitä saa syödä ym täyttää usein adventistien "kahvipöytäkeskustelut" Tuollaisissa ämmien taruissa pyöriminen saa aikaan se, ettei kukaan pysty julistamaan Evankeliumia. Ihmiset ovat niin taakoittuneita ja sisäänpäibkääntyneitä, että ulospäinsuuntaavaa Jeesuksen evankeliumia ei ollenkaan julisteta!
En ole nähnyt koskaan, että ADV kirkon mainoksissa olisi otsikko "EVANKELIUMIN ILTA"
Se on mahdoton yhtälö onnistuakseen:uskova veli. Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.
Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. AIKA TULEE että MINÄ KOKOAN KAIKKI KANSAT JA KIELET, ja HE TULEVAT ja NÄKEVÄT MINUN KUNNIANI. Jes.66:17-18. - uskova veli
tämä on Jumalan sana kirjoitti:
uskova veli. Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.
Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. AIKA TULEE että MINÄ KOKOAN KAIKKI KANSAT JA KIELET, ja HE TULEVAT ja NÄKEVÄT MINUN KUNNIANI. Jes.66:17-18.Väitätkö siis että sianlihan syöjä ei pääse taivaaseen?
Onko siis sika pelastanut sinut? - uskova veli
tämä on Jumalan sana kirjoitti:
uskova veli. Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA.
Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. AIKA TULEE että MINÄ KOKOAN KAIKKI KANSAT JA KIELET, ja HE TULEVAT ja NÄKEVÄT MINUN KUNNIANI. Jes.66:17-18.Tee parannus!
Tutustu Raamatun Jeesukseen, uuden teestamentin opetukseen. Jeesus Haluaa murtaa tuollaiset valhejuttusi! - Jumala Korkein
uskova veli kirjoitti:
Väitätkö siis että sianlihan syöjä ei pääse taivaaseen?
Onko siis sika pelastanut sinut?uskova veli. En väitä mitään, vaan kirjoitin niinkuin Jumala Korkein on sanassaan sanonut.
Sinä valitset uskotko vai et Korkeimman sanaa ! - Uskova veli
Jumala Korkein kirjoitti:
uskova veli. En väitä mitään, vaan kirjoitin niinkuin Jumala Korkein on sanassaan sanonut.
Sinä valitset uskotko vai et Korkeimman sanaa !Kaikista korkein raamatussa on Jeesuksen sanat, Henen joka on JUMALAN KUVA. Jos siis Jeesus sanoo kaikki ruuat puhtaaksi Ja sen että syöminen ja juominen ei meitä sastuta, niin mihin oikein koitat vedota...
Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa KRISUSTA ja Hänen sanojaan!!
Tehkää parannus vääristä opeista! - Jumala korkein
Uskova veli kirjoitti:
Kaikista korkein raamatussa on Jeesuksen sanat, Henen joka on JUMALAN KUVA. Jos siis Jeesus sanoo kaikki ruuat puhtaaksi Ja sen että syöminen ja juominen ei meitä sastuta, niin mihin oikein koitat vedota...
Pyhän Hengen tehtävä on kirkastaa KRISUSTA ja Hänen sanojaan!!
Tehkää parannus vääristä opeista!Uskova veli ymmärrystä kehiin ! Jeesus sanoi kaikki ruuat puhtaiksi huom! ruuat, mutta ei sika ja muut saastaiset eläimet ruokiin kuuluneet. Jeesus ei syönyt sijanlihhaa.
TVseiskassa eräässä ohjelmassa juutalainen evankelioi Suomalaisia sanomalla, että Suomalaistenkaan ei tulisi syödä sianlihaa koska se ei kuulu ruokiin.
Myöskin Islamilaiset ymmärtävät, että sika ja muut saastaiset eläimet eivät ruokiin kuulu.
Vielä löytyy paljon niitä, jotka eivät ymmärrä Raamatun sanomaa, he ovat niitä pintaliitäjiä. - uskoa veli
Jumala korkein kirjoitti:
Uskova veli ymmärrystä kehiin ! Jeesus sanoi kaikki ruuat puhtaiksi huom! ruuat, mutta ei sika ja muut saastaiset eläimet ruokiin kuuluneet. Jeesus ei syönyt sijanlihhaa.
TVseiskassa eräässä ohjelmassa juutalainen evankelioi Suomalaisia sanomalla, että Suomalaistenkaan ei tulisi syödä sianlihaa koska se ei kuulu ruokiin.
Myöskin Islamilaiset ymmärtävät, että sika ja muut saastaiset eläimet eivät ruokiin kuulu.
Vielä löytyy paljon niitä, jotka eivät ymmärrä Raamatun sanomaa, he ovat niitä pintaliitäjiä.Raamatussa sanotaan " Kaikki minkä Jumla on luonut kelpaa syötäväksi... Ja Jeesus sanoi kaikki ruuat puhtaaksi...
Ydinpointtini on se, miten ADV kirkossa on Egwn johdolla syömisen vaikuttavan pelastukseen..!!!
Tätä väärää kirottua oppia sain koko lapsuuteni kokea kotona...
Totean samalla , että Paavali näki Pyhässä Hengessä, että juuri tuollaista väärää, riivajien oppeja tulisi esiintymään..
- ilmiantaja
"Söittepä siis tai joittepa, niin tehkää se Jumalan kunniaksi."
Kun me kiitollisella mielin syömme sitä, mitä lihakaupoista saamme, niin se on meille siunaukseksi ja terveydeksi.
Kahvi mm. estää dementiaa ja parkinsonin tautia, joten jos adventistit haluavat vanhetessaan dementoitua ja kärsiä vapinoista, niin se on heidän häpeänsä.
Toisaalta adventtikirkon pastorikunta toivoo, että adventtikirkon jäsenet dementoituisivat, jolloin heitä on silloin helpompi manipuloida vaikka lahjoittamaan omaisuutensa adventtikirkolle.- uskova veli
Kallioniemen leirillä Taimo L ja Pekka T ottivat yhteen ruokajutuissa. 90 l alussa Tuntui nuorena uskovana aika kornilta... Mitä jäi kenenkin hampaankoloon, mutta ede Kalaa ei leirillä tarjottu EGW hen vedoten...
Tällälailla koko ruokahömpötys muuttuu kiroukseksi!
- kokemusta on
Kala on liian hyvää adventisteille tarjottavaksi.
Kallioniemessä ei tarjota kalaa, koska se maksaa adventtikirkon johtajien mielestä liikaa.
Kallioniemessä on muutenkin ala-arvoiset ja ravintoköyhät ruuat.
Keittäjät ovat siivoojia tai muuten kouluttamatonta "tee se itse" porukkaa.
Paskahuusin ja keittiön välillä on kova liikenne, kun löysät meinaa mennä pöperöistä aiheutuvien vatsanväänteiden seurauksena housuihin.
Sen vuoksi Peurun pirtin penkitkin ovat kovat puupenkit, jotta vastavoimaa voi käyttää puuta vasten ja silloin tavara pysyy paremmin sisuksissa.
Kannattaa siis ottaa omat eväät mukaan, kun tulee kallioniemeen, vaikkapa juhannusta viettämään. - Kristuksessa
ei kukaan voi olla toinen toistansa parempi, sillä kaikki meidän hyvät tekomme ovat Kristuksesta:
Miksi te riitelette opinkysymyksillä ja pyriitte koroittamaan itseäne?
Jeesus näkee teidän ulkokullaisuutenne, ei teistä ole kumpikaan toinen toistansa parempi Jumalan edessä, ei uskova veli sen enempää kuin adventisti sisarkaan.
Paavali kielsi kinastelemasta ruuan tai sapatinkaan suhteen. Kysyköön kukin Jumalalta näistä asioista ja tutkikoon rukoillen Jumalan Sanaa, niin Pyhä Henki antaa oikean vastauksen.- sanan totuudet
Jeesus kuitenkin sanoi: Kun te purette ja riitelette keskenänne katsokaa ettette perin toisianne hävitä.
maailman loppuun asti tullaan kinastelemaan. Aika näyttää kuka saa voiton ja pysyy totuudessa.
- AAAAmen..
Kun sitten saisi nuo terveyden ammattilaiset uskomaan raamatun sanan.
Toissapäivänä lääkäri jankkasi ravinnon vaikutuksesta terveyteen.
Studio55.fi 19.04.2012 09:25 - 10:00 MTV3
Nivelet koetuksella. Markku Veijalaisen vieraana lääkäri Antti Heikkilä. Keskusteluohjelma aikuiseen makuun. Ohjelman kesto: 35min
Myös monta muuta terveysohjelmaa käy käsiksi siihen, mitä suuhumme panemme.
Hirveän epäpäteviä lääkäreitä, ja terveysammattilaisia.
Sydänsairaudet ja ravinto, PYH, lukisivat raamattua, sehän ulostuu rasvaiset ruuat, eikä tartu ihmiseen. Pyhä ihminen on Jumalan suojeluksessa, eikä heitä sairaudet vaivaa pätkääkään, sehän on syntiäkin sairastaa.
Jeesus on kaikki sairautemmekin kantanut ristinpuulla, eli epäuskoisethan sairastaa.
Paksusuoli syövät ja punaisen lihan yhteys. Mitä pelleilyä tuo terveysvouhotus on ammatti-ihmisillä, kysyisivät terveystietonsa kristityiltä, miten toimia ja missä uskossa se kaikkivoipaisuus on täysi 10.
Ihmisen ruumis on Pyhän Hengen temppeli ja Jumala suojaa ja kakkipökäleittää kaiken pahan pois.
Eikun vain syömään ja lihatiskille, terve ja kaikkivoipa usko voittaa kaiken.
Kiitos ystävät uskonvahuudestanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770