Toimeentulon varassa elävistä. KIITOS tästäkin.
"Ja vaikka ei olisikaan - Suomessa kyseinen luuseri mässää sossun rahoilla romanialaiseen verrattuna luxuus-elintasolla." SIIS ei muuta kun kaikki suomalaiset Kelan asiakkaat LUXUS-elämää viettämään.
MUUVERIn rasistinen lausuma Suomalaisita..
11
65
Vastaukset
En puhu toimeentulon varassa elävistä ihmisistä yleensä - vaan niistä, jotka ovat syrjäytyneet ja rahoittavat elämäänsä rikoksilla.
On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - mutta suomalaisia täysiä sosiaalipummeja ei !!!!- minä ITSE
Kirjoittelet täyttä shittiä ja sitten selittelet neljäpäivää että enhän minä sitä mutta kun minä tarkoitinsitä ja minä ja minä jne jne..
- vai että
romanit ovat "työhön yrittäviä"?
Tälle väitteelle löytyy tietenkin perustelut, kuten jokaiselle muullekin, vai mitä, mover? - ulkolainen on aina
loinen suomessa kosa hän tulee tänne eltettäväksi tai varastamaan työn suomalaiselta ja vielä nämä ulkolaiset rikolliset?
"On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - " minä ITSE kirjoitti:
Kirjoittelet täyttä shittiä ja sitten selittelet neljäpäivää että enhän minä sitä mutta kun minä tarkoitinsitä ja minä ja minä jne jne..
Minä - vain ja ainoastaan - oion, tällä kertaa tämän ketjun aloittajan virheellista tulkintaa tekstistäni.
Lue ketju taaksepäin - ja ao. ketju, josta sitaatti on otettu. Siellä seisoo.vai että kirjoitti:
romanit ovat "työhön yrittäviä"?
Tälle väitteelle löytyy tietenkin perustelut, kuten jokaiselle muullekin, vai mitä, mover?Osa on, osa ei - niin kuin kaikkien isompien ryhmien kanssa on asianlaita.
ulkolainen on aina kirjoitti:
loinen suomessa kosa hän tulee tänne eltettäväksi tai varastamaan työn suomalaiselta ja vielä nämä ulkolaiset rikolliset?
"On hämmästyttävää, että ulkomaalta tulleita, kovia kokeneita, työhön yrittäviä, mutta siinä epäonnistuvia ihmisiä täällä saa nimitellä loisiksi tai melkein miten tahansa - "Mistä tuollainen kammo mamuja kohtaan? Finnlayson oli mamu, Fazer oli mamu yms.
Oletko muuten lukenut Yleisen syyttäjänviraston laatiman ohjeen nettikäyttäytymiseen:
Rangaistavan vihapuheen levittäminen netissä
"---Syytteessä katsottiin lausumien sanottuja ihmisryhmiä panetteleviksi
ja solvaaviksi, koska niissä vahvasti yleistäen kuvataan kokonaiset
kansanryhmät alkeellisina, tyhminä, rikollisina ja loisina. Lausunnot
loukkasivat sanottuihin ryhmiin kuuluvien ihmisten ihmisarvoa.
Käräjäoikeus tuomitsi vastaajan syytteen mukaisesti.---"
http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/files/510AF37FD1A3851EC22579E0002EAB1C/$file/17-34-11 työryhmäraportti luonnos 12042012.pdf
- täällä määrän MINÄ
"......Suomessa kyseinen luuseri mässää sossun rahoilla... mutta suomalaisia täysiä sosiaalipummeja .....Taidat YLEISTÄÄ....
Onko kirjoituksesti mielestäsi OK ??
Vähemmästäkin olet käyttänyt " täällä määrän MINÄ delete nappiasi"Käytin ilmaisua siinä tilanteessa, kun edellinen puhuja yleisti romanien kerjäämisongelman heidän "valinnakseen" - jolla "pesee" ilmiöstä yhteiskunnallisen vastuun.
Kuitenkaan ihan selvään kantasuomalaiseen sosiaalihuijaukseen, johon romaneilla ei ole edes mahdollisuutta, kirjoittajan huomio ei riitä edes maininnan arvoisesti.
Minä todellakaan en yleistä. Puhun ainoastaan niistä toimeentulon saajista, jotka "pummaavat". Ilmaisut vertautuvat edellisen kirjoittajan tekstiin kansanryhmästä - joka on paljon rankempi - ja sellaisina toivon ymmärrettävän.
- Suomelle loistavaa
"Olen nähnyt viime aikoina liian vähän ihmisiä, jotka sanovat maahanmuuton olevan Suomelle hyvä asia", Stubb sanoo. Hän haluaa sanoa asian yksiselitteisesti: "Turvapaikan antaminen on oikeudenmukaista ja humaania, pakolaisten auttaminen on eettisesti oikein. Työperäinen maahanmuutto on Suomelle loistava voimavara."
minustakin työperäinen suomalaistyttöjen pakkosiittäminen jalorotuisilla mustilla geeneillä on ihmiskunnan kannalta tärkeää ja eettistä toimintaa jota on tuettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151