Helsinkin on niin vitun maaseutua

Sitä itseään

t: Berliini

5

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggfgfgfdggg

Nini onkin, mutta mitä sitten? Menetkö kenties esim. oulunkylän forumeillekin huutelemaan kuinka paikkakunta on niin kamalan pieni? Taidatkin olla tavallisen viisas mies

• Kyllä ne osaa

Noh, vuoroin vieraissa. Eihän se niin tavatonta ole, että stadilaiset kuittailevat esim. Keravan pienuudella Helsiinkiin verrattuna ja sijainnilla kehän ulkopuolella.

• heesaaa

Hesas ei oo pakko asuu tai olla! En määkään tästä stadista tykkää, muuttasin heti maalle, jos vain saisin ILMASEN kämpän tän tilalle auton paljon muuta, mitä maalla tarvitaan.

Berliiniin, jos kovin tahtoo... sekin on vielä keskenkasvunen. Kivoja tunneleita on kaivettu maan alle, siis muitakin metron lisäksi.

Hesan ISOIN vika on liiallinen ihmis määrä, sellanen neljäsosa vois poistuu ja viedä autonromut mukanaa.

• Beppo B

Ei taida olla Berliinissäkään kovin kivaa, kun pitää tulla tänne irvailemaan :))) Ihmisellä on vapaus valita, missä asuu ja se on hyvä. Itse tykkään Helsingistä ja sinä tykkäät Berliinistä. Se on hieno asia.

• jk

en tykkää helsingistä enkä berliinistä mutta tulkaa hyvät ihmiset las palmasiin asumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe