Ylöstempausoppiin uskovat

asdfasdfasdfe_O

Mitä teette, kun teitä ei kaikesta huolimatta temmatakaan taivaaseen, ja ahdistuksen ajat alkaa? Vuosi on 2020 jotain, siru kädessä on jo yleinen maksuvälineen, ja on enää ajan kysymys, koska AK ilmestyy ja pakottaa kaikkia ottamaan sen sirun, eli pedon merkin, turvallisuuden nimissä.

Mitä siis teette kun te olette kaikki niin valmiina olleet, toivonne laittaneet ylöstempaukseen ja sitten ylöstempausta ei tapahdukaan. Oletteko te siis valmiita kuolemaan Jeesuksen tähden?

Ajatelkaa tätä asiaa tovin, ja miettikää mitä te silloin teette. Minä olen aina oikeassa. Ei ole valhetta suustani päässyt.

26

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jarmo-

Niin, tuossahan sinä itse asettelit itsellesi koko elämäsi vakavimman kysymyksen.

Ajattele siis tarkkaan mitä silloin teet...

• aasdfasdfasdfe_O

Minulle on kyllä päivänselvää. En minä pelkää kuolla väärämielisten käsissä Jeesuksen Kristuksen tähden, jos minun uskoni sitä vaatii. Mutta pelkäätkös sinä sitä?

• -jarmo-
        aasdfasdfasdfe_O kirjoitti:

Minulle on kyllä päivänselvää. En minä pelkää kuolla väärämielisten käsissä Jeesuksen Kristuksen tähden, jos minun uskoni sitä vaatii. Mutta pelkäätkös sinä sitä?

Olen ehtinyt nähdä kuoleman silmästä silmään, vaikket uskoisi, jo moneen kertaan tämän kurjan elämäni aikana. Kesän 1976 kasteeni jälkeen en ole kertaakaan sitä pelännyt. Enkä tule pelkäämään. Sinun sanomasi on taas uhoa, jonkalaista olen saanut paljon nähdä, joka on poikkeuksetta aina kääntynyt pelkuruuteen.

Se on taas ihan toinen juttu, mihin me uskomme. Sinulle minun kertoma on harhaoppia, toisille taas se on Raamatun lupauksien täyteenpanemista.

• Hyvä.

Ihan hyvä avaus! Itse lähtisin ainakin jonnekkin "käpykaartiin" Sirua en ottaisi mistään hinnasta. Ei tämä elämä ole niin hääppöistä ollut, etteikö kuolemankin voisi ottaa vastaan.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että joku tulevaisuuden pelossa eläminen on sairautta. Varmaan se tempaususko poistaa sitä, eli pelastus on luvassa ja voi elää pelkäämättä mitään. Se on hyvä asia.

• Westsider

Kuolemalla voittaa elämän. tieto siitä poistaa pelon.

• Kuolema voi olla melkoinen vapautus noina päivinä. Sirua ei kannata ottaa mistään hinnasta. Jumala joko tempaa meidät pois tai sitten olemme loppuun asti, mutta jokatapauksessa Hän antaa omillensa voiman selvitä noista vaikeista ajoista. Elämä tälläkin hetkellä on melkoista taistelua ja ahdistusta - ehkäpä se on valmistautumista tulevaan.

• 1234567...

K.D Sirut on otettu jo aikoja sitten. Sirukortit on jo melkein jokaisella. Raamatussa ei puhuta mitään ihonalle laitettavasta sirusta. Ei peto halua omiaan vahingoittaa, ja niinhän peto saakin kaikki pienet ja suuret kumartamaan itseään.

Pedon merkki on sunnuntai ja mikrosirut valvontavälineitä. . .Jumalan merkki on sapatti.

• Tuom.

Koetko K.D että elämä olisi jotenkin taistelua ja ahdistusta? Kerropa enemmän kokemuksiasi. Voimme me selvitä ohan, okei, noista vaikeista ajoista. Mutta tempauksella on silti jokin ihan syvempi merkityksensä. Minusta tempausvasatustus jo sinänsä todistaa siitä.

• asdfasdfasdfe_O
        Tuom. kirjoitti:

Koetko K.D että elämä olisi jotenkin taistelua ja ahdistusta? Kerropa enemmän kokemuksiasi. Voimme me selvitä ohan, okei, noista vaikeista ajoista. Mutta tempauksella on silti jokin ihan syvempi merkityksensä. Minusta tempausvasatustus jo sinänsä todistaa siitä.

Tempausvastustus? Kutsuisin palstalla esiintyvää vastustusta enemmänkin Raamattuun perustuvan ylöstempaumattomuuden vastustamiseksi.

• Tuom.
        asdfasdfasdfe_O kirjoitti:

Tempausvastustus? Kutsuisin palstalla esiintyvää vastustusta enemmänkin Raamattuun perustuvan ylöstempaumattomuuden vastustamiseksi.

Oletko muuten lukenut Lucky Lukea? "ylöstempaumattomuuden vastustamiseksi". Siis ollaanko myötämielisiä ylöstemppaukselle kuitenkin?
        Kirjoitan tämän ihan ylöstempaiutuksen vastustamisen vastustamiseksi. Siis kannatan ylöstempautusta kaikesta tästä ylöstempautuksen vastustamisen vastustamisen vastustamisesta. Siis vastustan vastustamisen vastustamisen vastustamista.

• Tuom. kirjoitti:

Ainakin omalla kohdallani koen. Elämäni ei ole ollut koskaan helppoa, mutta viimeinen puoli vuotta on ollut todella hankalaa ja taisteluja täynnä olevaa aikaa. En rupea yksilöimään sen tarkemmin, mutta sairaus, kuolema ja vihollisen hyökkäykset ovat näytelleet pääosaa viime aikoina.

• Tuom.
        K.D kirjoitti:

Ainakin omalla kohdallani koen. Elämäni ei ole ollut koskaan helppoa, mutta viimeinen puoli vuotta on ollut todella hankalaa ja taisteluja täynnä olevaa aikaa. En rupea yksilöimään sen tarkemmin, mutta sairaus, kuolema ja vihollisen hyökkäykset ovat näytelleet pääosaa viime aikoina.

Nämä kuuluu ihan luontaisetuina. Kait sinä K.D. ymmärrät? Tänmähän on yhtä perkeleen kanssa kamppailua.
        Mutta aloittajalle vaan sanoisin, ettei kuitenkaan itse pidä perkeleeksi antautua tai sen liepeisiin , liekaan vangiksi antaa sieluaan.
        Sillä vapauteen Kristus vapautti meidät...älkää olko muuten ihmisten orjia!
        Muttei ennenkaikkea sielunvihollisen orjia. Ei siis pidä millään lailla leikilläkään tunnustautua vihollisen keinoilla vastustajan leiriin.

• asdfasdfasdfe_O
        Tuom. kirjoitti:

Oletko muuten lukenut Lucky Lukea? "ylöstempaumattomuuden vastustamiseksi". Siis ollaanko myötämielisiä ylöstemppaukselle kuitenkin?
        Kirjoitan tämän ihan ylöstempaiutuksen vastustamisen vastustamiseksi. Siis kannatan ylöstempautusta kaikesta tästä ylöstempautuksen vastustamisen vastustamisen vastustamisesta. Siis vastustan vastustamisen vastustamisen vastustamista.

Ylöstempaamattomuuden* vastustamiseksi.

Sori huonosta suomen kielestääh ;)

• asdfasdfasdfe_O
        K.D kirjoitti:

Mä oon huomannu et ylipäätänsäki kiittämällä selviää monenlaisista tuskista ja vaivoista.

Esimerkkinä meille toimii Israel, joka eli automaassa(hengellisessä kuivuudessa) sen 40 vuotta.

Luvattu maa kuvastaa sitä elämää joka alkaa tuon autiomaataipaleen jälkeen.

En sano, että autiomaataipale on kaikille uskovaisille tarpeellinen. Voi olla, että joku uskoontultuaan sisäistää hyvin pikaisesti kaikki tarpeelliset asiat ja näin siten välttyy siltä.

Veikkaan kyllä, että senkaltaisia henkilöitä, kuten minuja, on aika harvassa.

Israelin kansa kulki harhaan ku koetukset alko. Ei kannata katsoa taaksepäin vaan kyse on siitä et meillä on ikuinen ilo huolimatta siitä mitä kaikkea ympärillämme on, ja näin voimme kanssa antaa sitä valoa myös muille.

• Vastustamattomaton

Ylöstempaamattomuuden* vastustamiseksi.

Sori huonosta suomen kielestääh ;)

Vastustan ankarasti ylöstempaamattomuudettomuudettamisen puolesta puhumista!

• asdfasdfasdfe_O
        1234567... kirjoitti:

K.D Sirut on otettu jo aikoja sitten. Sirukortit on jo melkein jokaisella. Raamatussa ei puhuta mitään ihonalle laitettavasta sirusta. Ei peto halua omiaan vahingoittaa, ja niinhän peto saakin kaikki pienet ja suuret kumartamaan itseään.

Pedon merkki on sunnuntai ja mikrosirut valvontavälineitä. . .Jumalan merkki on sapatti.

1234567.. vastaukseni sinulle.

"Uskoon tulleiden pakanoiden asian me jo olemme ratkaisseet. Me olemme kirjeitse ilmoittaneet heille, että heidän tulee karttaa epäjumalille uhrattua lihaa, samoin verta ja myös lihaa, josta ei ole verta laskettu, sekä haureutta." Ap. t. 21:25

Täs on aika selvästi sanottu mitä yleisiä säädöksiä pakanoille kuuluu. Eli koska ensimmäisen vuosisadan apostolit eivät katsoneet hyväksi taakoittaa pakanoita sunnuntaisäädöksillä, en näe sille mitään tarvetta nytkään.

Sunnuntain viettämisellä toki ON positiivisia vaikutuksia, jos olisi sellainen tilanne että koko kansakunta viettäisi sitä.

• Sama Saara
        K.D kirjoitti:

Kenelle paljon uskotaan, siltä paljon vaaditaan. Me ihmiset emme kykene arvioimaan kenenkään toisen koettelemusten syvyyttä ja laatua, mutta toki myötätuntoa koemme heti kun joku kertoo vaikeista ajoista elämässään.

Itse olen usein miettinyt, että esim. apostoleiden elämä oli jatkuvaa kärsimystä uskonnollisten ihmisten ja maailman aiheuttamana, mukaanlukien myös pahan henkivallat. ns. normaalia elämää ei tässä ajassa voi kukaan taivaan kansalainen elääkään.

Jos aina jaksaisimme muistaa kuinka lyhyt tämä hetken kestävä elämämme kärsimyksineen on ja sen ettei se ole verrattavissa siihen kirkkauteen, joka meitä odottaa.

Itse olen kokenut, että Herra on antanut tavallaan niin paljon eri vastusten lajia, että on tehnyt siten useimpaan niihin ikäänkuin immuuniksi. Siis reaktio ja suhtautuminen yleensäkin on tullut tyyneksi, rauhalliseksi, usko ja toivo ovat astuneet vallitseviksi entisen napinan tilalle jne.

Silti sota ei lopu tässä ajassa. Emme voi edes odottaa helppoa tulevaisuutta, sitä ei tosiasiassa ole edes luvattu. Mutta se salainen Pyhän Hengen vaikuttama rauha ja luottamus ja salattu ilo on vastapainona kaikelle.

Oma, jo aikuinen poikani sanoi, että jos äidin elämästä kirjoitettaisi kirja, ei sitä kaikki uskoisi edes todeksi. Sama poika sanoi kerran kaverilleen, että jos normaali ihmisen kärsivällisyys kestää seitsemän viikkoa, niin meidän äidillä se kestää seitsemän vuotta. :))) Oli ihana kuulla oman lapsen suusta tuollainen todistus. (ja kaikille tiedoksi, en halua kerskailla, kerron vain sen mikä minua on ilahduttanut. Ja tuon kärsivällisyyden hinnan tiedän vain minä itse.)

Olet K.D. perheinesi rukouksissani! Olen kiitollinen siitä taivaskokemuksesta, jonka tyttäresi sai kokea. Varmasti Herra antoi sen teille myös lohdutukseksi vaikeiden aikojen keskellä!

Tällä kirjoituksella en todellakaan yritä sinua opettaa, opettamisen suhteen mielummin sinä minua opettaisit. Mutta kirjoitin vain ajatuksia, joita mieleeni tuli ja etenkin sen, että olette todellakin rukouksissani!

Olkaa siunattuja koko perhe!

• >>Ei ole valhetta suustani päässyt.

Kreationismipalstalla et ole muuta tehnyt kuin lööperiä puhunut.

• Vakkuutuksia..????

Voiko muuten ottaa tempausvakuutuksen sen taivaallisen Herran taivaallisesta ylösottovakuutusfirmasta siltä varalta ettei pääse mukaan eka tempaukseen?

Tällainen Taivaallisen Herran vakuutustoimiston tempaustakuu varmaan takaa sen
      että ainakin toiseen tempaukseen pääsee mukaan.

Ja mikäli toka lähtökään ei onnistu,niin tempausvakuutuksen ehtojen mukaan rahat varmaan palautetaan.

• UskovaM1977

Eikös se olekin niin, että he jotka odottavat tempausta MILLOIN TAHANSA tapahtuvaksi ovat jatkuvasti lähellä Herraansa ja näin ollen valmiina. Jos siis antikristuksen aika tulee ja sinne joudutaan niin he ovat valmiina, koska ovat olleet Herraansa lähellä koko ajan. Jeesus on heidän voimansa ja turvansa. Herra antaa voiman kuollakin jos sitä vaaditaan. Ei siis ongelmaa.

Parempi siis uskoa milloin tahansa tapahtuvaan tempaukseen että elää jatkuvasti pyhityselämää ja on Herraansa lähellä. Eikös vaan?

• 1234567...

UskovaM1977 Täytyy myös saada voitto pedosta, jota kaikki suuret ja pienet jo nyt kumartavat.

Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä ja Karitsan virttä.

• asdfasdfasdfe_O

"Parempi siis uskoa milloin tahansa tapahtuvaan tempaukseen että elää jatkuvasti pyhityselämää ja on Herraansa lähellä. Eikös vaan?"

Uskomisen ja valvomisen oppi on kyllä ollut olemassa jo kauan ennen 1830 -luvulla ilmestynyttä ylöstempaus-harhaoppia..

• Kritik

"Parempi siis uskoa milloin tahansa tapahtuvaan tempaukseen että elää jatkuvasti pyhityselämää ja on Herraansa lähellä. Eikös vaan?"

Uskomisen ja valvomisen oppi on kyllä ollut olemassa jo kauan ennen 1830 -luvulla ilmestynyttä ylöstempaus-harhaoppia..

Kysymys.: Onko lasimerellä kaksi joukkoa, joista toinen veisaa Mooseksen virttä, ja se toinen joukko Karitsan virttä?

Minun mielestä, niin voisi ollakin.

• lätyskä

Kyllä, mutta kun tuosta tempauksesta on tullut jo oma uskonsuuntauksensa.
        Tuntuu, ettei se enää ole Kristus-keskeinen vaan tempauskeskeinen.
        Siksi vastustan sellaista. Ja sen tähden siitä helposti tulee epäjumalanpalvelusta kaikkine laskelmineen. Se aiheuttaa luopumusta, kun sen määräajan jälkeen ei sitten Herra tullutkaan.

Pitää valvoa, että milloin tahansa on valmis.
        Mutta on eksytystä, jossa väärä profeetta eksyttää ennen aikojaan ihmisiä.
        Tai sitten on tupla-harhautus, jolloin kun Jeesus tulee uskotaan Hänen olevan
        se väärä. Jota tosin epäilen, koska Herran tulemus on totaalinen, joka näkyy ja kuuluu.

• KTS (Ei kirj.)
        Kritik kirjoitti:

Kysymys.: Onko lasimerellä kaksi joukkoa, joista toinen veisaa Mooseksen virttä, ja se toinen joukko Karitsan virttä?

Minun mielestä, niin voisi ollakin.

Ei ole. Väliseinät on purettu jo täällä saatika siellä.

• Ingenjör_81

Tempaus selitetty hyvin.
      http://www.bibleguidance.co.za/Finnisharticles/Rapture-Fin.htm

Itse odotan mielummin Kristusta, kuin Antikristusta.

Ne jotka eivät ylöstempausta odota tapahtuvan ennen vihan aikaa, eivät yleensä myöskään usko Isrealin ja juutalaisten rooliin lopunaikoina, vaan "korvausteologiaan".

Suosittelen tutkimaan mitkä juhlat Jeesus toteutti ensimmäisellä tulemisellaan (kevään), ja mitä juhlia Hän tulee toteuttamaan toisella kertaa (syksyllä) alkaen Trumpetti juhlasta...

Toinen vahva todistus on Matteuksen (juutalaisille) ja Luukkaan (pakanakansoille) antamien todistuksen erilaisuus. Lukekaapa ajatuksella ja huomioikaa käännösvirheet (suosittelen Biblia/KJV), niin huomaatte miten erilaisen viestin nämä kaksi evankeliumia antavat. Matteus myös kertoo näistä tulevista ahdistuksista paljon tarkemmin kuin Luukas joka taas maalaa paljon positiivisemman kuvan.

Luukas 21 (temmattaville):
      "Mutta kuin nämät rupeevat tapahtumaan (eli alussa), niin katsokaat, ja nostakaat päänne ylös; sillä teidän lunastuksenne silloin lähestyy."
      "Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset (KJV "katsottu arvolliseksi") olisitte kaikkia näit välttämään (KJV "pakenemaan"), jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä."

Matteus 24 (messiaanisille juutalaislle ja vihanajan seurakunnalle):
      "Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se tulee autuaaksi."
      "Mutta rukoilkaat, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sabbatina; Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule."

Ja jotka sanovat että pre-trib tempausta ei ole VT:ssä, niin kyllähän se sieltä löytyy kun vain kääntää tekstin oikein (ei hukkuu, vaan katoaa) ja kontekstikin on oikea: (KR 33)
      "Vanhurskas katoaa, eikä kukaan pane sitä sydämelleen, hurskaat miehet otetaan pois (Biblia: "temmataan") kenenkään siitä välittämättä, sillä vanhurskas otetaan pois pahuutta näkemästä. Hän menee rauhaan: jotka vakaasti vaeltavat, he saavat levätä kammioissansa (tai huoneisiin)." - Jes. Isaiah 57:1-2

Myös Jesaja 26:19-20 kertoo tästä.

Hyvä video aiheesta: "Juhani Laukkonen - Israelin tilanne, Jumala on kääntämässä ennalleen" http://vimeo.com/32440451

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe