t: Berliini
Helsinkin on niin vitun maaseutua
5
106
Vastaukset
- ggfgfgfdggg
Nini onkin, mutta mitä sitten? Menetkö kenties esim. oulunkylän forumeillekin huutelemaan kuinka paikkakunta on niin kamalan pieni? Taidatkin olla tavallisen viisas mies
- Kyllä ne osaa
Noh, vuoroin vieraissa. Eihän se niin tavatonta ole, että stadilaiset kuittailevat esim. Keravan pienuudella Helsiinkiin verrattuna ja sijainnilla kehän ulkopuolella.
- heesaaa
Hesas ei oo pakko asuu tai olla! En määkään tästä stadista tykkää, muuttasin heti maalle, jos vain saisin ILMASEN kämpän tän tilalle auton paljon muuta, mitä maalla tarvitaan.
Berliiniin, jos kovin tahtoo... sekin on vielä keskenkasvunen. Kivoja tunneleita on kaivettu maan alle, siis muitakin metron lisäksi.
Hesan ISOIN vika on liiallinen ihmis määrä, sellanen neljäsosa vois poistuu ja viedä autonromut mukanaa. - Beppo B
Ei taida olla Berliinissäkään kovin kivaa, kun pitää tulla tänne irvailemaan :))) Ihmisellä on vapaus valita, missä asuu ja se on hyvä. Itse tykkään Helsingistä ja sinä tykkäät Berliinistä. Se on hieno asia.
- jk
en tykkää helsingistä enkä berliinistä mutta tulkaa hyvät ihmiset las palmasiin asumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006