MUUVERIn rasistinen lausuma Suomalaisita..

luxuus-elintasolla.

Toimeentulon varassa elävistä. KIITOS tästäkin.
"Ja vaikka ei olisikaan - Suomessa kyseinen luuseri mässää sossun rahoilla romanialaiseen verrattuna luxuus-elintasolla." SIIS ei muuta kun kaikki suomalaiset Kelan asiakkaat LUXUS-elämää viettämään.

11

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En puhu toimeentulon varassa elävistä ihmisistä yleensä - vaan niistä, jotka ovat syrjäytyneet ja rahoittavat elämäänsä rikoksilla.

On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - mutta suomalaisia täysiä sosiaalipummeja ei !!!!

• minä ITSE

Kirjoittelet täyttä shittiä ja sitten selittelet neljäpäivää että enhän minä sitä mutta kun minä tarkoitinsitä ja minä ja minä jne jne..

• vai että

romanit ovat "työhön yrittäviä"?

Tälle väitteelle löytyy tietenkin perustelut, kuten jokaiselle muullekin, vai mitä, mover?

• ulkolainen on aina

loinen suomessa kosa hän tulee tänne eltettäväksi tai varastamaan työn suomalaiselta ja vielä nämä ulkolaiset rikolliset?

"On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - "

• minä ITSE kirjoitti:

Kirjoittelet täyttä shittiä ja sitten selittelet neljäpäivää että enhän minä sitä mutta kun minä tarkoitinsitä ja minä ja minä jne jne..

Minä - vain ja ainoastaan - oion, tällä kertaa tämän ketjun aloittajan virheellista tulkintaa tekstistäni.

Lue ketju taaksepäin - ja ao. ketju, josta sitaatti on otettu. Siellä seisoo.

• vai että kirjoitti:

romanit ovat "työhön yrittäviä"?

Tälle väitteelle löytyy tietenkin perustelut, kuten jokaiselle muullekin, vai mitä, mover?

Osa on, osa ei - niin kuin kaikkien isompien ryhmien kanssa on asianlaita.

• ulkolainen on aina kirjoitti:

loinen suomessa kosa hän tulee tänne eltettäväksi tai varastamaan työn suomalaiselta ja vielä nämä ulkolaiset rikolliset?

"On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - "

Mistä tuollainen kammo mamuja kohtaan? Finnlayson oli mamu, Fazer oli mamu yms.

Oletko muuten lukenut Yleisen syyttäjänviraston laatiman ohjeen nettikäyttäytymiseen:

Rangaistavan vihapuheen levittäminen netissä

"---Syytteessä katsottiin lausumien sanottuja ihmisryhmiä panetteleviksi
        ja solvaaviksi, koska niissä vahvasti yleistäen kuvataan kokonaiset
        kansanryhmät alkeellisina, tyhminä, rikollisina ja loisina. Lausunnot
        loukkasivat sanottuihin ryhmiin kuuluvien ihmisten ihmisarvoa.
        Käräjäoikeus tuomitsi vastaajan syytteen mukaisesti.---"

http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/files/510AF37FD1A3851EC22579E0002EAB1C/$file/17-34-11 työryhmäraportti luonnos 12042012.pdf

• täällä määrän MINÄ

"......Suomessa kyseinen luuseri mässää sossun rahoilla... mutta suomalaisia täysiä sosiaalipummeja .....Taidat YLEISTÄÄ....

Onko kirjoituksesti mielestäsi OK ??
      Vähemmästäkin olet käyttänyt " täällä määrän MINÄ delete nappiasi"

• Käytin ilmaisua siinä tilanteessa, kun edellinen puhuja yleisti romanien kerjäämisongelman heidän "valinnakseen" - jolla "pesee" ilmiöstä yhteiskunnallisen vastuun.

Kuitenkaan ihan selvään kantasuomalaiseen sosiaalihuijaukseen, johon romaneilla ei ole edes mahdollisuutta, kirjoittajan huomio ei riitä edes maininnan arvoisesti.

Minä todellakaan en yleistä. Puhun ainoastaan niistä toimeentulon saajista, jotka "pummaavat". Ilmaisut vertautuvat edellisen kirjoittajan tekstiin kansanryhmästä - joka on paljon rankempi - ja sellaisina toivon ymmärrettävän.

• Suomelle loistavaa

"Olen nähnyt viime aikoina liian vähän ihmisiä, jotka sanovat maahanmuuton olevan Suomelle hyvä asia", Stubb sanoo. Hän haluaa sanoa asian yksiselitteisesti: "Turvapaikan antaminen on oikeudenmukaista ja humaania, pakolaisten auttaminen on eettisesti oikein. Työperäinen maahanmuutto on Suomelle loistava voimavara."

• minustakin työperäinen suomalaistyttöjen pakkosiittäminen jalorotuisilla mustilla geeneillä on ihmiskunnan kannalta tärkeää ja eettistä toimintaa jota on tuettava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe